#TheGreatResetquote:Op maandag 14 december 2020 19:42 schreef Benny het volgende:
Eerst een Lockdown, toen een GoogleDown en nu ook een FOK!down
Dat was geen storing, dat was Willem Engel.quote:Op maandag 14 december 2020 19:41 schreef StateOfMind het volgende:
Is die toespraak nog ergens terug te zien?
Aangezien die #@&¤% provider Caiway precies op dat moment een storing moest hebben
Nee hoor, als mod kan ik je vertellen dat ze helaas uit beide kanten komen.quote:Op maandag 14 december 2020 19:42 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Gebeurt hier vrij snel, voornamelijk van links net zoals in de echte wereld. De zogenaamde sociale mensen die andere tokkies en wappies noemen
Ik denk het ook, maar kan het niet nakijken want rijksoverheid.nl is KAPOT.quote:Op maandag 14 december 2020 19:43 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Hij is niet duidelijk over beroepen, alleen over winkels heb ik wat gehoord. Mogen alle klus- en bouwbedrijven ook gewoon doorgaan? Niets over gehoord... zal dus wel.
Hoop dat degene een blok heeft gekregen.Je kan het niet met me eens zijn, helemaal prima. Maar dat durven te zeggen.quote:Op maandag 14 december 2020 19:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Daarom is het waarschijnlijk ook verwijderd, omdat het niet kan en mag.
Bizar ja. Naar een leven met weinig maatregelen is ons perspectief.quote:Op maandag 14 december 2020 19:32 schreef mir1986 het volgende:
Waar gaan we heen met zijn allen? In wat voor maatschappij leven we straks nog? Volop armoede, hogere belastingen. Ja, de mensen hebben het echt te goed in Nederland en kunnen niet voldoende onderdrukt worden.
Bizar ook dat Rutte zegt dat er wellicht altijd maatregelen zullen blijven. Doe normaal zeg. Dit is geen manier van leven.
Toegegeven, de man is wel een pro. Die opmerking over de demonstranten was ook leuk geļmproviseerd.quote:Op maandag 14 december 2020 19:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zou er grote moeite mee hebben om mijn verhaal te blijven doen.
Snap ik ook niet. In Ierland bijvoorbeeld (best een religieus land, zacht uitgedrukt) zijn de kerken al 5 weken gesloten. Alleen online diensten toegestaan. Ierland zit dus al weken best wel vlak met aantal besmettingen na de piek half oktober.quote:Op maandag 14 december 2020 19:40 schreef Benny het volgende:
Dat de kerken nog open mogen blijven en hun gang mogen gaan.... Er wordt geschuild achter de grondwet.
Maar dat is (gaan naar) school ook.
Uh, jawel.quote:Op maandag 14 december 2020 19:44 schreef cherrycoke het volgende:
lekker duidelijk weer allemaal, wat gaan we doen met oud en nieuw? daar is niks over gezegd..
Claudia de Breij geeft vanuit haar huiskamer de oudejaarsconference via Teams.quote:Op maandag 14 december 2020 19:45 schreef Sfancta het volgende:
Is er ook wat over oudjaarsavond verteld?
Op tijd naar bedquote:Op maandag 14 december 2020 19:44 schreef cherrycoke het volgende:
lekker duidelijk weer allemaal, wat gaan we doen met oud en nieuw? daar is niks over gezegd..
Terechtquote:Op maandag 14 december 2020 19:45 schreef superniger het volgende:
Sven Kockelman sloopt Jesse Klaver.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |