abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196737925
pi_196737974
:M
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_196738080
Ik genoot nog even over de Brabantse kwaliteitsdialogen uit New Kids Nitro, nu maar naar bed

(En ik probeerde me L_S haar J voor te stellen als acteur in die film :P :P :P )
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_196738088
Joepie *O*

quote:
Blijven de oliebollenkramen open?

Ja, deze kramen verkopen levensmiddelen. Daarnaast is het ook nog eens een afhaalmogelijkheid, en ook bij restaurants mag je nog steeds eten bestellen en afhalen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_196738102
Zouden slijterijen en coffeeshops ook open blijven? Verkopen die eh...levensmiddelen?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_196738117
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2020 23:08 schreef Isabeau het volgende:
Zouden slijterijen en coffeeshops ook open blijven? Verkopen die eh...levensmiddelen?
Coffeeshops mogen afhaalloket openhouden begreep ik.
pi_196738277
:z
pi_196738463
quote:
Ik zag iets langskomen van een slijterij die open bleef
We have far more in common than that which devides us..
pi_196738558
En weer frummel (maar ik ruil de diva’s toch maar niet in)
We have far more in common than that which devides us..
pi_196739430
Zes muggenbulten. Zes. }:|
Let me see you stripped down to the bone
pi_196739433
Mompelt iets over kut studenten en dat het bijna 3 uur is.

Neiging om gewoon even een paar keer goed aan te bellen als ik de deur uit ga.
pi_196739615
Afleiding gezocht.
Nondeju, zelfs 2 hoestdempertjes werken niet meer. Schraap...schraap.. hoest....hoest. Doe ik er nog eentje? Durf ik?
pi_196740266
Muggenbulten en kutstudenten en hoesten, ugh! :{ Geen lekker begin van de dag voor jullie.

Ik deed na die onverwachte dut gister nog een uitslaap en bij elkaar was dat ruim 10 uur :o Wou vanochtend gaan lopen, maar overweeg nu dagje bankhangen.
  dinsdag 15 december 2020 @ 08:30:10 #15
63722 z80
I fink you freaky
pi_196740326
Straks pakje halen aan de andere kant van de stad. Afhaalpunt hier om de hoek was prettiger geweest.
En als het niet druk is bij de bouwmarkt een potje witte verf halen. Er moet nog een afwerklat wit worden.

Kapper gaat het niet meer worden dit jaar. Misschien volgende week zelf de schaar er in zetten. Begint nu vervelend in de ogen te hangen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_196740382
Lucky cat, unlucky Christmas tree :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_196740385
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2020 04:58 schreef AnneX het volgende:
Afleiding gezocht.
Nondeju, zelfs 2 hoestdempertjes werken niet meer. Schraap...schraap.. hoest....hoest. Doe ik er nog eentje? Durf ik?
Schiet niet op he? Heb je al een idee wat het is, anders dan dat het geen corona is?
Beterschap in elk geval! Kan je wel een beetje goed slikken (en dus eten & drinken)?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_196740394
quote:
Drank en cake? Uiteraard.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_196740477
Goedemorgen O+

Te laat voor grap over cake. Gemiste kans.
Spoilers!
pi_196740552
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2020 04:58 schreef AnneX het volgende:
Afleiding gezocht.
En, nam je er een? Hielp het? Beterschap!

Hier volkomen opgeknapt, buikgriep ging net zo snel weg als dat het opkwam. Net koter voor de laatste keer voorlopig naar de peuterschool geschopt en zowaar even niks op mijn todolijst. Lijst stroomt vast alsnog vol als ik een poosje voor me uit zit te staren :+
pi_196740586
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 09:00 schreef minilot het volgende:

[..]

En, nam je er een? Hielp het? Beterschap!

Hier volkomen opgeknapt, buikgriep ging net zo snel weg als dat het opkwam. Net koter voor de laatste keer voorlopig naar de peuterschool geschopt en zowaar even niks op mijn todolijst. Lijst stroomt vast alsnog vol als ik een poosje voor me uit zit te staren :+
TODO
• pakje uitpakken (schaar mee voor gaffatape)
• jorkje an
• spiegel kijken
• foto maken
• foto uploaden
• foto delen
pi_196740696
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 december 2020 09:02 schreef sigme het volgende:

[..]

TODO
• pakje uitpakken (schaar mee voor gaffatape)
• jorkje an
• spiegel kijken
• foto maken
• foto uploaden
• foto delen
Dank voor de specifieke uiteenzetting, maar daarvoor nog net een pietsje te meh :) Ik geef zowat licht, qua bleek :') Heb er voor donderdag een reminder voor in m'n telefoon gezet. :D

Tot dusver de lijst binnengedropen:
- Britse ontbijtworstjes bestellen
- Knipopdrachtjes opzoeken en uitprinten
- Worteltjes konfijten voor op de worteltjestaart
- Kersthaakjes naar Lucky sturen
- Chipotlevlokken naar Clubsoda sturen
- Chipotlevlokken naar jou sturen
pi_196740741
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 09:12 schreef minilot het volgende:

[..]

Dank voor de specifieke uiteenzetting, maar daarvoor nog net een pietsje te meh :) Ik geef zowat licht, qua bleek :') Heb er voor donderdag een reminder voor in m'n telefoon gezet. :D

Tot dusver de lijst binnengedropen:
- Britse ontbijtworstjes bestellen
- Knipopdrachtjes opzoeken en uitprinten
- Worteltjes konfijten voor op de worteltjestaart
- Kersthaakjes naar Lucky sturen
- Chipotlevlokken naar Clubsoda sturen
- Chipotlevlokken naar jou sturen
Had je die laatste ook al hierheen gestuurd? If so... dan weet ik niet of ze zijn aangekomen :X

(Sterker nog.. ze kwamen in ieder geval niet hier)
pi_196740760
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 09:16 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Had je die laatste ook al hierheen gestuurd? If so... dan weet ik niet of ze zijn aangekomen :X

(Sterker nog.. ze kwamen in ieder geval niet hier)
Yup, zeker! Eind vorige week verstuurd, tegelijk met nogmaals naar @PdeHoog
pi_196740773
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2020 09:18 schreef minilot het volgende:

[..]

Yup, zeker! Eind vorige week verstuurd, tegelijk met nogmaals naar @:PdeHoog
Hm apart.. zal zo de brievenbus nog eens checken maar weer vrij zeler dat ze er niet kn zaten.

Nou heeft de post het hier nogal druk geloof ikd is zal niet meteen panieken.. maar was toch benieuwd ineens :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')