Tja zulke kleine dingetjes ik weet niet of die dingen aangepast hoeven te worden. Grotemannenfinish zou ook leg kunnen zijn, maar als ze grotemannenleg zeggen vind ik alsnog dat we het af mogen strepenquote:Op donderdag 10 december 2020 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah wat is dat Bed and Breakfast dan? Want die stonden er allebei als opties.
Maar zal het aanpassen ja.
Al gaan ze grotemannenfinish sowieso wel een keer zeggen dus het maakt niet heel veel uit.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:35 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Tja zulke kleine dingetjes ik weet niet of die dingen aangepast hoeven te worden. Grotemannenfinish zou ook leg kunnen zijn, maar als ze grotemannenleg zeggen vind ik alsnog dat we het af mogen strepen
Alles single ipv alles triple. Maar die gebruikt Vischsch nooit volgens mij.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah wat is dat Bed and Breakfast dan? Want die stonden er allebei als opties.
Maar zal het aanpassen ja.
Waar komt Champagne Breakfast eigenlijk vandaan?quote:Op vrijdag 11 december 2020 00:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
Alles single ipv alles triple. Maar die gebruikt Vischsch nooit volgens mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Graag omruilen voor de "Big Fish" (170 uitgooi) @JR-Style-93quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:54 schreef spleeh het volgende:
Champagne breakfast wordt ook bijna nooit gegooid
Imgur deed kut bij grotere versies.quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Graag omruilen voor de "Big Fish" (170 uitgooi) @:jr-style-93
Graag een grotere versie dan posten.
Op woensdagavond staan na het darten twee Flodder afleveringen gepland.quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:45 schreef de_boswachter het volgende:
Volgende week kijken we nu
Mickey Mansell v Haupai Puha (R1)
Genot
Gewoon hier uploaden dan.quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Imgur deed kut bij grotere versies.
Maar ik zal sowieso wel telkens een update ervan plaatsen als we iets hebben afgevinkt.
Nice. Hopelijk de aflevering met die asielzoekers die een hardloopwedstrijd moeten winnen voor een verblijfsvergunning. GENOT.quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Op woensdagavond staan na het darten twee Flodder afleveringen gepland.
Erg mooi.
Maar dit formaat is wel prima toch, waar heb je een grotere voor nodig dan?quote:Op vrijdag 11 december 2020 13:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gewoon hier uploaden dan.
https://imgdumper.nl/
"Hoe moet hij dit omdraaien" vind ik ook wel een klassieker eigenlijkquote:Op vrijdag 11 december 2020 13:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Imgur deed kut bij grotere versies.
Maar ik zal sowieso wel telkens een update ervan plaatsen als we iets hebben afgevinkt.
Een slagje groter leest wel wat fijner.quote:Op vrijdag 11 december 2020 14:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dit formaat is wel prima toch, waar heb je een grotere voor nodig dan?
Ja er zullen nog wel meer uitspraken missen, maar de inhoud van de bingo laat ik over aan de mensen die meer darts hebben gekeken.quote:Op vrijdag 11 december 2020 14:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
"Hoe moet hij dit omdraaien" vind ik ook wel een klassieker eigenlijk
Ohja dat klopt wel.quote:Op vrijdag 11 december 2020 14:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Een slagje groter leest wel wat fijner.
Ik hoop dat ze het laten zien in studio wanneer Fat Vinny er zitquote:Op vrijdag 11 december 2020 14:47 schreef De_Kraam het volgende:
ANNOUNCE een nieuwe versie van de bingo die ik kan spammen op de twitters van Sjak en Koert.
Huh?quote:Op vrijdag 11 december 2020 12:54 schreef spleeh het volgende:
Champagne breakfast wordt ook bijna nooit gegooid
quote:Op vrijdag 11 december 2020 11:03 schreef El-Stinho het volgende:
@:Wimderon Een podcast met je favoriete speler!Waarom zou iemand daar überhaupt in geïnteresseerd zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat Wade ik zo niet.quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:04 schreef Slobeend het volgende:
Zijn die nieuwe pijlen van Wade al te koop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |