quote:
Ook jij bedankt!quote:Op donderdag 10 december 2020 18:49 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dat was een kleine moeite vergeleken met het ontwerp natuurlijk
Ik voel een collab aankomen met Dartshop Zaanstadquote:Op donderdag 10 december 2020 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee @:JR-Style-93 kun je die bingo niet op A3 geplastificeerd uitbrengen of zo? Voor een leuk bedragje + 5 euro per verkocht exemplaar voor Fok! Denk dat er genoeg mensen zouden zijn die hem dan bestellen. Stiften en wisser heeft elke dartsfan toch al
Materialen en amateurdarters topicquote:Op donderdag 10 december 2020 19:47 schreef de_boswachter het volgende:
Aangezien er geen DRT SC is voor dit soort zaken post ik dit maar in het populairste topic van het moment.
HELP
[ afbeelding ]
Heb me zo'n slijper gekocht om punten van dartpijlen te slijpen, maar hoe in godnaam. Punt er in steken en dan draaien of wat ? Ik krijg die dingen niet scherp zoGeen YT filmpje met uitleg, waarschijnlijk omdat ik gewoon een halve tamme ben. Wie kan me helpen met wat instructies
ja die had ik gezien ja, maar niet met zo'n cheap ass steen met sleuf. Moet ik de punt er in druk en dan bewegen of pijl in de lengte er in drukkenquote:Op donderdag 10 december 2020 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
https://www.youtube.com/r(...)ow+to+sharpen+a+dart
Plenty filmpjes![]()
Ik heb zelf zo'n elektrische slijper trouwens. Omdat ik verder ook maar een halve tamme ben
bestaat dat?quote:Op donderdag 10 december 2020 19:52 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Materialen en amateurdarters topic
Gewoon zoals je een mes slijpt.quote:Op donderdag 10 december 2020 19:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
ja die had ik gezien ja, maar niet met zo'n cheap ass steen met sleuf. Moet ik de punt er in druk en dan bewegen of pijl in de lengte er in drukken? Had ik maar een electrische gekocht zeg.
Ja, al wel dus.. DRT / Het recreatieve dartstopic #1 Ook wij gooien 180quote:
Maak morgen wel een mooie kick.quote:Op donderdag 10 december 2020 20:03 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ja, al wel dus.. DRT / Het recreatieve dartstopic #1 Ook wij gooien 180
Maar is niet erg, daar was toch al meer dan een jaar niet gepost.
quote:Op donderdag 10 december 2020 15:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
De nieuwe DRT-Bingo is uit@:SlechteWoordgrappen kijk maar of er iets ontbreekt op de bingo of anders moet.
Heb je hem ook nog in een groter formaat? #dtvSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee hoeveel animo daarvoor is.quote:Op donderdag 10 december 2020 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee @:JR-Style-93 kun je die bingo niet op A3 geplastificeerd uitbrengen of zo? Voor een leuk bedragje + 5 euro per verkocht exemplaar voor Fok! Denk dat er genoeg mensen zouden zijn die hem dan bestellen. Stiften en wisser heeft elke dartsfan toch al
Ja.quote:Op donderdag 10 december 2020 20:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb je hem ook nog in een groter formaat? #dtv
Overleg evt ff met PR of zo. Er zal ook wel weer wat werk achter vandaan komen natuurlijk. Geregel en gedoe.quote:Op donderdag 10 december 2020 20:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel animo daarvoor is.
@Viv kom erinquote:Op donderdag 10 december 2020 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Overleg evt ff met PR of zo. Er zal ook wel weer wat werk achter vandaan komen natuurlijk. Geregel en gedoe.
quote:Op donderdag 10 december 2020 15:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
De nieuwe DRT-Bingo is uit@:SlechteWoordgrappen kijk maar of er iets ontbreekt op de bingo of anders moet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bed and Breakfast moet Champagne Breakfast zijn![]()
Boks van Maijer zal er ook niet direct inzitten op dit moment, die deed de afgelopen toernooien debiele elleboogjes (vaak in combinatie met Co's Tenks Evveriebuddie)
Ah wat is dat Bed and Breakfast dan? Want die stonden er allebei als opties.quote:Op donderdag 10 december 2020 21:23 schreef wimderon het volgende:
[..]![]()
Bed and Breakfast moet Champagne Breakfast zijn![]()
Boks van Maijer zal er ook niet direct inzitten op dit moment, die deed de afgelopen toernooien debiele elleboogjes (vaak in combinatie met Co's Tenks Evveriebuddie)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |