Ik snap het denk ik nog steeds niet hoe dit werkt.quote:Op vrijdag 11 december 2020 18:30 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
In a new development for 2021, the players who lose their Tour Card following the 2020 season will be exempt to the Final Stage of Qualifying School, alongside players who finished in the Top 16 of the 2020 Challenge Tour and Development Tour Orders of Merit.
Dat is wel een interessante ontwikkeling
Darters die hun tour kaart verliezen na 2020, top 16 van development & challenge tour krijgen gewoon een bye voor een aantal rondes, niet meer en niet minder (denk ik)quote:Op vrijdag 11 december 2020 18:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik snap het denk ik nog steeds niet hoe dit werkt.
Kinderarbeidgenotquote:Op vrijdag 11 december 2020 19:12 schreef de_boswachter het volgende:
De dag dat de Rodriguez familie uit het darts is verdwenen trek ik mijn Grand Prestige uit 2015 open
Je hebt zelf gezopen joh.quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:47 schreef Tagliano het volgende:
Is iedereen al dronken in dit topic
Echt spraakverwarring op spraakverwarring
Dit kloptquote:Op vrijdag 11 december 2020 20:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Je hebt zelf gezopen joh.
[ afbeelding ]
Darters die hun kaart verliezen en top 16 van de twee andere tours spelen in de finaleronde in, samen met de beste vier van de eerste drie dagen plus de hoogst geplaatsten op de OoM over die drie dagen. Met andere woorden: degenen die hun kaart verliezen en de top 16 van Challenge/Development Tour is ernstig in het voordeel.quote:Op vrijdag 11 december 2020 18:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik snap het denk ik nog steeds niet hoe dit werkt.
Dat beloont wel de darters die veel op Challenge&Development tour gooien en dus het darten het hele jaar door serieus nemen, dat is wel positief. Of darters die hun tourkaart verliezen en bij wijze van spreken 2 jaar lopen aan te klooien dat achterdeurtje ook verdienen, tja..quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Darters die hun kaart verliezen en top 16 van de twee andere tours spelen in de finaleronde in, samen met de beste vier van de eerste drie dagen plus de hoogst geplaatsten op de OoM over die drie dagen. Met andere woorden: degenen die hun kaart verliezen en de top 16 van Challenge/Development Tour is ernstig in het voordeel.
Co Stompé, Raymond van Barneveldquote:Op vrijdag 11 december 2020 22:21 schreef wimderon het volgende:
Ik kom dit overzichtje met namen die (onbevestigd) genoemd worden tegen @:El-Stinho
https://docs.google.com/s(...)/edit#gid=1470396725
Dat houdt dus ook in dat opwerken via de Challenge Tour meer gaat lonen. Wat op zich een goede zaak is.quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Darters die hun kaart verliezen en top 16 van de twee andere tours spelen in de finaleronde in, samen met de beste vier van de eerste drie dagen plus de hoogst geplaatsten op de OoM over die drie dagen. Met andere woorden: degenen die hun kaart verliezen en de top 16 van Challenge/Development Tour is ernstig in het voordeel.
Het bezorgt darters die de financiële middelen daar (nog) niet voor hebben ook een flink nadeel. Maar zoals het voorheen was is ook zeker niet ideaal natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 december 2020 22:21 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dat beloont wel de darters die veel op Challenge&Development tour gooien en dus het darten het hele jaar door serieus nemen, dat is wel positief. Of darters die hun tourkaart verliezen en bij wijze van spreken 2 jaar lopen aan te klooien dat achterdeurtje ook verdienen, tja..
Ik vind van niet. De Beeney's van deze wereld moeten er weer zo snel mogelijk uit. Ook de spelers die niet bij de beste 64 staan zou je kunnen ranken op pro-tour-punten bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 11 december 2020 22:21 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dat beloont wel de darters die veel op Challenge&Development tour gooien en dus het darten het hele jaar door serieus nemen, dat is wel positief. Of darters die hun tourkaart verliezen en bij wijze van spreken 2 jaar lopen aan te klooien dat achterdeurtje ook verdienen, tja..
Daar horen Challenge/Development tour spelers niet bij want die gooien geen pro-tourquote:Op vrijdag 11 december 2020 22:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ook de spelers die niet bij de beste 64 staan zou je kunnen ranken op pro-tour-punten bijvoorbeeld.
Bring back Nico Kurz.quote:Op vrijdag 11 december 2020 22:21 schreef wimderon het volgende:
Ik kom dit overzichtje met namen die (onbevestigd) genoemd worden tegen @:El-Stinho
https://docs.google.com/s(...)/edit#gid=1470396725
Heb de opzet bekeken en dit komt nogal in de buurt van wat ik zelf voorstelde, oftewel een voorselectie introduceren. Nu ga je niet meer van die 83gem-gooiers krijgen die door één goede dag met een gelukkige loting zwijnen. Op de finaledagen gaat het niveau gelijk ook een stuk hoger liggen, maar is het allemaal wel een stuk haalbaarder. Ik vind het wel mooi.quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |