Dat wel. Eerste keer dit jaar dat ik uberhaupt een echte vakantie heb en best wat vrienden zijn ook vrij. Dat komt dus wel goed.quote:Op maandag 14 december 2020 15:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je al zin in je vakantie? (lol)
Heb ik ook wel eens, meestal pak ik dan gewoon beide neusgaten mee.quote:
oh dat scheelt wel, als verder iedereen aan het werk is dan is er echt niets te doen.quote:Op maandag 14 december 2020 15:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat wel. Eerste keer dit jaar dat ik uberhaupt een echte vakantie heb en best wat vrienden zijn ook vrij. Dat komt dus wel goed.
Ga je nog naar Oostenrijk?quote:Op maandag 14 december 2020 15:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat wel. Eerste keer dit jaar dat ik uberhaupt een echte vakantie heb en best wat vrienden zijn ook vrij. Dat komt dus wel goed.
Heb eigenlijk een voorkeur.. mag ik dat zeggen... ja dat mag ik zeggen.quote:Op maandag 14 december 2020 15:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom ben je nerveus, het maakt toch niet uit of het een jongen of een meisje wordt?
Waar ligt je voorkeur dan?quote:Op maandag 14 december 2020 15:27 schreef Charrell het volgende:
[..]
Heb eigenlijk een voorkeur.. mag ik dat zeggen... ja dat mag ik zeggen.
DM maarquote:Op maandag 14 december 2020 15:27 schreef Charrell het volgende:
[..]
Genderneutraal.quote:Op maandag 14 december 2020 15:27 schreef Charrell het volgende:
[..]
Mensen die dan een voorkeur hebben voor een meisje, die ook krijgen. Maar vervolgens groeit de baby uit tot een enorme lesbienne die van alleen maar jongens dingen houdtquote:
Hopen op gevangenisstraf. Zou erg mooi zijn.quote:Op maandag 14 december 2020 15:38 schreef Zipportal het volgende:
De hele boel met Promes is al gelekt op het internet.![]()
![]()
![]()
Wou 15.000 euro geven om geen aangifte te doen. Goeiste snee in de knie.
Erg mooi.
quote:Op maandag 14 december 2020 14:48 schreef Charrell het volgende:
[..]
Nee... wil de tafel versiering in roze en blauw doen.. en dan met het dessert of voorafje een gerecht in de juiste kleur... met een partyknaller erbij
Zoveel moeite doen.quote:Op maandag 14 december 2020 14:48 schreef Charrell het volgende:
[..]
Nee... wil de tafel versiering in roze en blauw doen.. en dan met het dessert of voorafje een gerecht in de juiste kleur... met een partyknaller erbij
Gewoon de bak in idd, profvoetballer of niet.quote:Op maandag 14 december 2020 15:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hopen op gevangenisstraf. Zou erg mooi zijn.
linkquote:Op maandag 14 december 2020 15:38 schreef Zipportal het volgende:
![]()
![]()
Erg mooi.
Stukje huurmoord.quote:Op maandag 14 december 2020 15:38 schreef Zipportal het volgende:
![]()
![]()
Erg mooi.
missen we niks aanquote:Op maandag 14 december 2020 15:46 schreef GGMM het volgende:
Och omdat het een ajacied is moet hij opeens de bak in hoor.
Sneu
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wegstoppen omdat hij voor een jodenclub speelt natuurlijk.quote:Op maandag 14 december 2020 15:46 schreef GGMM het volgende:
Och omdat het een ajacied is moet hij opeens de bak in hoor.
Sneu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |