Sterktequote:Op maandag 14 december 2020 15:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou, inderdaad.
Wij moeten een dezer dagen onze kat waarschijnlijk in laten slapen. Ik ga ervanuit dat dat wel kan.
quote:Op maandag 14 december 2020 15:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou, inderdaad.
Wij moeten een dezer dagen onze kat waarschijnlijk in laten slapen. Ik ga ervanuit dat dat wel kan.
Het lijkt me belangrijk om zulke mensen te helpen. Ik heb m'n buren al hulp aangeboden, want die zijn er ook niet zo handig in.quote:Op maandag 14 december 2020 15:06 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Je ziet mijn moeder dit al op internet doen? Ze doet niet eens aan internetbankieren. Zij heeft het geluk dat ik dat kan doen, maar niet alle ouderen hebben iemand die dat voor ze kan doen.
Een groot deel van de destijds schreeuwende partijen heeft aangegeven dat plan al te hebben opgegeven.quote:Op maandag 14 december 2020 15:06 schreef Dimachaerus het volgende:
Zou de horeca nog open gaan op 17 jan?
Wat is hier raar aan?quote:
De persco is nog niet geweest hè.quote:Op maandag 14 december 2020 15:03 schreef 4-elements het volgende:
Het zegt toch eigenlijk al genoeg over het beleid van het kabinet dat niemand weet wat essentiële winkels zijn? Ze hebben dit weer zoooo slecht voorbereid. Het zou bijna lachwekkend zijn als het niet zo triest zou zijn.
Ik was vanmiddag bij de dierenwinkel, die zei dat in Duitsland dierenartsen niet op de lijst kritieke beroepen staan. Als ze toch alles van Duitsland kopiëren zou ik er niet vanuit gaan..quote:Op maandag 14 december 2020 15:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou, inderdaad.
Da's sowieso niet leuk. Sterkte!quote:Op maandag 14 december 2020 15:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou, inderdaad.
Ik vind het wel lastig, hoor. Het is 2020, zo’n 95% van de Nederlanders heeft een internetaansluiting. Dan kun je toch wel even een maandje dingen online regelen zou ik denken. Desnoods vraag je het iemand anders.quote:Op maandag 14 december 2020 15:06 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Voor de digibeten onder ons moet zoiets natuurlijk wel open blijven, me dunkt.
Dus post 'm gelijk even zou ik zeggen...quote:
Snitch bonus ja?quote:Op maandag 14 december 2020 15:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik zou hem aangeven, pak je mooi 7,50 euro.
Thuis knippen kan nog wel.quote:Op maandag 14 december 2020 15:02 schreef Stoorzendert het volgende:
Mijn kapper geeft aan morgen ook nog te knippen. Beetje vreemd.
Inderdaad. Ik woon naast een Action (quote:Op maandag 14 december 2020 15:07 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Wat is hier raar aan?
Ik zie al maanden rijen voor de winkels
Veel horeca deed daar uberhaupt niet aan mee hè.quote:Op maandag 14 december 2020 15:06 schreef Dimachaerus het volgende:
Zou de horeca nog open gaan op 17 jan?
Tijn toch...tsk tsk tsk, naast een Action wonen...quote:Op maandag 14 december 2020 15:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik woon naast een Action () en daar staan permanent rijen sinds maart.
Pics or it didn't happen!quote:Op maandag 14 december 2020 15:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik woon naast een Action () en daar staan permanent rijen sinds maart.
Gelukkig niet pal naast. Paar honderd meter.quote:Op maandag 14 december 2020 15:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tijn toch...tsk tsk tsk, naast een Action wonen...
Ik kan het me niet voorstellen. Het lijkt me waarschijnlijker dat er een schifting komt tussen essentiële en niet-essentiële dierenzorg, maar we gaan het merken.quote:Op maandag 14 december 2020 15:07 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik was vanmiddag bij de dierenwinkel, die zei dat in Duitsland dierenartsen niet op de lijst kritieke beroepen staan. Als ze toch alles van Duitsland kopiëren zou ik er niet vanuit gaan..
Uiteraard wel veel sterkte!
Dat kan vast wel. Veel sterkte.quote:Op maandag 14 december 2020 15:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou, inderdaad.
Vinden de kinderen ook zo "gezellig".... .quote:Op maandag 14 december 2020 12:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Als je daar in een huisje zit met je eigen gezin? Kon in het voorjaar ook.
Verders beetje wandelen in een stil bos. Etc.
Veel zaken hebben van begin af aan aangegeven hier niet aan mee te zullen doen.quote:Op maandag 14 december 2020 15:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Een groot deel van de destijds schreeuwende partijen heeft aangegeven dat plan al te hebben opgegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |