Dat had ik realistischer gevonden, inderdaad.quote:Op zondag 27 december 2020 13:21 schreef Chia het volgende:
Voor jou hadden er daadwerkelijk mensen voor defensie geworven moeten worden of zo?
Tja, niet het doel van het programma. Maar was wel leuk(er) geweest.quote:Op zondag 27 december 2020 13:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat had ik realistischer gevonden, inderdaad.
Vind ik juist een beetje onrealistisch, wantquote:Op zondag 27 december 2020 13:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat had ik realistischer gevonden, inderdaad.
En wat Piles zegt.quote:De 25-jarige sportcoach geeft toe dat het leger en in het bijzonder het KCT (Korps Commandotroepen) eigenlijk niets voor haar was. ,,Dat wist ik eigenlijk van tevoren al wel. Maar ik denk dat dat voor de meeste deelnemers gold. Anders hadden we die opleiding al wel eerder gevolgd. Maar ik wilde wel weten of ik mentaal en fysiek in staat zou zijn om aan dit programma mee te doen. Ik deed absoluut niet mee om te shinen. Dat kon ook helemaal niet. We liepen er op een gegeven moment als zombies bij. Te weinig slaap, niet douchen. Ik had thuis een borstel nog in mijn tas gedaan, want ik ben toch een vrouw hè, maar ik heb dat ding niet eens kunnen gebruiken.’’
Niet alleen wil je dat zelf, als je commando bent.quote:Op zondag 27 december 2020 13:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Tja, niet het doel van het programma. Maar was wel leuk(er) geweest.
Alleen niet goed mogelijk denk ik, je wil toch liever anoniem blijven als commando denk ik
Daar moest ik ook direct aan denken.quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:56 schreef SonicVolcano het volgende:
In die auto had ook een bom kunnen zitten. Lijkt me geen handige move
Had je dat serieus verwacht?quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:40 schreef nomina het volgende:
Het lijkt er trouwens op dat geen van de vier overgebleven kandidaten daadwerkelijk met de opleiding begint.
quote:Op zondag 27 december 2020 13:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Niet alleen wil je dat zelf, als je commando bent.
Volgens mij móeten actieve operators (dus degenen die daadwerkelijk op missies gaan) ook altijd onherkenbaar in beeld worden gebracht.
Misschien via torrents, maar niet bij NPO en VRT.quote:Op zondag 27 december 2020 20:56 schreef diadakan het volgende:
Is kamp waes nog ergens terug te kijken?
Zeg je dat ook als sporters nederlands kampioen geworden zijn? 'OK, je hebt een toernooitje gewonnen, medaille gehad, en nu? Leidt dit verder nog ergens toe, of was dit het?'quote:Op zondag 27 december 2020 12:05 schreef golfer het volgende:
En wat hebben ze nu bereikt? Een sticker en een krul van de juf in hun schriftje, een speldje van de commandant der landstrijdkrachten en wat avonden TV-vulling.
Zou er voor iemand nog een vervolg aan dit spelletje zitten?
Je bent duidelijk toe aan 2021.quote:Op zondag 27 december 2020 12:05 schreef golfer het volgende:
En wat hebben ze nu bereikt? Een sticker en een krul van de juf in hun schriftje, een speldje van de commandant der landstrijdkrachten en wat avonden TV-vulling.
Zou er voor iemand nog een vervolg aan dit spelletje zitten?
Misschien via NLZiet?quote:Op zondag 27 december 2020 20:56 schreef diadakan het volgende:
Is kamp waes nog ergens terug te kijken?
Deze comment zat in Dennis zijn instastory als een van de beste reacties op Kamp van Koningsbruggequote:Op zondag 27 december 2020 20:43 schreef Ceviche het volgende:
Wij hoopten op een spinoff versie, waarin Ray en Dai voor de klas moeten staan en Dennis ze steeds lastig valt met werkdruk en administratie![]()
Of ze laten het die corona twitteraar Marino van Zeist presenteren en wordt het Kamp van Zeist.quote:Op maandag 28 december 2020 00:14 schreef Nober het volgende:
Wie gaan de RTL en SBS versie doen?
Kamp Brard?
Kamp Van Leer?
Kamp Ali B?
Kamp Lil Kleine?
Kamp Gordon?
quote:Op zondag 27 december 2020 20:43 schreef Ceviche het volgende:
Wij hoopten op een spinoff versie, waarin Ray en Dai voor de klas moeten staan en Dennis ze steeds lastig valt met werkdruk en administratie![]()
quote:Op maandag 28 december 2020 06:01 schreef Chia het volgende:
[..]
Deze comment zat in Dennis zijn instastory als een van de beste reacties op Kamp van Koningsbrugge
Is ook wel beetje een rol. Toen Marjolein 'het monster' was, vielen ze daar ook even uitquote:Op maandag 28 december 2020 09:06 schreef Ceviche het volgende:
Om eerlijk te zijn lijken Ray en Dai me nogal humorloze mensenen aan zoiets zouden ze nooit meedoen.
Vandaar dat ik het even zeg. Maar Dennis zelf vond dat dus een leuk idee.quote:Op maandag 28 december 2020 09:06 schreef Ceviche het volgende:
[..]ik las toevallig een interview met Dennis op Rijnmond, ben helemaal niet van Instagram enzo.
Leuk dat andere mensen dat dan ook een leuk idee vinden
Om eerlijk te zijn lijken Ray en Dai me nogal humorloze mensenen aan zoiets zouden ze nooit meedoen.
Ik weet dat mijn opa, officier in de jaren 70/80 al liep te klagen dat het allemaal veel losser was dan toen hij begon, dat zal nu vast ook weer een stuk losser zijn dan in zijn tijd.quote:Op maandag 28 december 2020 09:33 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Wie heeft er (net als ik) ook in militaire dienst gezeten.
Wat op viel:
Zonder helm (of baret) buiten met het wapen in de hand.
De commandant die zijn handen achter de broekriem heeft. "Handen moesten altijd uit de zakken", laat staan achter de broekriem.
Verder niet veel van gezien. Maar dat viel al op. Of heeft de hele opzet niet de intentie dat het op militaire disciplinaire leest geschoeid is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |