Onzin, er is niemand die serieus suggereert dat ouderen niet geraakt worden door de crisis. Je leest gewoon niet goed en je laat je eigen rancune de boventoon voeren. Lekker je gal spuwen zonder op enige manier in te gaan op argumenten.quote:Op maandag 14 december 2020 10:20 schreef Gia het volgende:
[..]
Hè? Ik lees hier dagelijks hoe oneerlijk het is dat er zoveel offers gebracht moeten worden om een groep te beschermen die zelf niet geraakt worden. Echt dagelijks.
Dit is dus de dikke Ikke, beste mensen.quote:Op maandag 14 december 2020 10:23 schreef hjansen82 het volgende:
Hier in het dorp zijn er nauwelijks besmettingen. Ik ga niet naar de stad als het erg druk is. En nu moet ik krom gaan liggen voor een grote groep black friday shoppers. Dikke vinger. Ik ga wel lekker naar Zweden voor een aantal weken.
True, maar ook in mijn vriendengroepen zijn het wel de VVD-sympathisanten die kerstdiners met 15 man plannen, en niet snappen dat even borrelen met zn 6en momenteel wat lastig is.quote:Op maandag 14 december 2020 10:18 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Dit is wel heul kort door de bocht.
Ik ben vooral benieuwd naar de tijdsduur. Wat zou je willen doen, 1 week zeer streng zodat het nog net voor Kerst weer normaal is?quote:Op maandag 14 december 2020 10:23 schreef StateOfMind het volgende:
Ik lees nu net dat Rutte vanavond vanuit het Torentje zal spreken. Dan kunnen we idd, zoals verwacht, wel een serieuze ingreep verwachten.
Ben benieuwd naar de officiële lekken. Al zal dat niet gek veel verschillen van de geruchten.
Welnee, wat ze ook gaan aankondigen gaat duren tot minstens medio februari.quote:Op maandag 14 december 2020 10:24 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd naar de tijdsduur. Wat zou je willen doen, 1 week zeer streng zodat het nog net voor Kerst weer normaal is?
Niet echt natuurlijk. Het is pas echt egoïstisch om te eisen dat iedereen zichzelf thuis opsluit zonder dat je dat goed kan onderbouwen of een goed vooruitzicht kan bieden.quote:Op maandag 14 december 2020 10:24 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dit is dus de dikke Ikke, beste mensen.
Ik heb me lang genoeg aan alle maatregelen gehouden. Ik ben altijd solidair geweest. Maar ik word alleen maar meer en meer gepakt. Enkel door een stel debielen die zich niet aan de regels houden. Ik ben er klaar mee.quote:Op maandag 14 december 2020 10:24 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dit is dus de dikke Ikke, beste mensen.
of juist een harde laatste waarschuwing. Ik verwacht vooral dat ze deze manier kiezen om het een extra daadkracht bij te zetten en de domme vragen van journalisten te voorkomen.quote:Op maandag 14 december 2020 10:23 schreef StateOfMind het volgende:
Ik lees nu net dat Rutte vanavond vanuit het Torentje zal spreken. Dan kunnen we idd, zoals verwacht, wel een serieuze ingreep verwachten.
Ben benieuwd naar de officiële lekken. Al zal dat niet gek veel verschillen van de geruchten.
Ik denk vrijwel zeker gelijk aan Duitsland tot 10 januari - extra week de (middelbare) scholen dicht wellicht ook nog.quote:Op maandag 14 december 2020 10:24 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd naar de tijdsduur. Wat zou je willen doen, 1 week zeer streng zodat het nog net voor Kerst weer normaal is?
Ik denk dat we Duitsland zullen gaan volgen. Zowel qua maatregelen als tijdsduur.quote:Op maandag 14 december 2020 10:24 schreef VoMy het volgende:
[..]
Als hij nu weer met een waarschuwing komtquote:Op maandag 14 december 2020 10:26 schreef byah het volgende:
of juist een harde laatste waarschuwing. Ik verwacht vooral dat ze deze manier kiezen om het een extra daadkracht bij te zetten en de domme vragen van journalisten te voorkomen.
Dat op en af met maatregelen is m.i niet goed voor de acceptatie van die maatregelen. Ik heb liever dat ze - kort gezegd - Duitsland volgen qua maatregelen en duur.quote:Op maandag 14 december 2020 10:24 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dat zou fijn zijn.quote:Op maandag 14 december 2020 10:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als hij nu weer met een waarschuwing komt![]()
Hmm vanuit torentje. Ja dan moet er toch wel iets serieus gaan komen. Wellicht toch een hele strenge lockdown voor een paar weken.quote:Op maandag 14 december 2020 10:23 schreef StateOfMind het volgende:
Dat zal best, maar stellen dat VVD'ers schuldig zijn aan de huidige situatie.....quote:Op maandag 14 december 2020 10:24 schreef Fretwork het volgende:
[..]
True, maar ook in mijn vriendengroepen zijn het wel de VVD-sympathisanten die kerstdiners met 15 man plannen, en niet snappen dat even borrelen met zn 6en momenteel wat lastig is.
Kerel, stop met je gejammer, we weten het nu wel..quote:Op maandag 14 december 2020 10:25 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Ik heb me lang genoeg aan alle maatregelen gehouden. Ik ben altijd solidair geweest. Maar ik word alleen maar meer en meer gepakt. Enkel door een stel debielen die zich niet aan de regels houden. Ik ben er klaar mee.
Moet je niet misschien ook wel? Anders krijg je al die Duitsers hierheen omdat ze niet in eigen land kunnen.quote:Op maandag 14 december 2020 10:26 schreef StateOfMind het volgende:
Ik denk dat we Duitsland zullen gaan volgen. Zowel qua maatregelen als tijdsduur.
Ik vermoed tot 10 januari. Na de incubatietijd vanaf 31 december.quote:Op maandag 14 december 2020 10:24 schreef VoMy het volgende:
[..]
Maar zo op en af is hiet niet, en 4 weken is echt wel heel erg lang.quote:Op maandag 14 december 2020 10:26 schreef 297534 het volgende:
[..]
Dat op en af met maatregelen is m.i niet goed voor de acceptatie van die maatregelen. Ik heb liever dat ze - kort gezegd - Duitsland volgen qua maatregelen en duur.
quote:Op maandag 14 december 2020 10:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moet je niet misschien ook wel? Anders krijg je al die Duitsers hierheen omdat ze niet in eigen land kunnen.
Wat verwacht jij? Je bent altijd erg goed op de hoogte.quote:Op maandag 14 december 2020 10:24 schreef VoMy het volgende:
[..]
Onmogelijk en maakt natuurlijk geen verschil. 1 week streng.quote:Op maandag 14 december 2020 10:24 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dat gaat minimaal een maand duren, net zoals in Duitslandquote:Op maandag 14 december 2020 10:24 schreef VoMy het volgende:
[..]
Het is ook niet te doen als half Duitsland hier komt winkelen.quote:Op maandag 14 december 2020 10:26 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik denk dat we Duitsland zullen gaan volgen. Zowel qua maatregelen als tijdsduur.
Nee zeker, dat is behoorlijk overtrokken.quote:Op maandag 14 december 2020 10:27 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Dat zal best, maar stellen dat VVD'ers schuldig zijn aan de huidige situatie.....
Ik heb geen flauw idee, ik zit niet in het kabinet en ik hou me ook niet echt bezig met mogelijke tijdspaden en beleidswijzigingen. Wat mij betreft doen ze niet teveel voor niet te lang.quote:Op maandag 14 december 2020 10:27 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Wat verwacht jij? Je bent altijd erg goed op de hoogte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |