Ik denk dat ze de conclusie hebben getrokken dat mensen niet zelf bereid zijn te stoppen met erop uit te trekken. Dus dan maar zo.quote:Op maandag 14 december 2020 14:07 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ok, dat kan, maar er zitten nog 10.000 opties tussen een volledige lockdown en niets, met ook nog extra smaken bovenop wat we in oktober hadden. Deze maatregelen zijn zwaarder dan in maart, en dat is gewoon onlogisch.
Ik zou niet weten waar je dat op baseert anders dan op je eigen emotie. De cijfers spreken iig je mening tegen.quote:Op maandag 14 december 2020 14:05 schreef 4-elements het volgende:
Blijft fucking belachelijk deze lockdown. Buitenproportioneel. Maar dat schijn je niet meer te mogen zeggen tegenwoordig...
Schandalig. Besmettingen stijgen maar aantal test ook.quote:Op maandag 14 december 2020 14:06 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Omdat ze de conclusie hebben getrokken dat het oktoberpakket onvoldoende gaat helpen om ons te brengen waar we willen zijn (of beter: waarvan het kabinet wil dat we zijn).
Ja ik had voor de tussenvariant gekozen.quote:Op maandag 14 december 2020 14:07 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ok, dat kan, maar er zitten nog 10.000 opties tussen een volledige lockdown en niets, met ook nog extra smaken bovenop wat we in oktober hadden. Deze maatregelen zijn zwaarder dan in maart, en dat is gewoon onlogisch.
quote:Op maandag 14 december 2020 14:10 schreef D_A het volgende:
Eredivisie blijft gewoon doorgaan.
https://www.telegraaf.nl/(...)utm_campaign=twitter
Massaal ongeldig stemmen.quote:Op maandag 14 december 2020 14:09 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Want er is ook een zinnige politieke partij die hier een weerwoord op heeft?
Lijkt me niet. Die gaan stiekem dus nog best goed draaien. Want mensen willen er toch uit.quote:Op maandag 14 december 2020 14:08 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Ze zullen de horeca ook wel sluiten voor afhaal.
Schiphol blijft open dus de hordes idioten die op vakantie gaan en het weer terugnemen. Goed bezig.quote:Op maandag 14 december 2020 14:10 schreef D_A het volgende:
Eredivisie blijft gewoon doorgaan.
[ twitter ]
https://www.telegraaf.nl/(...)utm_campaign=twitter
Bedankt, dan wacht ik morgen wel af. Desnoods bel ik om te vragen waar ze gaan bezorgen.quote:Op maandag 14 december 2020 13:49 schreef Benny het volgende: [..] Ophaalpunten die wel open blijven. Bijv. tankstations
Juist fijn dat ze nu hard ingrijpen. Dat aanmodderen van de laatste maanden doet gewoon niet voldoende. Beter nu hard ingrijpen. Hopelijk bieden ze wel wat perspectief voor mis januari dan. Zoals dat pakket van tijdje terug rondom theaters ed. Geef mensen een duidelijke datum. Maar dat zal lastig worden.quote:Op maandag 14 december 2020 14:04 schreef chratnox het volgende:
[..]
Maar waarom wordt er dan harder aan de noodrem getrokken dan in oktober? Het is begrijpelijk om te remmen, maar zo hard aan de noodrem trekken is niet logisch, ook niet met deze cijfers.
Dus je had winkelend publiek gewoon door laten gaan, in de drukste periode van het jaar, waar het hutje mutje staat, gecombineerd met Kerst en Oud en Nieuw, waar duizenden mensen elkaar ook op zouden zoeken, gewoon, omdat je dat wel een goed idee vind? Oke dan.quote:Op maandag 14 december 2020 14:10 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ja ik had voor de tussenvariant gekozen.
- Middelbare scholen dicht
- Parkeergarages/terreinen dicht
Dan bereik je ongeveer hetzelfde, maar met veel minder economische impact.
Jawel hoor.quote:Op maandag 14 december 2020 14:10 schreef Landgeld het volgende:
Geen correlatie meer tussen positieve testen en ziekenhuisopnames.
Heb je de app? Daar wordt dat gewoon in weergegevenquote:Op maandag 14 december 2020 14:11 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Bedankt, dan wacht ik morgen wel af. Desnoods bel ik om te vragen waar ze gaan bezorgen.
Ja anders wordt de winkel leeg gehaald.quote:Op maandag 14 december 2020 14:11 schreef SoldMayor het volgende:
Als alle winkels dicht gaan mag personeel dan als nog aanwezig blijven in de winkel?
Je moet de log-schaal aanzetten, ziet het er een stuk beter uit.quote:Op maandag 14 december 2020 14:11 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Zo goed gaan we ook niet in vergelijking tot buurlanden
Afgelopen zaterdag zeiden Wallinga en van Dissel nog dat ze niet wisten of de cijfers nu hoger zijn door een verandering in testbeleid of daadwerkelijk meer besmettingen. Die duiding is niet ineens uit de lucht komen vallen sinds dat moment.quote:Op maandag 14 december 2020 14:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, dat is niet onlogisch, want in Maart zagen ze dat de maatregelen veel beter werkten, mensen thuis gingen werken, de winkelstraten niet prop-en-propvol waren, de opnames niet omhoog schoten na een feestweekend (Black Friday), en we Sinterklaas cijfers nog krijgen, Kerst en Oud en Nieuw voor de deur staan, samen met een griepseizoen in januari en februari.
Alleen als je onder een steen hebt geleefd de afgelopen maand komt dit als een verrassing.
Ja het is kut, maar dank vooral ff de figuren die met Black Friday en op zondag lekker een "dagje gingen winkelen" omdat het zo gezellig was.quote:Op maandag 14 december 2020 14:10 schreef byah het volgende:
Ik heb me zelden zo hard genaaid gevoeld als vandaag. Ben al sinds maart niet meer op kantoor geweest, hou me braaf aan de regels en alsnog kom ik weer in de tyfus situatie terecht waarbij je geacht wordt te werken met rondgillende kinderen die ook aandacht willen omdat ze verder ook geen idee hebben wat Corona is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |