Die heeft volgens mij ook aangegeven nu alle dagen mee te gaan doen. Dit is puur op wat mensen op de soosjuls in hebben gebracht volgens mij.quote:
Dan zou ik eerder zeggen dat je iedereen aan de 'voorrondes' mee laat doen en eenmaal geplaatst weer op 0 beginnen aan de finaledagen net zoals de rest. Dat verkleint de kans op van die speciale gevallen met een goed dagje, maar geeft geen groot voordeel aan de gemiddelde Engelsman of Nederlander die financieel en praktisch de verschillende Tours af kan lopen ten opzichte van de rest.quote:Op vrijdag 11 december 2020 23:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heb de opzet bekeken en dit komt nogal in de buurt van wat ik zelf voorstelde, oftewel een voorselectie introduceren. Nu ga je niet meer van die 83gem-gooiers krijgen die door één goede dag met een gelukkige loting zwijnen. Op de finaledagen gaat het niveau gelijk ook een stuk hoger liggen, maar is het allemaal wel een stuk haalbaarder. Ik vind het wel mooi.
Blij dat spelers uit de challenge en development tour hierbij een flink voordeel hebben. De spelers die hun tourkaart verliezen, naja, ik vind het prima. De Beeneys van de wereld gaan het met een sterker deelnemersveld het simpelweg niet meer redden, en voor de jongens die pas tegen het einde van hun tweede jaar op de tour beginnen te presteren geldt het weer als een voordeel dat ze later in mogen stromen waardoor het iets makkelijker wordt om de kaart terug te winnen.
Ik zie enkel voordelen.
Mwah, heb het gevoel dat als je echt wel goed bent (laten we zeggen niveau Asada/Barney) dat je echt geen enkel probleem moet hebben om de eerste dagen door te komen nu dus dat het over de streep weinig uit gaat maken. Dat maakt de gehele Q-school wel iets zwaarder voor die spelers maar je kan hebt ook als een mooie plek zien on te wennen aan de druk.quote:Op zaterdag 12 december 2020 00:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder zeggen dat je iedereen aan de 'voorrondes' mee laat doen en eenmaal geplaatst weer op 0 beginnen aan de finaledagen net zoals de rest. Dat verkleint de kans op van die speciale gevallen met een goed dagje, maar geeft geen groot voordeel aan de gemiddelde Engelsman of Nederlander die financieel en praktisch de verschillende Tours af kan lopen ten opzichte van de rest.
Ik hoop uiteraard Dirk, ik denk uiteindelijk toch MVG.quote:Op zaterdag 12 december 2020 10:50 schreef LordVoldermort het volgende:
Wie denken/hopen jullie dat wint?
Ik hoop Wade of AuberGenius, ik dróóm dat Snackpot wint maar dit wordt gewoon weer Wright.quote:Op zaterdag 12 december 2020 10:50 schreef LordVoldermort het volgende:
Wie denken/hopen jullie dat wint?
WK dat niet doorgaat is erger dan een 3 maanden durende lockdown.quote:Op zaterdag 12 december 2020 10:58 schreef de_boswachter het volgende:
https://www.dartfreakz.nl(...)n-we-zonder-publiek/
Jaaaa Directeurtje god. Sowieso WK dus, zin in!!!
Inderdaad. Paar honderd man in de zaal en dan een BDO sfeer... nah laat maar. Ik wil nachtwerk.quote:Op zaterdag 12 december 2020 11:52 schreef KennyPowers het volgende:
Doe maar zonder publiek en een uurtje later.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op zaterdag 12 december 2020 12:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kleine update met wat teksten.wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
U MAD?
Is er nieuws over Corey Cadby? Had gezegd dat hij voor Q-School 2021 ging toch?quote:Op vrijdag 11 december 2020 22:21 schreef wimderon het volgende:
Ik kom dit overzichtje met namen die (onbevestigd) genoemd worden tegen @:El-Stinho
https://docs.google.com/s(...)/edit#gid=1470396725
En Halsema als ik de clue begrijp.quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:15 schreef de_boswachter het volgende:
hahahaha al die details bij die tekeningen, mooi. Kindertent.nl, Sjaak die zich nog even een bitterbal in de muil werpt, een zwetende Vincent. Geniaal.
quote:Op zaterdag 12 december 2020 12:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kleine update met wat teksten.Die Breakfast mag je nog steeds omruilen voor deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Graag omruilen voor de "Big Fish" (170 uitgooi) @:jr-style-93
Is dat voorhoofd van Koert een kut?quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:43 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
En Halsema als ik de clue begrijp.
Bedoel je Yannick ofwat?quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:43 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
En Halsema als ik de clue begrijp.
Goede film was dat.quote:Op zaterdag 12 december 2020 15:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die Breakfast mag je nog steeds omruilen voor deze:
[..]
Co gaat nog naar de opening van een envelop.quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:07 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
Co slaat een nieuwe richting in. @:slobeend @:mani89 @:wimderon
Is Koos een opiniemaker geworden?quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:07 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
Co slaat een nieuwe richting in. @:slobeend @:mani89 @:wimderon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |