quote:Blijven de oliebollenkramen open?
Ja, deze kramen verkopen levensmiddelen. Daarnaast is het ook nog eens een afhaalmogelijkheid, en ook bij restaurants mag je nog steeds eten bestellen en afhalen.
Coffeeshops mogen afhaalloket openhouden begreep ik.quote:Op maandag 14 december 2020 23:08 schreef Isabeau het volgende:
Zouden slijterijen en coffeeshops ook open blijven? Verkopen die eh...levensmiddelen?
Ik zag iets langskomen van een slijterij die open bleefquote:Op maandag 14 december 2020 23:08 schreef Isabeau het volgende:
Zouden slijterijen en coffeeshops ook open blijven? Verkopen die eh...levensmiddelen?
Schiet niet op he? Heb je al een idee wat het is, anders dan dat het geen corona is?quote:Op dinsdag 15 december 2020 04:58 schreef AnneX het volgende:
Afleiding gezocht.
Nondeju, zelfs 2 hoestdempertjes werken niet meer. Schraap...schraap.. hoest....hoest. Doe ik er nog eentje? Durf ik?
Drank en cake? Uiteraard.quote:Op maandag 14 december 2020 23:08 schreef Isabeau het volgende:
En, nam je er een? Hielp het? Beterschap!quote:Op dinsdag 15 december 2020 04:58 schreef AnneX het volgende:
Afleiding gezocht.
Nondeju, zelfs 2 hoestdempertjes werken niet meer. Schraap...schraap.. hoest....hoest. Doe ik er nog eentje? Durf ik?
TODOquote:Op dinsdag 15 december 2020 09:00 schreef minilot het volgende:
[..]
En, nam je er een? Hielp het? Beterschap!
Hier volkomen opgeknapt, buikgriep ging net zo snel weg als dat het opkwam. Net koter voor de laatste keer voorlopig naar de peuterschool geschopt en zowaar even niks op mijn todolijst. Lijst stroomt vast alsnog vol als ik een poosje voor me uit zit te staren
Dank voor de specifieke uiteenzetting, maar daarvoor nog net een pietsje te mehquote:Op dinsdag 15 december 2020 09:02 schreef sigme het volgende:
[..]
TODO
• pakje uitpakken (schaar mee voor gaffatape)
• jorkje an
• spiegel kijken
• foto maken
• foto uploaden
• foto delen
Had je die laatste ook al hierheen gestuurd? If so... dan weet ik niet of ze zijn aangekomenquote:Op dinsdag 15 december 2020 09:12 schreef minilot het volgende:
[..]
Dank voor de specifieke uiteenzetting, maar daarvoor nog net een pietsje te mehIk geef zowat licht, qua bleek
Heb er voor donderdag een reminder voor in m'n telefoon gezet.
Tot dusver de lijst binnengedropen:
- Britse ontbijtworstjes bestellen
- Knipopdrachtjes opzoeken en uitprinten
- Worteltjes konfijten voor op de worteltjestaart
- Kersthaakjes naar Lucky sturen
- Chipotlevlokken naar Clubsoda sturen
- Chipotlevlokken naar jou sturen
Yup, zeker! Eind vorige week verstuurd, tegelijk met nogmaals naar @PdeHoogquote:Op dinsdag 15 december 2020 09:16 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Had je die laatste ook al hierheen gestuurd? If so... dan weet ik niet of ze zijn aangekomen
(Sterker nog.. ze kwamen in ieder geval niet hier)
Hm apart.. zal zo de brievenbus nog eens checken maar weer vrij zeler dat ze er niet kn zaten.quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:18 schreef minilot het volgende:
[..]
Yup, zeker! Eind vorige week verstuurd, tegelijk met nogmaals naar @:PdeHoog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |