Vanuit de kappersstoel naar Rutte kijkenquote:Op maandag 14 december 2020 14:01 schreef Pvt.Webster het volgende:
Vanavond nog kappertje kunnen pakken. Die knippen de hele avond
Het zou ook vreemd zijn als ze de Eredivisie nu opeens zouden stopzetten. Net nu ze groen licht hebben gegeven voor andere vormen van topsport. Bovendien hebben topsporters laten zien dat ze heel goed in zo'n bubbel kunnen leven.quote:Op maandag 14 december 2020 13:58 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Kan me eigenlijk ook niet anders voorstellen.
Dit is topquote:Op maandag 14 december 2020 14:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Schijnbaar. Vind het wel apart.
Ik help af en toe bij dat sluiten, dat scheeltquote:Op maandag 14 december 2020 14:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
Topics gaan hier vandaag sneller dicht dan het land zelf.
Terecht. Ik ga niet cold turkey zitten afkicken.quote:Op maandag 14 december 2020 14:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Schijnbaar. Vind het wel apart.
Ja godver, ik zag de bui al hangen dus had snel een afspraak voor morgen gemaakt. Ook bij mijn waxsalon. Flikkeren ze het gewoon echt nog eerder dicht.quote:Op maandag 14 december 2020 14:01 schreef Pvt.Webster het volgende:
Vanavond nog kappertje kunnen pakken. Die knippen de hele avond
Voor afhaal. Dat was het hiervoor ook al trouwens.quote:Op maandag 14 december 2020 14:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Huh bieb nu wel open terwijl alles dicht gaat? Waar sloeg dat de vorige keer dan op
Oke dat wist ik niet. Maar hoe kun je in een bieb die dicht is boeken ophalen? Dat is toch juist de essentie van een bieb?quote:Op maandag 14 december 2020 14:01 schreef Benny het volgende:
[..]
Dit zijn dezelfde maatregelen. Ze zijn dicht, maar boeken ophalen/brengen is mogelijk
Dan is Rutte al geweest. Dus hoop dat Rutte niet alsnog alles om 20:00 dichtgooit.quote:Op maandag 14 december 2020 14:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Vanuit de kappersstoel naar Rutte kijken
00:00quote:Op maandag 14 december 2020 14:02 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Dan is Rutte al geweest. Dus hoop dat Rutte niet alsnog alles om 20:00 dichtgooit.
Heb jij van het internet gehoord?quote:Op maandag 14 december 2020 14:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Oke dat wist ik niet. Maar hoe kun je in een bieb die dicht is boeken ophalen? Dat is toch juist de essentie van een bieb?
Mn vrouw had net wel een goeie. Het is een week langer dan in Duitsland omdat al die Duitsers anders naar NL komen om kerstvakantie te vieren, net als tijdens de herfstvakantie.quote:Op maandag 14 december 2020 13:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar we nemen deze maatregelen omdat Merkel het ook doet terwijl België al sinds juni de wereldkampioen is.
Mevr. Perrin heeft snel voor 20 januari een afspraak bij de kapper gemaaktquote:Op maandag 14 december 2020 14:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja godver, ik zag de bui al hangen dus had snel een afspraak voor morgen gemaakt. Ook bij mijn waxsalon. Flikkeren ze het gewoon echt nog eerder dicht.
Drankgigantje jonguh ik klap zo een paar flessen in de digitale winkelmand.quote:Op maandag 14 december 2020 14:02 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Terecht. Ik ga niet cold turkey zitten afkicken.
Online reserveren.quote:Op maandag 14 december 2020 14:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Oke dat wist ik niet. Maar hoe kun je in een bieb die dicht is boeken ophalen? Dat is toch juist de essentie van een bieb?
Mevrouw Perrin is een optimistquote:Op maandag 14 december 2020 14:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
Mevr. Perrin heeft snel voor 20 januari een afspraak bij de kapper gemaakt
Online of bellen. Dan wordt het voor je klaar gelegdquote:Op maandag 14 december 2020 14:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Maar waarom wordt er dan harder aan de noodrem getrokken dan in oktober? Het is begrijpelijk om te remmen, maar zo hard aan de noodrem trekken is niet logisch, ook niet met deze cijfers.quote:Op maandag 14 december 2020 14:03 schreef Jor_Dii het volgende:
Zie hier waarom er zo hard aan de noodrem getrokken wordt:
[ afbeelding ]
Theorie over meer en anders testen kan dus ook de prullenbak in.quote:Op maandag 14 december 2020 14:03 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
VIRUSWAPPIE GESPOT!quote:Op maandag 14 december 2020 14:05 schreef 4-elements het volgende:
Blijft fucking belachelijk deze lockdown. Buitenproportioneel. Maar dat schijn je niet meer te mogen zeggen tegenwoordig...
Ja vrolijk kerstfeest allemaal. 2020 was al kut, nog een tandje kutter kan er nog wel bij.quote:Op maandag 14 december 2020 14:03 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |