SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei
[ Bericht 0% gewijzigd door Tagliano op 14-12-2020 20:19:08 ]Makkelijk eerste
Dat gaan we VERPULVERENquote:
Hopelijk komt er nog een Barney-docu tijdens het WK.quote:Op maandag 14 december 2020 15:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat gaan we VERPULVEREN
Al hebben we de pech dat de loting in de ochtend was dus lopen we ongetwijfeld achter
Sterkte Antonie.quote:Op maandag 14 december 2020 14:58 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Sterkte in deze moeilijke tijden. Hang in there!
@:El-Stinho
Currykutjequote:Op maandag 14 december 2020 15:53 schreef Slobeend het volgende:
Als ik zeg Amit Gilitwala, wat zeggen jullie dan?
quote:Op maandag 14 december 2020 15:53 schreef Slobeend het volgende:
Jammer, maar het gaat in ieder geval (nog) doorquote:Op maandag 14 december 2020 16:01 schreef T3hTommay het volgende:
Geen fans vanaf woensdag. Tragisch.
RIP MVGquote:Op maandag 14 december 2020 16:01 schreef T3hTommay het volgende:
Huh, bron?quote:Op maandag 14 december 2020 16:01 schreef T3hTommay het volgende:
Londen naar tier 3, waarbij er geen fans aanwezig mogen zijn bij sportevenementen.quote:
Darts is geen sport, dus niet relevant ditquote:Op maandag 14 december 2020 16:07 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Londen naar tier 3, waarbij er geen fans aanwezig mogen zijn bij sportevenementen.
https://www.huffingtonpos(...)dc5b690d5d3055d68?rv
Als ik Nitin Kumar was zei ik, neuk je moeder.quote:Op maandag 14 december 2020 15:53 schreef Slobeend het volgende:
Twee op een podiumquote:Op maandag 14 december 2020 16:25 schreef De_Kraam het volgende:
In ieder geval geen verklede mongooltjes in beeld, dat is ook wel eens fijn.
Hall of Fame, here we come!quote:Op maandag 14 december 2020 16:00 schreef El-Stinho het volgende:
https://challonge.com/WKDarts2021
Vergeet het brekket niet, @:Wimderon .
quote:Op vrijdag 13 november 2020 21:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zien we hier weer de oude Lewis jongens?
Ja ik doe ook meequote:Op maandag 14 december 2020 15:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat gaan we VERPULVEREN
Al hebben we de pech dat de loting in de ochtend was dus lopen we ongetwijfeld achter
Ik snap niks van dat pick 'm spel.quote:Op maandag 14 december 2020 17:02 schreef Szura het volgende:
Pick ‘m: check
Voorspeltopic: check
Ik ben er helemaal klaar voor
Bij het voorspelspel (stukje dubbel) kende ik ook de helft niet, maar goed dat ging de vorige jaren ook best prima.quote:Op maandag 14 december 2020 17:16 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik snap niks van dat pick 'm spel.
Overgeslagen.
Klopt, niets om je voor te schamen. Alleen Stijn kent ze allemaal hoor.quote:Op maandag 14 december 2020 17:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij het voorspelspel (stukje dubbel) kende ik ook de helft niet, maar goed dat ging de vorige jaren ook best prima.
Zelfs wandelende encyclopedie Zjak kent een paar namen niet (volgens mij is Zuid Afrikaan Carolissen daar 1 van)quote:Op maandag 14 december 2020 17:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Klopt, niets om je voor te schamen. Alleen Stijn kent ze allemaal hoor.
Bier: koud?quote:Op maandag 14 december 2020 17:02 schreef Szura het volgende:
Dit doet me denken aan een tweet van Feather vorig jaar. Erg jammer dat hij niet meer op twitter zit.quote:Op maandag 14 december 2020 17:02 schreef Szura het volgende:
De middagsessie van woensdag is leuker dan de avondsessiequote:Op maandag 14 december 2020 17:39 schreef Slobeend het volgende:
Hoe gaan we zonder publiek al die eerste ronde partijen overleven?
We gaan zelf voor sfeer zorgenquote:Op maandag 14 december 2020 17:39 schreef Slobeend het volgende:
Hoe gaan we zonder publiek al die eerste ronde partijen overleven?
Dat klopt. Hunt tegen Ashtonquote:Op maandag 14 december 2020 17:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De middagsessie van woensdag is leuker dan de avondsessie.
BORING BORING TABLES.quote:Op maandag 14 december 2020 17:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We gaan zelf voor sfeer zorgen
STAND UP IF YOU LOVE THE DARTS!!!
YAYA YAYA KOLO KOLO
quote:Op maandag 14 december 2020 17:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
BDO-caller woest genot
BOOOOOOOORING TABLESSSSSSS
Komt me niet eens zo slecht uit met Barça v la Real die avond.quote:
Oh ja ik heb nog wel een darts liedboekquote:Op maandag 14 december 2020 17:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
YAYA YAYA KOLO KOLO
ZIEDEND.quote:
quote:Op maandag 14 december 2020 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Darts Liedboek
Voor een ieder ter lering ende vermaak. Op- of aanmerkingen alschmede aanvullingen: Van harte welkom
Dit moet zijn: ''Feed the stands, let them know it's Christmas time!'', hoor eigenlijk nooit die variant die erin staatquote:PDC World Darts Championship
Christmas time
Do they know it?
Let them know it’s Christmas time.
quote:Op maandag 14 december 2020 17:45 schreef De_Kraam het volgende:
OHHH ALLES DOET ME PIJN DOET ME PIJN
Oh ik hoor juist alleen maar datquote:Op maandag 14 december 2020 18:06 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
[..]
Dit moet zijn: ''Feed the stands, let them know it's Christmas time!'', hoor eigenlijk nooit die variant die erin staat
THERES ONLY ONEEE QUINCY PROMESquote:Op maandag 14 december 2020 17:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
YAYA YAYA KOLO KOLO
Bedoel je gezongen op dezelfde toon als boring boring tables? Ik zal eens even een fragment opzoekenquote:Op maandag 14 december 2020 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik hoor juist alleen maar datFeed the stands hoort toch bij Boring Boring Tables lijkt me
Nou ik denk dat je weinig BDO meepakt ouwe reusquote:Op maandag 14 december 2020 18:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ga altijd met te veel toewijding zo'n WK in.. de eerste twee rondes ongeveer alles kijken en hoe obscuurder hoe beter, en als we dan bij de kwartfinales aangekomen waren had ik er wel een beetje genoeg van (en dan meestal nog een beetje BDO meepakken voor het echte genot). Ik ben heel bang dat dit in de lockdown nog erger gaat worden.
Nou dat feed the stands hoor ik zelf eigenlijk nooit. Dat heb ik vgs mij toegevoegd omdat Vischschschschraper dat een keer zei.quote:Op maandag 14 december 2020 18:10 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Bedoel je gezongen op dezelfde toon als boring boring tables? Ik zal eens even een fragment opzoeken
quote:Op maandag 14 december 2020 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat feed the stands hoor ik zelf eigenlijk nooit. Dat heb ik vgs mij toegevoegd omdat Vischschschschraper dat een keer zei.
Ik ben echt 99% zeker dat ze zingen ''Feed the stands, let them know it's Christmas time''. Zou het ook raar vinden als ze ineens een willekeurig kerstliedje zouden zingenquote:Op maandag 14 december 2020 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat feed the stands hoor ik zelf eigenlijk nooit. Dat heb ik vgs mij toegevoegd omdat Vischschschschraper dat een keer zei.
Wat ik wel hoor is "Do they know it?" voorafgaand aan "Let them know etc"
En ja hier is het van iddquote:
Dan zal ik het verkeerd verstaan hebbenquote:Op maandag 14 december 2020 18:15 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ik ben echt 99% zeker dat ze zingen ''Feed the stands, let them know it's Christmas time''. Zou het ook raar vinden als ze ineens een willekeurig kerstliedje zouden zingen
Wright?quote:Op maandag 14 december 2020 16:25 schreef De_Kraam het volgende:
In ieder geval geen verklede mongooltjes in beeld, dat is ook wel eens fijn.
Ja i knowww. Misschien maar beter, afgelopen jaar was ook echt bijna niet leuk meer. (al was die finale waarbij je in de pauze beelden zag van Warren die een biertje dronk nog wel vrij aardig)quote:Op maandag 14 december 2020 18:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou ik denk dat je weinig BDO meepakt ouwe reus
Uiteindelijk heeft een BDO achtige bond prima bestaansrecht wel jaquote:Op maandag 14 december 2020 18:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja i knowww. Misschien maar beter, afgelopen jaar was ook echt bijna niet leuk meer. (al was die finale waarbij je in de pauze beelden zag van Warren die een biertje dronk nog wel vrij aardig)
Zit je dan met je liedboekquote:Op maandag 14 december 2020 18:25 schreef Tagliano het volgende:
Toch mooi 1 hele dag met publiek jongens
Linkje staat hierbovenquote:Op maandag 14 december 2020 18:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kunnen we hier uitstekend gebruiken
Zouden ook nog wat liedjes van spelers bij kunnen, als zijn de meeste een beetje simplistisch.quote:
Heb ik wel aan zitten denken ja, maar waar leg je dan de grensquote:Op maandag 14 december 2020 18:39 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Zouden ook nog wat liedjes van spelers bij kunnen, als zijn de meeste een beetje simplistisch.
''Oooh Michael van Gerwen''
''Oooh Gary Gary, Gary Gary Gary Gary Anderson''
''Peter Wright Peter Wright Peter Peter Wright nanananananana'' op het VdV deuntje
''Dudududu, Adrian Lewis'' op zn opkomst deuntje
Je kan bij het deuntje van Vincent neerzetten ''naam is ook te vervangen door Peter Wright, Mensur Suljovic, ....''quote:Op maandag 14 december 2020 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb ik wel aan zitten denken ja, maar waar leg je dan de grensSimpelweg een naam roepen, mja.
Ja, zijn nog wel 20 andere darters die dat deuntje hebben volgens mijquote:
Ja niet zo moeilijk ook eigenlijk. Ik heb het erbij gezetquote:Op maandag 14 december 2020 19:06 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ja, zijn nog wel 20 andere darters die dat deuntje hebben volgens mij
quote:Op maandag 14 december 2020 17:16 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik snap niks van dat pick 'm spel.
Overgeslagen.
Berry is een mafklapper. En dan wel nog even, omdat het mag, de poorten morgenavond open gooien voor Steve Westquote:Op maandag 14 december 2020 18:34 schreef T3hTommay het volgende:
Officieel bericht, mocht even duren.
https://www.pdc.tv/news/2(...)nship-tickets-update
The William Hill World Darts Championship will be played behind closed doors from December 16-23, following Monday's UK Government announcement.
London will be placed into Tier 3 restrictions from 0001 on Wednesday December 16, which will prevent fans from being able to attend the World Championship at Alexandra Palace after Tuesday's opening night.
That decision will be subject to a review on December 23, with a further announcement in relation to tickets for the post-Christmas action in the World Championship to be made in due course.
As a result, the opening night on Tuesday December 15 will still go ahead with a crowd at Alexandra Palace, before the event moves behind closed doors.
Tickets for Tuesday December 15 and from Sunday December 27 onwards can still be purchased.
Gossee de Saussaquote:Op maandag 14 december 2020 22:12 schreef KennyPowers het volgende:
Geen publiek, dit wordt het WK van White!!
Afgelopen majors gingen natuurlijk van een leien dakje.quote:Op maandag 14 december 2020 22:12 schreef KennyPowers het volgende:
Geen publiek, dit wordt het WK van White!!
Kwart over 7 ongeveer denk ikquote:Op dinsdag 15 december 2020 08:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe laat moet ik inschakelen om potentieel zoveel mogelijk geneuzel van Teringlaijer te vermijden, maar wel de eerste dartpijlen te zien vliegen?
NOSgoden.quote:Deze week gaan we langs bij de auberginekwekerij waar Dirk van Duijvenbode werkt en waar hij zich voorbereidt op het WK. Donderdag of vrijdag is de reportage te zien via onze kanalen.
KIKIMANIAquote:Op dinsdag 15 december 2020 09:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als de NOS zich er mee gaat bemoeien gaat het meestal mis.
Rip Gosséquote:Op dinsdag 15 december 2020 09:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als de NOS zich er mee gaat bemoeien gaat het meestal mis.
Naast MvG, Wright, Price en Sousa dus. Wat denken we?quote:Daarnaast wordt er ook veel verwacht van de Belg Dimitri van den Bergh en de Engelsen Nathan Aspinall en Michael Smith.
Van Gerwen heeft zich misschien wat beter gepositioneerd met de PC Finals, maar ik vind nog steeds dat er geen uitgesproken favoriet is.quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:24 schreef Dr_Flash het volgende:
NOS:
[..]
Naast MvG, Wright, Price en Sousa dus. Wat denken we?
Op voorhand zou ik zeggen dat hij in de kwartfinale verliest, maar het WK heeft altijd wel een verrassing in de halve finales.quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar Stijn, gaat Hakim voor de 3e keer op rij de semis halen denk je?
Deze OP schreef ik na de GSOD-finale.quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:31 schreef Coco het volgende:
Waarom staat Sousa in de OP en niet Wright?
Aspinall wint echt altijd van Price op majors.quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Op voorhand zou ik zeggen dat hij in de kwartfinale verliest, maar het WK heeft altijd wel een verrassing in de halve finales.
Oh, zo bedoelde ik het niet.quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Nja of het nu nog een verrassing zou zijn als Aspi de halve finales haalt... Maar ik denk het niet.
de William Hill bingokrassers kunnen alvast aan de bakquote:
Opstaan met The Bronzed Adonis in je gedachten...quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
opgestaan met de gedachte dat het mogelijk laatste WK voor Beaton na vanavond al voorbij kan zijn.
Leuke meisjes.quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Zij zijn erbij vanavond! JAAAAAAAAAA
quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe laat moet ik inschakelen om potentieel zoveel mogelijk geneuzel van Teringlaijer te vermijden, maar wel de eerste dartpijlen te zien vliegen?
Ik zou er niet op rekenen. 1, max 2 rondjesquote:Op dinsdag 15 december 2020 13:12 schreef schoolstudent het volgende:
Hopelijk gaat deze baas weer ver komen.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:12 schreef schoolstudent het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien kan hij nog een Jorrit Hendrixje doen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is wel afgevallen.
Thornton zo kijkenquote:Op dinsdag 15 december 2020 13:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is wel afgevallen.
Ik heb hem ook even gepost met naam en toenaam. Like en retweet.quote:
Verder gaat alles nog goed?quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:25 schreef El-Stinho het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik vannacht droomde dat Henderson een geamputeerde linkerarm had en een kleine rechterarm waarmee hij gooide.
Maar tijdens WK zijn alle middagsessies ook op TVquote:Op dinsdag 15 december 2020 13:37 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Middagsessie genot zonder gedoe.
Serieusquote:Op dinsdag 15 december 2020 13:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar tijdens WK zijn alle middagsessies ook op TV
https://www.rtlnieuws.nl/(...)2/tv-gids-rtl7-dartsquote:Op dinsdag 15 december 2020 13:39 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Serieus?
Compleet gemist maar inderdaad voorgaande haren ook ja. Nouja staan best wat leuke serietjes op verder.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erg mooi.quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:40 schreef Mani89 het volgende:
Je gaat beroempt worden @:Jr-Style-93
[ afbeelding ]
Jelle Klaasen zal dit wel boven zijn bed hangen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb hem ook even gepost met naam en toenaam. Like en retweet.
[ twitter ]
Alleen maar omdat ik hem er niet op heb gegooid.quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:40 schreef Mani89 het volgende:
Je gaat beroempt worden @:Jr-Style-93
[ afbeelding ]
Ja klopt inderdaad. Was zelfs tijdens de Embassy al zoquote:Op dinsdag 15 december 2020 13:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)2/tv-gids-rtl7-darts
Elk jaar is WK altijd helemaal live bij RTLgoden met Flodder en Bean als voor en nagift.
Dat vogelenpik gaat nog eens groot worden in België.quote:Op dinsdag 15 december 2020 12:01 schreef El-Stinho het volgende:
@:wimderon @:showtimer @:szura
Nu al geen zin in Chauvinistische Karrel die het stuur van de bandwagon probeert te kapen.
https://sporza.be/nl/2020(...)-doen~1608025347673/
Die is inmiddels alleen in zijn gezicht al 50 kilo afgevallen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:12 schreef schoolstudent het volgende:
[ afbeelding ]
Erg ludiekquote:Op dinsdag 15 december 2020 13:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb hem ook even gepost met naam en toenaam. Like en retweet.
[ twitter ]
Mooi dat bij die kerel rechts het besef is ingedaald wat ze daar nu eigenlijk aan het doen zijn.quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://challonge.com/WKDarts2021quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja kut het brekketWaar kun je dat downloaden? Niet meer bij Zjak zo te zien.
Wat een amateursquote:Op dinsdag 15 december 2020 09:53 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
Leuk geprobeerd, maar deze bingo kan natuurlijk niet toppen aan ONZE bingo
Rechtsonder ookquote:Op dinsdag 15 december 2020 14:41 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Wat een amateursMardle die als een mongool BULLSEYEEEEEEE schreeuwt staat er niet eens op
Fan van Donald Trump, Geert Wildersquote:Op dinsdag 15 december 2020 14:52 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Sinds wanneer is Rits de Boer in een fanatieke Searle fan veranderd?
https://twitter.com/RitsdeBoer
Corona hakt er in bij hemquote:Op dinsdag 15 december 2020 14:55 schreef Szura het volgende:
[ twitter ][ twitter ]
Rits retweet dit soort shit tegenwoordig
Dat was altijd al een mafkees.quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
Welke fokker is recentelijk geradicaliseerd? Mani?
Qiang sun die over de oche struikelt.quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:48 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[ twitter ]
@:DutchSuomiFan1992 origineel idee hoor!
De tegenstanders van Almere? Ligt wel voor de hand.quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:57 schreef Szura het volgende:
Almere City gaat dit seizoen trouwens promoveren, waar moet Yannick dan over gaan zeiken?
Hoop dat Arne Slot z’n stembanden afscheurtquote:Op dinsdag 15 december 2020 14:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De tegenstanders van Almere? Ligt wel voor de hand.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:57 schreef Szura het volgende:
Almere City gaat dit seizoen trouwens promoveren, waar moet Yannick dan over gaan zeiken?
Dat mag niet van @AsianDarts. (is lacisme)quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:58 schreef spleeh het volgende:
[..]
Qiang sun die over de oche struikelt.
Maak er dan op z'n minst Chinees van
OPEN JE OGEN dit heeft niks te maken met radicaliseren.quote:Op dinsdag 15 december 2020 14:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
Welke fokker is recentelijk geradicaliseerd? Mani?
quote:Op dinsdag 15 december 2020 15:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Rtl Z en 7 zijn toch het hele WK live, zelfs in de middag?
quote:Op dinsdag 15 december 2020 13:51 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Ja klopt inderdaad. Was zelfs tijdens de Embassy al zo
Uhh rechtermuis save as?quote:
Koos en Koert ook nietquote:Op dinsdag 15 december 2020 15:17 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Uhh rechtermuis save as?
Wel bijzonder dat ze het openbaar delen.
Die van Jelle en Vincent zijn toch niet heel fraai
Die van Co is gewoon grappigquote:Op dinsdag 15 december 2020 15:18 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Koos en Koert ook niet
Koos kan er vast nog wel om lachen. Die van Jelle en Koert zijn er wel een beetje overquote:Op dinsdag 15 december 2020 15:18 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Koos en Koert ook niet
Het mooie is dat die er juist uit komen zonder er over na te denken.quote:Op dinsdag 15 december 2020 15:22 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Nadeel is wel, nu Zjak geconfronteerd is met zn clichés gaat hij ze misschien expres minder vaak zeggen
En Maijer zal nu ook wel minder debiel doen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 15:22 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Nadeel is wel, nu Zjak geconfronteerd is met zn clichés gaat hij ze misschien expres minder vaak zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Echt niet, dan weet ie ineens niet meer wat ie ANDERS zou moeten zeggenquote:Op dinsdag 15 december 2020 15:22 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
En Halsema die Koert heeft gepijptquote:Op dinsdag 15 december 2020 15:32 schreef Mani89 het volgende:
Dit is toch prachtig jongens, een bingokaart waar Jelle K. geimpliceerd word als pedo wordt massaal opgepakt door de rtldarts crew.
Gaat wel wat verquote:Op dinsdag 15 december 2020 15:32 schreef Mani89 het volgende:
Dit is toch prachtig jongens, een bingokaart waar Jelle K. geimpliceerd word als pedo wordt massaal opgepakt door de rtldarts crew.
Zegt een volwassen man die fan is van een 5-jarige zanger.quote:
Dat kwartje is nog niet gevallen denk ikquote:Op dinsdag 15 december 2020 15:33 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
En Halsema die Koert heeft gepijpt
Ik hoop dat ze denken dat dit Ashton isquote:Op dinsdag 15 december 2020 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat kwartje is nog niet gevallen denk ik
Dennis?quote:Op dinsdag 15 december 2020 15:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dennis probeert mee te liften op het succes van JR
Ach hij doet ook zijn best.quote:Op dinsdag 15 december 2020 15:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zie Twitter van Nieuwlaat. Hij plaatste een niet zo grappige lijst.
Heeft het op de vloer wel prima gedaan de laatste Winter Series in november. En benieuwd hoe het met Jeff Smith is. Die zou eigenlijk geplaatst zijn voor de PC Finals maar kwam vanwege de Covid-maatregelen pas deze maand naar Londen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 16:03 schreef Grifte het volgende:
Benieuwd of die Keane Barry er nog wat van kan, vanavond.
Ashton is altijd wel solide, dus dat kan maar zo.quote:Op dinsdag 15 december 2020 16:23 schreef Mani89 het volgende:
Wat een odds jongens, gratis geld tegen de altijd falende Hunter Hunt.
[ afbeelding ]
Hunt is nooit solide, die kan er geen reet van. Ashton wint met 3-0.quote:Op dinsdag 15 december 2020 16:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ashton is altijd wel solide, dus dat kan maar zo.
Vast een overbodige vraag maar je vult de pool toch nog wel in?quote:
Zodat het publiek niet meer op tijd weg gaat om de metro te halen en je diep in de nacht naar een lege zaal kijkt.quote:Op dinsdag 15 december 2020 17:09 schreef LordVoldermort het volgende:
Waarom beginnen we 7 uur? Geen diep in de nacht meer.
Nou ja vooral dat je het uit de zaal lopen rustig kunt laten verlopen. Gaat meer tijd kosten vandaag.quote:Op dinsdag 15 december 2020 17:10 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Zodat het publiek niet meer op tijd weg gaat om de metro te halen en je diep in de nacht naar een lege zaal kijkt.
Niemand met bonkersquote:
Ik ben er klaar voor.quote:Op dinsdag 15 december 2020 17:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nog maar 2 uur tot eerste pijl in bord wordt gekeild
AFTELLEN GENOT
viesdikquote:Op dinsdag 15 december 2020 17:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik ben er klaar voor.
[ afbeelding ]
WLM.quote:Op dinsdag 15 december 2020 17:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik ben er klaar voor.
[ afbeelding ]
Wat een hoop zoetigheid.quote:Op dinsdag 15 december 2020 17:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik ben er klaar voor.
[ afbeelding ]
Zou Raffie ook op FOK! zitten? #viesdikquote:Op dinsdag 15 december 2020 17:37 schreef Szura het volgende:
Vd Vaart is weer vettig eten aan het maken
Wat? Stuur die pijlen maar alvast op.quote:Op dinsdag 15 december 2020 16:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vast een overbodige vraag maar je vult de pool toch nog wel in?
Waar denk je dat hij z’n analyses vandaan haaltquote:Op dinsdag 15 december 2020 17:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou Raffie ook op FOK! zitten? #viesdik
Bij Durmada?quote:Op dinsdag 15 december 2020 17:44 schreef Szura het volgende:
[..]
Waar denk je dat hij z’n analyses vandaan haalt
Respect als je Steve West Ronde 2 hebt gekozen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 17:44 schreef Szura het volgende:
@:wimderon heeft ook West in pick ‘m, dit wordt een glorieuze eerste sessie voor iedereen
Enige dat ontbreekt is zo'n vreetmuur van de FEBO in de studio met specialiteiten van frituurkok Vinny.quote:
Welke darter de meeste aerosolen kan verspreiden tijdens een walk-onquote:Op dinsdag 15 december 2020 17:58 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Zou Feather een ludiek item houden dit jaar?
Dat gaat niet, want plexiglasquote:Op dinsdag 15 december 2020 18:00 schreef Szura het volgende:
[..]
Welke darter de meeste aerosolen kan verspreiden tijdens een walk-on
quote:Op dinsdag 15 december 2020 17:58 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Iedereen een individuele eetwedstrijd tegen Arjanquote:Op dinsdag 15 december 2020 18:00 schreef Szura het volgende:
[..]
Welke darter de meeste aerosolen kan verspreiden tijdens een walk-on
Op 1.5 meter afstand die vreetmuur.quote:Op dinsdag 15 december 2020 17:59 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Enige dat ontbreekt is zo'n vreetmuur van de FEBO in de studio met specialiteiten van frituurkok Vinny.
Dit kan leuk geëdit wordenquote:
@RamboDirk doet mee.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:01 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Iedereen een individuele eetwedstrijd tegen Arjan
User Wim hep er al een frikandel in gesjopt.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:02 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dit kan leuk geëdit worden
Thuissporten met viesdikke Arjan.quote:Op dinsdag 15 december 2020 17:58 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 15 december 2020 18:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vrijdag, zaterdag en zondag staat Bean ingepland zie ik net.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vrijdag, zaterdag en zondag staat Bean ingepland zie ik net.![]()
![]()
![]()
4chan?quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:15 schreef KennyPowers het volgende:
Internationaal allen
[ afbeelding ]
Sinds wanneer is er een 4chan darts afdelingquote:Op dinsdag 15 december 2020 18:15 schreef KennyPowers het volgende:
Internationaal allen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:15 schreef KennyPowers het volgende:
Internationaal allen
[ afbeelding ]
JRGODquote:Op dinsdag 15 december 2020 18:15 schreef KennyPowers het volgende:
Internationaal allen
[ afbeelding ]
Zal de sportafdeling zijn, die hebben ze wel.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:16 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Sinds wanneer is er een 4chan darts afdeling
Een topic op /sp/quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:16 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Sinds wanneer is er een 4chan darts afdeling
quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:15 schreef KennyPowers het volgende:
Internationaal allen
[ afbeelding ]
Waarom is de lay-out zo kut daar? Waarom zijn er zo weinig platforms die beter zijn dan Fok?quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:18 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Zal de sportafdeling zijn, die hebben ze wel.
En Darten is uiteraard een sport.
Omdat: FOK!quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waarom is de lay-out zo kut daar? Waarom zijn er zo weinig platforms die beter zijn dan Fok?
Heb je ook een link? Vind dat 4Chan maar een stront website.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:15 schreef KennyPowers het volgende:
Internationaal allen
[ afbeelding ]
Mogen we al nieuwe users welkom heten ? Dit topic kan wel wat Giovanni's en Ricardo's gebruiken.quote:Op dinsdag 15 december 2020 17:51 schreef Tagliano het volgende:
Heel Nederland gaat de FOK! DRT bingo bijhouden
Van mij mag jij iedere user welkom hetenquote:Op dinsdag 15 december 2020 18:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mogen we al nieuwe users welkom heten ? Dit topic kan wel wat Giovanni's en Ricardo's gebruiken.
We hebben poepzor toch?quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mogen we al nieuwe users welkom heten ? Dit topic kan wel wat Giovanni's en Ricardo's gebruiken.
Omdat 4chan nog steeds dezelfde layout heeft als twintig jaar geleden. Toch vind ik de lay-out van 4chan stukken fijner dan die van reddit bijvoorbeeld, wanne kutsite is dat.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waarom is de lay-out zo kut daar? Waarom zijn er zo weinig platforms die beter zijn dan Fok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |