abonnement Unibet Coolblue
  maandag 28 december 2020 @ 17:25:48 #101
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_197028207
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 17:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
André Hazes onthult waarom hij vorig jaar Monique verliet

De breuk tussen André Hazes (26) en Monique Westenberg (43) vorig jaar werd veroorzaakt door alcohol. Dat vertelde de zanger zondagavond in het programma Linda's Wintermaand.

De relatie tussen André en Monique ging ten tijde van de breuk “al maanden niet goed”, maar het definitieve einde kwam er na een moeilijk gesprek. “Ik zei: ‘als jij niet kan leven met hetgeen wat mij gelukkig maakt, dan moeten we ermee stoppen.’ Het ging over alcohol”, aldus de zanger.

Monique stemde vervolgens toe met de breuk. “Ze zei: ‘oké, dan stoppen we ermee.’ Toen ben ik de deur uitgegaan en was het klaar. Ik dacht echt dat ik gelijk had. Ik was er heilig van overtuigd.”

Bridget Maasland
Kort daarna begon André een relatie met presentatrice Bridget Maasland (46), iemand die volgens hem “ook best wel zo’n leefstijl had van een glaasje wijn en gezelligheid. Ik dacht: dit is het walhalla, ik kan zijn wie ik echt ben.” Maar dat bleek echter van korte duur, besefte hij. “Ik kwam er best snel achter, dat dit eigenlijk helemaal niet het leven is dat ik wou.”

Inmiddels zijn André en Monique weer samen en hebben ze zelfs plannen om in het huwelijksbootje te stappen.

https://www.hln.be/showbi(...)ue-verliet~a8b265b0/

:O
hln hanteert duidelijk een andere definitie van het woord 'definitief' dan ik doe.
pi_197035244
quote:
81s.gif Op maandag 28 december 2020 17:25 schreef herverwijderd het volgende:

[..]

hln hanteert duidelijk een andere definitie van het woord 'definitief' dan ik doe.
Past perfect bij SHO *O* #samenvooraltijd #truelove
pi_197044203
Pffffff, hoeveel jaar nog dat André “de breuk” en Bridget gaat bespreken???

Wordt het een soort #Patriesplasfilmpje wat ook steeds maar weer terug schijnt te komen. Patries en haar filmpje, bleh! Moet er niet meer aan denken. Bah. Maar daar is ze weer...... weer moeten we er aan herinnert worden. Zucht.

Nu ook weer. André bij Linda over die kut breuk. Zucht. Ik vrees dat we aan allebei nog jaren vastzitten. :X
pi_197047261
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2020 00:46 schreef Kupelu het volgende:
Pffffff, hoeveel jaar nog dat André “de breuk” en Bridget gaat bespreken???

Wordt het een soort #Patriesplasfilmpje wat ook steeds maar weer terug schijnt te komen. Patries en haar filmpje, bleh! Moet er niet meer aan denken. Bah. Maar daar is ze weer...... weer moeten we er aan herinnert worden. Zucht.

Nu ook weer. André bij Linda over die kut breuk. Zucht. Ik vrees dat we aan allebei nog jaren vastzitten. :X
Ja, Mo en Dré weten het allemaal lekker te brengen. Keer op keer :r Terwijl je Bridget er haast niet over hoort.
pi_197047433
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2020 00:46 schreef Kupelu het volgende:
Pffffff, hoeveel jaar nog dat André “de breuk” en Bridget gaat bespreken???

Wordt het een soort #Patriesplasfilmpje wat ook steeds maar weer terug schijnt te komen. Patries en haar filmpje, bleh! Moet er niet meer aan denken. Bah. Maar daar is ze weer...... weer moeten we er aan herinnert worden. Zucht.

Nu ook weer. André bij Linda over die kut breuk. Zucht. Ik vrees dat we aan allebei nog jaren vastzitten. :X
Het trucje van het jarenlange uitmelken en het teren op het verleden incluis de slachtofferrol [of het dwepen, noem het hoe je wilt] met hun ohhh zo zware, vre se lijke jeugd, heeft het leren bankstel Rochel er goed ingeramd bij haar kinderen.
Daar komen wij nooit van ons leven vanaf, ook omdat dit weer doorgegeven wordt aan de volgende opvolger, André junior junior.

quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2020 06:31 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ja, Mo en Dré weten het allemaal lekker te brengen. Keer op keer :r Terwijl je Bridget er haast niet over hoort.
En als Bridget dan eindelijk na bijna een jaar laat weten dat die clown haar ook ten huwelijk heeft gevraagd valt heel Nederland over haar heen met figuren als Patty Brard voorop, dat valse mormel. :') :r
pi_197050222
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 07:04 schreef Straadthont het volgende:

[..]

Het trucje van het jarenlange uitmelken en het teren op het verleden incluis de slachtofferrol [of het dwepen, noem het hoe je wilt] met hun ohhh zo zware, vre se lijke jeugd, heeft het leren bankstel Rochel er goed ingeramd bij haar kinderen.
Daar komen wij nooit van ons leven vanaf, ook omdat dit weer doorgegeven wordt aan de volgende opvolger, André junior junior.
[..]

En als Bridget dan eindelijk na bijna een jaar laat weten dat die clown haar ook ten huwelijk heeft gevraagd valt heel Nederland over haar heen met figuren als Patty Brard voorop, dat valse mormel. :') :r
Heb het gezien en je hebt gelijk hoor, maar die Linda legt hem ook wel lekker voor het doel. Zij is zo ontzettend correct, kritiekloos en voorspelbaar, dat je van tevoren al kon uittekenen welke vragen er kwamen. En de antwoorden ook. waarop zij dan weer verbijsterd reageerde want het was wel heel erg vroeger bij hun thuis.
pi_197056128
Je kan zeggen wat je wil van Patty Brard. Maar die zegt dingen zoals zij ze ziet en spreekt dat ook uit. Vroeger helemaal..
  dinsdag 29 december 2020 @ 14:12:53 #108
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_197056500
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 10:30 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Heb het gezien en je hebt gelijk hoor, maar die Linda legt hem ook wel lekker voor het doel. Zij is zo ontzettend correct, kritiekloos en voorspelbaar, dat je van tevoren al kon uittekenen welke vragen er kwamen. En de antwoorden ook. waarop zij dan weer verbijsterd reageerde want het was wel heel erg vroeger bij hun thuis.
Misschien wordt het eens tijd dat André zich gaat verdiepen in hoe zwaar mensen kinderen het in de echte wereld hebben. Okee, die leren lap spoort niet en André was alcoholist, maar nog steeds werden zij niet mishandeld, seksueel misbruikt, emotioneel mishandeld of iets van die strekking. Sterker nog: zij hebben gewoon een carrière waar ze flink mee verdienen, met dank aan papa. In de echte wereld lopen mensen met een slechte jeugd nog steeds tegen problemen aan, en zijn sommigen niet in staat om te werken omdat ze psychisch helemaal kapot zijn. En als Senior zo erg was, waarom werk je dan nog steeds mee om hem te herinneren, deel je elke 23 september een bericht over hoe erg je hem mist? Als je jeugd echt zo erg was, dan doe je dat soort dingen toch ook niet? Wat dat betreft zijn de sporen van de leren lap goed zichtbaar.

Wat betreft Bridget: ik vind het heerlijk dat ze geen blad voor de mond neemt. In mijn ogen was het ook niet kinderachtig doen, maar gewoon de keiharde waarheid over hoe kinderachtig André is. Zou de leren lap het hebben goedgekeurd en zich hebben bescheurd?
With love :*
pi_197057241
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2020 14:12 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Misschien wordt het eens tijd dat André zich gaat verdiepen in hoe zwaar mensen kinderen het in de echte wereld hebben. Okee, die leren lap spoort niet en André was alcoholist, maar nog steeds werden zij niet mishandeld, seksueel misbruikt, emotioneel mishandeld of iets van die strekking. Sterker nog: zij hebben gewoon een carrière waar ze flink mee verdienen, met dank aan papa. In de echte wereld lopen mensen met een slechte jeugd nog steeds tegen problemen aan, en zijn sommigen niet in staat om te werken omdat ze psychisch helemaal kapot zijn. En als Senior zo erg was, waarom werk je dan nog steeds mee om hem te herinneren, deel je elke 23 september een bericht over hoe erg je hem mist? Als je jeugd echt zo erg was, dan doe je dat soort dingen toch ook niet? Wat dat betreft zijn de sporen van de leren lap goed zichtbaar.

Bam! Precies dit! Ik kots ervan. :r
pi_197059297
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2020 13:59 schreef quirina het volgende:
Je kan zeggen wat je wil van Patty Brard. Maar die zegt dingen zoals zij ze ziet en spreekt dat ook uit. Vroeger helemaal..
Ja dat is wel zo.
Ten aanzien van B zit er nog wel een spoortje rancune met betrekking tot het bruiloftsslip(pert)je, heb ik het idee.
pi_197059882
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2020 14:12 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Misschien wordt het eens tijd dat André zich gaat verdiepen in hoe zwaar mensen kinderen het in de echte wereld hebben. Okee, die leren lap spoort niet en André was alcoholist, maar nog steeds werden zij niet mishandeld, seksueel misbruikt, emotioneel mishandeld of iets van die strekking. Sterker nog: zij hebben gewoon een carrière waar ze flink mee verdienen, met dank aan papa. In de echte wereld lopen mensen met een slechte jeugd nog steeds tegen problemen aan, en zijn sommigen niet in staat om te werken omdat ze psychisch helemaal kapot zijn. En als Senior zo erg was, waarom werk je dan nog steeds mee om hem te herinneren, deel je elke 23 september een bericht over hoe erg je hem mist? Als je jeugd echt zo erg was, dan doe je dat soort dingen toch ook niet? Wat dat betreft zijn de sporen van de leren lap goed zichtbaar.

Het levert geld op. Andre Hazes werd uitgekotst door alles en iedereen toen hij nog leefde. Jaren geleden kwam hij optreden in de lokale kroeg(en dat was ver voordat hij dood neer viel). Zwalkte dronken rond, riep elke 2 minuten 'efferbuddie heppie'. "Zong" 3 onverstaanbare liedjes en ging weer weg. Als die man nog had geleefd had geen hond er nog wat om gegeven.

Dat doen z'n kinderen ook niet, natuurlijk niet. Maar, zoals gezegd, het levert geld op. Hoe geen idee, want ik zou er nog geen cent aan willen uitgeven, ik spoel m'n zuurverdiende centen nog liever door de wc.
  dinsdag 29 december 2020 @ 17:54:00 #112
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_197063955
Ik vind het wat makkelijk om te stellen dat ze niet zijn blootgesteld aan emotionele mishandeling, met zo'n zuipschuit in huis en een moeder die dat niet alleen faciliteerde, maar ook iedere keer bij hem bleef of weer terugkwam, want volgens mij kwam het nogal eens voor dat hij de tent verbouwde.
Lijkt me geen veilige omgeving voor een kind.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_197075042
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 07:04 schreef Straadthont het volgende:

[..]

Het trucje van het jarenlange uitmelken en het teren op het verleden incluis de slachtofferrol [of het dwepen, noem het hoe je wilt] met hun ohhh zo zware, vre se lijke jeugd, heeft het leren bankstel Rochel er goed ingeramd bij haar kinderen.
Daar komen wij nooit van ons leven vanaf, ook omdat dit weer doorgegeven wordt aan de volgende opvolger, André junior junior.
[..]

En als Bridget dan eindelijk na bijna een jaar laat weten dat die clown haar ook ten huwelijk heeft gevraagd valt heel Nederland over haar heen met figuren als Patty Brard voorop, dat valse mormel. :') :r
Wat een narcistische en egoïstische opportunisten zijn het toch allemaal! *O*
Heerlijk om naar te kijken.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 29 december 2020 @ 22:57:43 #114
22592 crew  Ole
pi_197075524
aandacht !
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_197075683
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 17:54 schreef Leandra het volgende:
Ik vind het wat makkelijk om te stellen dat ze niet zijn blootgesteld aan emotionele mishandeling, met zo'n zuipschuit in huis en een moeder die dat niet alleen faciliteerde, maar ook iedere keer bij hem bleef of weer terugkwam, want volgens mij kwam het nogal eens voor dat hij de tent verbouwde.
Lijkt me geen veilige omgeving voor een kind.
Misschien is dat hun manier om ermee om te gaan en het te verwerken. Wordt wellicht een hoop van weggestopt.
Dan maar gebruik maken van zijn naam en er geld aan verdienen. Niet chique of oprecht maar moeten ze zelf weten.
Zou er niet graaaag mee ruilen. :{w
pi_197093109


https://www.mediacourant.(...)l-uit-met-nazigroet/

Wat een niveau weer van deze twee. :{w
pi_197107571
Rochel heeft een paar dagen geleden maar weer eens een oude foto met de oude Hazes op Insta gegooid met de tekst, mis je :r

Eerder had ze iets geschreven over dat 2020 zo'n rotjaar is geweest. Bridget reageert met 'love you' waarop een volger reageert met 'zo, heb je toch nog een Hazes aan de haak geslagen' :D
  woensdag 30 december 2020 @ 20:32:36 #118
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_197107811
quote:
17s.gif Op woensdag 30 december 2020 20:28 schreef praadje het volgende:
Rochel heeft een paar dagen geleden maar weer eens een oude foto met de oude Hazes op Insta gegooid met de tekst, mis je :r

Eerder had ze iets geschreven over dat 2020 zo'n rotjaar is geweest. Bridget reageert met 'love you' waarop een volgerGefeliciteerd reageert met 'zo, heb je toch nog een Hazes aan de haak geslagen' :D
_O-
With love :*
  woensdag 30 december 2020 @ 22:40:01 #119
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_197114411
quote:
17s.gif Op woensdag 30 december 2020 20:28 schreef praadje het volgende:
Rochel heeft een paar dagen geleden maar weer eens een oude foto met de oude Hazes op Insta gegooid met de tekst, mis je :r

Eerder had ze iets geschreven over dat 2020 zo'n rotjaar is geweest. Bridget reageert met 'love you' waarop een volger reageert met 'zo, heb je toch nog een Hazes aan de haak geslagen' :D
Haha! :D
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 1 januari 2021 @ 21:00:48 #120
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_197162770
quote:
17s.gif Op woensdag 30 december 2020 20:28 schreef praadje het volgende:
Rochel heeft een paar dagen geleden maar weer eens een oude foto met de oude Hazes op Insta gegooid met de tekst, mis je :r

Eerder had ze iets geschreven over dat 2020 zo'n rotjaar is geweest. Bridget reageert met 'love you' waarop een volger reageert met 'zo, heb je toch nog een Hazes aan de haak geslagen' :D
_O-
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 5 januari 2021 @ 20:52:26 #121
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_197233771
quote:
Monique Westenberg heeft nieuwe job te pakken
ROBIN HEERKENS
4.1.2021 9:22
Monique Westenberg
Monique Westenberg, de kersverse verloofde van André Hazes, begint het nieuwe jaar goed. Ze maakte dit weekend bekend dat ze aan de slag gaat als columniste.

Het magazine Vriendin wist Monique binnen te hengelen. "Eindelijk mogen we het bekendmaken", kondigde het blad aan in een filmpje dat Monique afgelopen weekend op Insta knalde. "Ik vind het zo leuk om jullie te kunnen vertellen dat ik vanaf volgende week iedere week een column schrijf in Vriendin", schreef ze erbij.

Waar gaan haar columns over?
Monique had al een vrij veelzijdig cv en daar kan ze nu 'columniste' aan toevoegen. Wat lezers ervan mogen verwachten? Nou, het is de Vriendin, dus je hoeft niet te rekenen op maatschappijkritische stukken of iets dergelijks. "Ik neem jullie gezellig mee in mijn dagelijks leven, mijn gevoelens en gedachten, de problemen waar ik tegenaan loop en nog veel meer", legt Monique uit. Een kijkje in haar privéleven dus! Daar zullen haar bijna 700.000 Insta-volgers vast en zeker van smullen.

'Social influencer'
Op de site van het blad gaat Monique iets meer in-depth over de onderwerpen voor haar toekomstige columns. "Zo loop ik echt niet wekelijks over een rode loper, erger ik me aan bepaalde zaken die bij het verouderingsproces horen, vraag ik me net als mijn vriendinnen af waarom mijn man denkt dat bepaalde dingen in huis door hem niet gedaan hoeven te worden, zit ik absoluut niet lekker in mijn vel de dagen voordat ik ongesteld word en vind ik het moeilijk om mijn kleuter los te laten." De eerste wekelijkse column verschijnt volgende week in de Vriendin.
https://www.superguide.nl(...)uwe-job-te-pakken-tv

Zal wel van dat gezemel worden.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_197237675
Schuiven tegenwoordig iedereen maar een baantje toe in dit wereldje, nu dit wijf weer wat niks boeiends te melden heeft
pi_197239366
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 00:02 schreef Bottendaal het volgende:
Schuiven tegenwoordig iedereen maar een baantje toe in dit wereldje, nu dit wijf weer wat niks boeiends te melden heeft
Ze heeft blijkbaar veel volgers, fans en weet ik het. De Vriendin kan je het moeilijk kwalijk nemen dat ze op deze manier nieuwe lezers willen aantrekken.
Maar echt interessant, grappig of diepzinnig zal het niet zijn.
  woensdag 6 januari 2021 @ 08:49:30 #124
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_197239525
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2021 08:34 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ze heeft blijkbaar veel volgers, fans en weet ik het. De Vriendin kan je het moeilijk kwalijk nemen dat ze op deze manier nieuwe lezers willen aantrekken.
Maar echt interessant, grappig of diepzinnig zal het niet zijn.
Dat laatste geldt voor de hele Vriendin, dus dat komt weer goed uit :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_197239529
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 08:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat laatste geldt voor de hele Vriendin, dus dat komt weer goed uit :D
Is blijkbaar een markt voor. :P
pi_197240940
Zodat de dames zich kunnen identificeren met iemand die een wereldster aan de haak heeft geslagen. Ze hadden het zomaar zelf kunnen zijn *;
  woensdag 6 januari 2021 @ 11:08:41 #127
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_197241312
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2021 10:39 schreef Phoebster het volgende:
Zodat de dames zich kunnen identificeren met iemand die een wereldster aan de haak heeft geslagen. Ze hadden het zomaar zelf kunnen zijn *;
:D _O-
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_197241994
Wie wil er nou iets lezen over haar menstruatieproblemen :X Of het loslaten van haar kleuter? Welke van de 2 denk ik dan...
  woensdag 6 januari 2021 @ 12:24:03 #129
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_197242379
Mo is natuurlijk wel de power vrouw die iedereen als vriendin wil.

:')
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_197242567
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2021 12:24 schreef AgnesGru het volgende:
Mo is natuurlijk wel de power vrouw die iedereen als vriendin wil.

:')
:r :P
pi_197243951
Als ik zo de comments op haar insta zie, zijn de Vriendin-lezers wel precies de doelgroep waar Monique goed zal vallen. Een heel gemiddeld huismoekje, niet bijster slim, niet bijster knap, een toegankelijk en warm "imago". Ik zeg expres imago want volgend mij is ze een secreet.

Zal wel veel gekeuvel worden over haar overleden viervoeters die nu sterretjes in de hondenhemel zijn en van wie ze soms nog een pootje op haar schouder voelt.

Of hoe lastig het is om het moederschap te combineren met het lezen van powevrouwboeken. Want ja, ze leest!
pi_197244268
Vooral de moederschap combineren ja.
Hard knock life hoor. _O- Al die rekeningen die manlief makkelijk alleen kan dragen.

Maar wij zijn natuurlijk jaloers. ;(
pi_197270692
Vandaag zelfs in haar story te zien dat ze iemand heeft die de kerstversiering voor haar komt afbreken :D
  donderdag 7 januari 2021 @ 17:42:24 #134
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_197270755
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2021 17:39 schreef Phoebster het volgende:
Vandaag zelfs in haar story te zien dat ze iemand heeft die de kerstversiering voor haar komt afbreken :D
Wat doet zij dan zelf de hele dag?
With love :*
pi_197271432
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2021 17:42 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Wat doet zij dan zelf de hele dag?
Columns schrijven *O*
  Moderator / Miss SHO donderdag 7 januari 2021 @ 18:24:59 #136
22592 crew  Ole
pi_197271553
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2021 18:17 schreef Phoebster het volgende:

[..]

Columns schrijven *O*
Kan me niet voorstellen dat ze daar geen ghostwriter bij heeft.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_197271589
Columns dicteren? -O-
  Moderator / Miss SHO donderdag 7 januari 2021 @ 18:51:55 #138
22592 crew  Ole
pi_197271948
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2021 18:27 schreef Phoebster het volgende:
Columns dicteren? -O-
Dat ook niet. Maar is normaal als bekende mensen een boek of column schrijven. Dat ze iemand hebben die het stuk 'herschrijft' Of dat ze samenwerken
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_197273608
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2021 17:39 schreef Phoebster het volgende:
Vandaag zelfs in haar story te zien dat ze iemand heeft die de kerstversiering voor haar komt afbreken :D
Snap ik wel, weet niet of je foto's gezien hebt, ze hadden echt veel feestverlichting aan dat huis hangen. Was wel mooi gedaan, dat dan weer wel!!
pi_197274642
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 20:12 schreef soapie het volgende:

[..]

Snap ik wel, weet niet of je foto's gezien hebt, ze hadden echt veel feestverlichting aan dat huis hangen. Was wel mooi gedaan, dat dan weer wel!!
Oh in deze ben ik wel jaloers hoor, het liefst gooi ik de kerstboom met versiering en al buiten :')
Maar het is niet heel 'ik-ben-maar-een-vrouw-als-alle-anderen'.

[ Bericht 0% gewijzigd door Phoebster op 07-01-2021 20:54:28 (Typo) ]
pi_197278483
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 18:24 schreef Ole het volgende:

[..]

Kan me niet voorstellen dat ze daar geen ghostwriter bij heeft.
Yes, zo gaat dat echt. De Bekende Vrouw draagt een onderwerp aan en als de redactie dat oké vindt, zegt ze in grote lijnen wat ze wil vertellen. En dat wordt dan door een redacteur in een column gegoten.
pi_197278932
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 23:30 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Yes, zo gaat dat echt. De Bekende Vrouw draagt een onderwerp aan en als de redactie dat oké vindt, zegt ze in grote lijnen wat ze wil vertellen. En dat wordt dan door een redacteur in een column gegoten.
En waar ligt dan het talent? ;( Of de persoonlijke touch? :{w
pi_197280847
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2021 20:53 schreef Phoebster het volgende:

[..]

Oh in deze ben ik wel jaloers hoor, het liefst gooi ik de kerstboom met versiering en al buiten :')
Maar het is niet heel 'ik-ben-maar-een-vrouw-als-alle-anderen'.
Dat laatste is zeker waar!

En daarom zet ik mijn kerstboom met zooi en al beneden in de kelder, echt een hekel aan die lampjes vooral!!
pi_197280852
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 00:07 schreef vencodark het volgende:

[..]

En waar ligt dan het talent? ;( Of de persoonlijke touch? :{w
Allemaal niet belangrijk... :X
  Trouwste user 2022 vrijdag 8 januari 2021 @ 09:34:39 #145
7889 tong80
Spleenheup
pi_197281249
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 23:30 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Yes, zo gaat dat echt. De Bekende Vrouw draagt een onderwerp aan en als de redactie dat oké vindt, zegt ze in grote lijnen wat ze wil vertellen. En dat wordt dan door een redacteur in een column gegoten.
Net als bij al die ex-voetballers met een column.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 8 januari 2021 @ 13:07:48 #146
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_197284207
Zoiets krijg je dus:

Wat voel ik me vereerd dat ik jullie, lieve Vriendinnen, een kijkje mag geven in mijn leven.
Zoals jullie weten heb ik een zeer bewogen jaar achter de rug, met enorme pieken en dalen.
Voor kleine Dré heb ik me altijd sterk gehouden en ben altijd blijven geloven dat dit het pad is wat ik heb moeten bewandelen.
Ik heb een stevig, nieuw pad gebouwd, een goede fundering voor de toekomst.
Nadat op Curaçao de vonk tussen André en mij weer oversloeg, ben ik zo gelukkig. Door de goede fundering zijn we sterker dan ooit. Een diepgaande connectie, die noot weg zal gaan.

Sinds het prachtige aanzoek is dit alleen maar versterkt. André had het niet perfecter kunnen doen.
Oma Corrie heeft hem dit vast ingefluisterd en vanaf boven meegenoten.

We zijn druk bezig om onze droombruiloft vorm te geven, gelukkig heb ik heel veel lieve vriendinnen die mij helpen en inspireren. Een bijzondere rol heeft Roxanne, mijn lieve schoonzus, wat ben ik dankbaar dat zij en André elkaar weer gevonden hebben. Ook de band tussen onze zoontjes is zo bijzonder! Alsof ze elkaar al jaren kennen, zo natuurlijk, zo mooi.
Dit is een tijd van verbinden met iedereen die je lief hebt en los gaat laten waar je niet gelukkig van wordt.

Liefs,

Monique
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_197287584
:D _O_
pi_197288490
O+
  Moderator / Miss SHO vrijdag 8 januari 2021 @ 17:45:17 #149
22592 crew  Ole
pi_197289841
_O- je zal er niet ver naast zitten! Kunnen we heerlijk al die columns hier van commentaar gaan voorzien O+
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_197290018
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 17:45 schreef Ole het volgende:
_O- je zal er niet ver naast zitten! Kunnen we heerlijk al die columns hier van commentaar gaan voorzien O+
Een boost voor dit topic, het kakte een beetje in. :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')