Gaat het om fiscale wetgeving?quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Is Koos een opiniemaker geworden?
Tenzij die envelop blauw is.quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Co gaat nog naar de opening van een envelop.
Ik heb twee vragen over Koos:quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Is Koos een opiniemaker geworden?
Lid van Co de Oranje?quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:07 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
Co slaat een nieuwe richting in. @:slobeend @:mani89 @:wimderon
De tiklaven kijken geen minuut van het Sevilla-betonvoetbal.quote:
Hij is er eindelijk!quote:
Daar pusht hij voor de uitzending heel hard voor en als de presentator dan iets erover vraagt zegt hij heel nederig ''goh, wat leuk dat je het vraagt!''quote:Op zaterdag 12 december 2020 23:27 schreef wimderon het volgende:
Zou hij daar ook voorzichtig reclame hebben gemaakt voor de DIKKE?
Ik heb patent op de bijnaam Voorhoofdvagina voor Koertquote:Op zaterdag 12 december 2020 15:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is dat voorhoofd van Koert een kut?
- De DIKKE werd even genoemd en tevens verlootquote:Op zaterdag 12 december 2020 23:27 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Jeetje, Zjak gemist.
Zou hij daar ook voorzichtig reclame hebben gemaakt voor de DIKKE?
Die dramatische geluidseffecten over een filmpje met allerlei nikszeggende huis tuin en keukenvragenquote:
Ik zou teleurgesteld zijn als er geen denigrerende uitspraken over Jelle uitgelokt worden.quote:Op zondag 13 december 2020 17:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die dramatische geluidseffecten over een filmpje met allerlei nikszeggende huis tuin en keukenvragen
Die twee zijn heel close! Wist je dat niet?quote:Op zondag 13 december 2020 17:46 schreef Szura het volgende:
Wisten jullie dat Fat Vinny MvG erg goed kent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |