Sjeffrie heb niks te melden, wil een allemansvriend zijn. Nooit meer in deze fantastische podcast alsjeblieft.quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je de podcast van RTL wel geluisterd? Sjack en Sjeffrie (die ook joeptoepfilmpjes maakt) vinden Edgar TV hilarisch.
Zat ik ook aan te denken ja, je kunt er beter gewoon niet gaan zitten als je nog in dat wereldje zit. Die presentator vind ik ook weinig trouwens, die kende Deta niet eens. (lol)quote:Op vrijdag 11 december 2020 17:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sjeffrie heb niks te melden, wil een allemansvriend zijn. Nooit meer in deze fantastische podcast alsjeblieft.
Jerry Hendriks zat er de laatste keer toch? Niet De Zwaan?quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je de podcast van RTL wel geluisterd? Sjack en Sjeffrie (die ook joeptoepfilmpjes maakt) vinden Edgar TV hilarisch.
Sjerrie vindt zichzelf ook hilarisch volgens mij. En die wil inderdaad ook rullevant blijven via joetoep.quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Co en Zjak spreken altijd vrijuit. Maaijer was ook wonderwel te doen in een podcast setting. De Meulenkamps en Sjeffries mogen wegblijven.quote:Op vrijdag 11 december 2020 17:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken ja, je kunt er beter gewoon niet gaan zitten als je nog in dat wereldje zit. Die presentator vind ik ook weinig trouwens, die kende Deta niet eens. (lol)
Sjerrie ja, waarom typte ik Sjeffrie?quote:Op vrijdag 11 december 2020 17:27 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Jerry Hendriks zat er de laatste keer toch? Niet De Zwaan?
Zijn we nu al dronken?quote:Op vrijdag 11 december 2020 17:28 schreef Mani89 het volgende:
Ja waarom typ ik ook Sjeffrie? Ik heb de podcast net geluisterd.
Ben alleen bang dat veel niet-FOK!kers de memes niet echt zullen herkennen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 17:24 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga gooi hem tegen het WK wel op twitter met alle hoofdpersonen erbij getagged.
Bij dit stukje zit ik nuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Linkje?quote:Op vrijdag 11 december 2020 17:24 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga gooi hem tegen het WK wel op twitter met alle hoofdpersonen erbij getagged.
quote:Op vrijdag 11 december 2020 18:22 schreef Mani89 het volgende:
Q-sjoel gaat dooorrrr. Een heel verhaal waarvan ik geen ene reet snap hieronder.In a new development for 2021, the players who lose their Tour Card following the 2020 season will be exempt to the Final Stage of Qualifying School, alongside players who finished in the Top 16 of the 2020 Challenge Tour and Development Tour Orders of Merit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel een interessante ontwikkelingIk had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Goed nieuws voor Norty Nort en Simon Schutzstaffel.quote:Op vrijdag 11 december 2020 18:30 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
In a new development for 2021, the players who lose their Tour Card following the 2020 season will be exempt to the Final Stage of Qualifying School, alongside players who finished in the Top 16 of the 2020 Challenge Tour and Development Tour Orders of Merit.
Dat is wel een interessante ontwikkeling
Ik snap het denk ik nog steeds niet hoe dit werkt.quote:Op vrijdag 11 december 2020 18:30 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
In a new development for 2021, the players who lose their Tour Card following the 2020 season will be exempt to the Final Stage of Qualifying School, alongside players who finished in the Top 16 of the 2020 Challenge Tour and Development Tour Orders of Merit.
Dat is wel een interessante ontwikkeling
Darters die hun tour kaart verliezen na 2020, top 16 van development & challenge tour krijgen gewoon een bye voor een aantal rondes, niet meer en niet minder (denk ik)quote:Op vrijdag 11 december 2020 18:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik snap het denk ik nog steeds niet hoe dit werkt.
Kinderarbeidgenotquote:Op vrijdag 11 december 2020 19:12 schreef de_boswachter het volgende:
De dag dat de Rodriguez familie uit het darts is verdwenen trek ik mijn Grand Prestige uit 2015 open
Je hebt zelf gezopen joh.quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:47 schreef Tagliano het volgende:
Is iedereen al dronken in dit topic
Echt spraakverwarring op spraakverwarring
Dit kloptquote:Op vrijdag 11 december 2020 20:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Je hebt zelf gezopen joh.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |