Het is dan ook niet waar.quote:Op maandag 14 december 2020 14:33 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Wat? Dat is toch ook gewoon afhaal? En viskramen en frietkramen dan? Dit gaat voor ongelooflijke schade zorgen.
Laten we het hopen, krijg je gelijkquote:Op maandag 14 december 2020 14:32 schreef _serial_ het volgende:
Wedden dat het de komende dagen al flink daalt.
Ik hoop in 2021 het woord 'Duiding' niet meer te horen trouwens.quote:
Wat een onzinnige uitspraak. Ik heb vrijwel niemand hier en op andere platformen zien "juichen" dat we in een lockdown gaan.quote:Op maandag 14 december 2020 14:30 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Het wordt eigenlijk is tijd dat mensen die ondanks alles baanzekerheid hebben is worden geraakt. Dan juichen ze niet meer hoor.
Inderdaad. Niemand is blij met maatregelen.quote:Op maandag 14 december 2020 14:34 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wat een onzinnige uitspraak. Ik heb vrijwel niemand hier en op andere platformen zien "juichen" dat we in een lockdown gaan.
Er staat echt niemand te juichen dat de (horeca) ondernemers naar de tyfus gaan. Als er iets is wat beter had gemoeten is het een eerdere lockdown die korter duurde, waarbij niet alleen de horeca dicht ging maar alles (zoals nu).quote:Op maandag 14 december 2020 14:27 schreef 4-elements het volgende:
Je zal maar ondernemer zijn in deze tijd. Het beleid is inconsequent, niet gebaseerd op enige feiten wat betreft besmettingen in horeca/winkels, etc. Je zal je spaargeld in je eigen zaak hebben gestopt en moeten aanzien hoe de regering dit naar de klote helpt. En dat dit door veel mensen met gejuich wordt ontvangen. Want ja, dit had je als ondernemer moet incalculeren. Bedrijfsrisico...![]()
Wat vaak wordt vergeten: veel winkels/horeca hebben toeleveranciers. Daar verdwijnen ook banen. En dat zorgt weer voor werklozen in landen waar de producten vandaan komen. En die mensen, tja, als er geen geld binnenkomt...
Het Red Team is weer begonnen met duiden. Die zitten misschien wel in een Teams-circlejerk, want eindelijk wordt gedaan wat zij willen.quote:Op maandag 14 december 2020 14:34 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wat een onzinnige uitspraak. Ik heb vrijwel niemand hier en op andere platformen zien "juichen" dat we in een lockdown gaan.
Mijn zusje werkt op de IC in een ziekenhuis, schijnbaar zitten er meerdere collega's thuis met burn out achtige klachten.quote:Op maandag 14 december 2020 14:34 schreef fietsie het volgende:
Ziekenhuis opname cijfers kun je overigens pas echt naar waarde schatten als je ook de verzuimcijfers, personele beschikbaarheid en de impact die de beschikbare bedden per ziekenhuis hebben op de reguliere zorg meeneemt.
Korte lockdowns zijn een fabel.quote:Op maandag 14 december 2020 14:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er staat echt niemand te juichen dat de (horeca) ondernemers naar de tyfus gaan. Als er iets is wat beter had gemoeten is het een eerdere lockdown die korter duurde, waarbij niet alleen de horeca dicht ging maar alles (zoals nu).
Ik zat nog te bedenken of ik iets nodig heb.. maar enige wat echt noodzakelijk is zijn de levensmiddelen en dat blijft gewoon open.quote:Op maandag 14 december 2020 14:35 schreef kol7680 het volgende:
Hier ook rijen bij de Action en de Jumbo al het brood al op enz. Weer hamsteren.
Nee he... gaan we straks weer zo de wereld over?!quote:Op maandag 14 december 2020 14:33 schreef Zipportal het volgende:
Koffieshop in Grunn
[ afbeelding ]
https://www.rtvnoord.nl/
Benieuwd wat er wordt gezegd wanneer dit niet tot het virusvrije walhalla gaat leiden.quote:Op maandag 14 december 2020 14:35 schreef chratnox het volgende:
[..]
Het Red Team is weer begonnen met duiden. Die zitten misschien wel in een Teams-circlejerk, want eindelijk wordt gedaan wat zij willen.
Maurice de Hond, ook in te huren als bedrijfsarts, vindt van niet.quote:Op maandag 14 december 2020 14:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Mijn zusje werkt op de IC in een ziekenhuis, schijnbaar zitten er meerdere collega's thuis met burn out achtige klachten.
Als de overheid structureel te laat ingrijpt wel, ja.quote:Op maandag 14 december 2020 14:36 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Korte lockdowns zijn een fabel.
Dat mensen zich niet aan de maatregelen houden.quote:Op maandag 14 december 2020 14:37 schreef galantis het volgende:
[..]
Benieuwd wat er wordt gezegd wanneer dit niet tot het virusvrije walhalla gaat leiden.
quote:Op maandag 14 december 2020 14:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Neem aan dat ze die bonus dan ook niet krijgen. De "helden"
Daarnaast is dit op geen enkele wijze te vergelijken met maart, door verruiming en enorme vergroting van testbeleid en capaciteit ,en is de situatie over het hele jaar sowieso anders dan vandaag.quote:Op maandag 14 december 2020 14:34 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Thanks MartinoLekker geduid
quote:Op maandag 14 december 2020 14:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Neem aan dat ze die bonus dan ook niet krijgen. De "helden"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |