Indirect is @El-Stinho hiervoor verantwoordelijkquote:Op maandag 14 december 2020 17:38 schreef AFCNiels het volgende:
Voordat je reageert
Sterkte in deze gekke, bizarre tijd!
Wie heeft dit gedaan?
Serieus krijgen we dat weer?quote:Op maandag 14 december 2020 17:30 schreef 3rr0r het volgende:
Boodschapjes gedaan. Zag dat de schappen bij het toiletpapier al aardig waren geplunderd.
GGMMquote:Op maandag 14 december 2020 17:38 schreef AFCNiels het volgende:
Voordat je reageert
Sterkte in deze gekke, bizarre tijd!
Wie heeft dit gedaan?
Wat zijn er toch veel idioten.quote:Op maandag 14 december 2020 17:30 schreef 3rr0r het volgende:
Boodschapjes gedaan. Zag dat de schappen bij het toiletpapier al aardig waren geplunderd.
Helaas wel blijkbaar. Bij de Trekpleister een mevrouw met 1 pakje in de hand half in paniek dat ze ECHT toiletpapier nodig had, dat het op was bij haar thuis, of ze niet nog meer achter hadden. Bij de Dirk en AH lag er overigens nog genoeg, maar 1/4 van de schapinhoud.quote:Op maandag 14 december 2020 17:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Serieus krijgen we dat weer?
Wat een proleten
Dat lijkt me wel.quote:Op maandag 14 december 2020 17:45 schreef Caland het volgende:
Blijft de visboer eigenlijk nog wel open
@:coco
Wat leuk dat je dit vraagt. Wat ontzettend attent van je in deze bizarre tijden!quote:Op maandag 14 december 2020 17:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
pics van je zusquote:Op maandag 14 december 2020 17:47 schreef AFCNiels het volgende:
Het zoontje van mijn zus rende juichend door huis toen hij hoorde dat de scholen weer dichtgingen.
Onnodig grievende opmerking.quote:Op maandag 14 december 2020 17:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Indirect is @:el-stinho hiervoor verantwoordelijk
Heb je niet nog honger nadat je dit op hebt?quote:Op maandag 14 december 2020 17:46 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat leuk dat je dit vraagt. Wat ontzettend attent van je in deze bizarre tijden!
Vlaamse frietjes, met boontjes&worteltjes, beenham gedrapeerd in honing mosterdsaus. Vandaag wegspoelen royal club tonic.
[ afbeelding ]
@:Iwanius
Het zijn toch al snel 10 patatjes!quote:Op maandag 14 december 2020 17:51 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Heb je niet nog honger nadat je dit op hebt?
Dat is zelfs voor mij te weinig.quote:Op maandag 14 december 2020 17:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het zijn toch al snel 10 patatjes!
Dit is al geduid ( @Zipportal) RamboDirk eet gewoon de rest van de dag meer ipv alle focus op het avondmaal en hij is geen dikke big.quote:Op maandag 14 december 2020 17:51 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Heb je niet nog honger nadat je dit op hebt?
Wat is dat voor zooi over je boontjes&worteltjes?quote:Op maandag 14 december 2020 17:46 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wat leuk dat je dit vraagt. Wat ontzettend attent van je in deze bizarre tijden!
Vlaamse frietjes, met boontjes&worteltjes, beenham gedrapeerd in honing mosterdsaus. Vandaag wegspoelen royal club tonic.
[ afbeelding ]
@:Iwanius
Honingmosterdsaus en niet de liefdesnectar van je vader.quote:Op maandag 14 december 2020 17:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat is dat voor zooi over je boontjes&worteltjes?
3rr0rGodquote:Op maandag 14 december 2020 17:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dit is al geduid ( @:Zipportal) RamboDirk eet gewoon de rest van de dag meer ipv alle focus op het avondmaal en hij is geen dikke big.
Okquote:Op maandag 14 december 2020 18:10 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Honingmosterdsaus en niet de liefdesnectar van je vader.
Sterkte makker, hopelijk smaakt je eten en gaat het sporten goed!quote:Op maandag 14 december 2020 18:14 schreef Caland het volgende:
12 calls vandaag gehad.
Ben KAPOT. Dramaandag.
Tot zo in COR.quote:Op maandag 14 december 2020 18:14 schreef Caland het volgende:
12 calls vandaag gehad.
Ben KAPOT. Dramaandag.
Erg benieuwd hoe druk het is. Denk dat ik er 2 uurtjes van maak gezien het de laatste keer is dat DIE SCHIJVEN DOOR HET DAK GAAN.quote:Op maandag 14 december 2020 18:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sterkte makker, hopelijk smaakt je eten en gaat het sporten goed!
Eens, regel dat even voor mijn maat Caland, @GGMMquote:Op maandag 14 december 2020 18:19 schreef Caland het volgende:
Oja regel gelijk even unban in COR @:ggmm
Bedankt.
Ik zou daar nu een milde mening hebben.quote:Op maandag 14 december 2020 18:27 schreef El-Stinho het volgende:
Het is duidelijk dat @:Caland het gelukzalige gevoel bij een nieuwe COR-note mist.
Blijf dan maar weg.quote:Op maandag 14 december 2020 18:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou daar nu een milde mening hebben.
Maar het is geen persconferentie.quote:Op maandag 14 december 2020 18:37 schreef maxi-mus het volgende:
Ik geloof die hele persconferentie wel.
Het is een toespraakquote:Op maandag 14 december 2020 18:37 schreef maxi-mus het volgende:
Ik niet, die Rutte gaat gewoon weer uit zijn nek zitten te lopen te lullen.quote:Op maandag 14 december 2020 18:37 schreef maxi-mus het volgende:
Mag @Caland ook komen?quote:Op maandag 14 december 2020 18:38 schreef GGMM het volgende:
Gezellig, bijna al mijn vrienden zijn erbij in COR als de persconferentie straks begint
Zekerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 december 2020 18:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
ZekerDoe unban!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 december 2020 18:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
ZekerVuile klootzak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik word gedemoniseerd.VBL SC influencer
Left, right, behind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |