In het AD van zaterdag wel. (lol)quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:27 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Jeetje, Zjak gemist.
Zou hij daar ook voorzichtig reclame hebben gemaakt voor de DIKKE?
Het staat vol met taalfouten en knip-plak fouten, ik zou het niet doen. Uitslagen en gemiddeldes van WKs kan je ook op wikipedia bekijken.quote:Op zondag 13 december 2020 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
40 euro voor een boek jezusIs er ook nog een kanaal waarmee ik fok steun als ik het koop? Anders lamazitte
Wikipedia.orgquote:Op zondag 13 december 2020 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
40 euro voor een boek jezusIs er ook nog een kanaal waarmee ik fok steun als ik het koop? Anders lamazitte
Wat moeten we hiermee allen.quote:Op maandag 14 december 2020 11:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Perrie Edwards voor je
[ afbeelding ]
Middagsessies met de TV aan tijdens "thuiswerken"quote:Op maandag 14 december 2020 12:51 schreef Grifte het volgende:
[..]
Essentieel beroep met avondwerk anti-genot![]()
Toeslaguren wel genot
@Haags @JR-Style-93 @tong80 @dagjesmensenquote:Op maandag 14 december 2020 13:39 schreef Zipportal het volgende:
Gaan we een nieuw record neerzetten in aantal topics? #dtv
Je bent zelf een dagjesmens.quote:Op maandag 14 december 2020 14:17 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
@:haags @:JR-Style-93 @:tong80 @:dagjesmensen
Graag meeposten s.v.p.
We gáán keihard dit jaar. Lockdown, corona, geen bezoek met kerst/O&N.quote:Op maandag 14 december 2020 13:39 schreef Zipportal het volgende:
Gaan we een nieuw record neerzetten in aantal topics? #dtv
JR niet. Die heeft geen verstand van darts.quote:Op maandag 14 december 2020 14:17 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
@:haags @:JR-Style-93 @:tong80 @:dagjesmensen
Graag meeposten s.v.p.
Ik vroeg me eerst af of er nog eventuele andere wijzigingen nodig zijn.quote:Op maandag 14 december 2020 14:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Lukt het al wat met die nieuwe bingokaart met Big Fish erin? 00:00 gaat de lockdown in. DAN MOET HIJ ECHT KLAAR ZIJN.
[ afbeelding ]
Ze moeten met de punt naar voren gooien.quote:Op maandag 14 december 2020 14:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
JR niet. Die heeft geen verstand van darts.
TRIGGERED.quote:Op maandag 14 december 2020 14:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze moeten met de punt naar voren gooien.
quote:Op maandag 14 december 2020 14:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We gáán keihard dit jaar. Lockdown, corona, geen bezoek met kerst/O&N.
180 LINKERBAAN
quote:Op maandag 14 december 2020 14:45 schreef Poepz0r het volgende:
Wie gaat de grote verrassing worden dit WK? Ik denk De Sousa, alhoewel je niet van een grote verrassing kan spreken denk ik.
Tegenvallers: Wright en Price.
Mickey Mansell, Wayne Jones en Marko Kantele worden de grote verrassingen van het toernooiquote:Op maandag 14 december 2020 14:45 schreef Poepz0r het volgende:
Wie gaat de grote verrassing worden dit WK? Ik denk De Sousa, alhoewel je niet van een grote verrassing kan spreken denk ik.
Leuke grap Dolf Jansen.quote:Op maandag 14 december 2020 14:50 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Mickey Mansell, Wayne Jones en Marko Kantele worden de grote verrassingen van het toernooi
We zullen zien we het laatst lacht op 3 januari als de grote beker naar Finland gaatquote:
Wright ook vroeg. Stukje onzekere man. Had tegen De Zwaan laatst al moeten verliezen natuurlijk.quote:Op maandag 14 december 2020 14:54 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Rob Cross vliegt er gelijk uit tegen Dirk. Price vliegt er voor de halve finale uit. Damon Heta haalt de halve finale. @:Poepz0r
Sterkte in deze moeilijke tijden. Hang in there!quote:Op maandag 14 december 2020 14:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mani heeft het al zwaar merk ik. We slepen je er wel doorheen!
Nou nou nouquote:Op maandag 14 december 2020 14:58 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Sterkte in deze moeilijke tijden. Hang in there!
@:El-Stinho
CB-6000 gekocht? #Peniskooiquote:Op maandag 14 december 2020 14:59 schreef Tagliano het volgende:
Lockdowngenot
Die kon niet op een beter moment komen
Ik ga dit niet googlenquote:
Peniskooitje niks mis mee @Wereldgozerquote:Op maandag 14 december 2020 15:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ga dit niet googlen
En nee ik hoef ook geen plaatje
Van den Bergh's eerste ronde vrees ik een beetje voor, anders komt hij wel tot de QF.quote:Op maandag 14 december 2020 14:45 schreef Poepz0r het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |