Er was sowieso een Franse man die in december al corona heeft gehad, dat is achteraf bewezen.quote:Op zondag 13 december 2020 23:33 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Begin december is wel serieus vroeg, dat is nog voor Wuhan.
Wat rot. Sterkte ermee.quote:Op zondag 13 december 2020 23:42 schreef Twinkle20 het volgende:
Nah ben ook thuis na een avondje werken. Met slecht nieuws.
We gaan de komende dagen nog knallen. En 28 december gaat de tent op slot.
Er is niks meer te redden.
Hoe ik nu mijn studie mag gaan bekostigen, omdat ik een betere toekomst wil voor mijzelf en mijn kindjes, met de beste intenties, Joost mag het weten.
Ik ben klaar met de compassie voor alle maatregelen. Ik ben er he-le-maal klaar mee.
Als zelfs deze toptent het met overheidssteun het al niet redt, dan gaat op den duur niemand het redden in de horeca.
Stik er maar in.
Balen zeg! Hopelijk komt de overheid met een extra potje nog zodat er toch nog iets mogelijk is.quote:Op zondag 13 december 2020 23:42 schreef Twinkle20 het volgende:
Hoe ik nu mijn studie mag gaan bekostigen, omdat ik een betere toekomst wil voor mijzelf en mijn kindjes, met de beste intenties, Joost mag het weten.
Ik ben klaar met de compassie voor alle maatregelen. Ik ben er he-le-maal klaar mee.
Als zelfs deze toptent het met overheidssteun het al niet redt, dan gaat op den duur niemand het redden in de horeca.
Stik er maar in.
Die Robin Fransman spoort sowieso niet. Jammer dat ie binnen de economenwereld en daarbuiten nog steeds door veel mensen serieus wordt genomen.quote:Op zondag 13 december 2020 23:38 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Nouja, nog een keer, dat draadje over IC-ligduur
Dat is inderdaad slecht nieuws...quote:Op zondag 13 december 2020 23:42 schreef Twinkle20 het volgende:
Stik er maar in.
Sterkte! Word veel te weinig gekeken naar de economische kant en de gevolgen daarvan.quote:Op zondag 13 december 2020 23:42 schreef Twinkle20 het volgende:
Stik er maar in.
Heb nog geen kerstboom. Als de tuincentra en bouwmarkten dicht gaan, komt ie er mogelijk niet dit jaar.quote:Op zondag 13 december 2020 23:43 schreef hollandia02 het volgende:
Morgen maar eens kerstinkopen doen door met de bus naar Rotterdam te gaan,
Straks gaan de winkeltjes dicht
Laten we hopen dat dit de emotie is die spreekt.quote:Op zondag 13 december 2020 23:42 schreef Twinkle20 het volgende:
Sterktequote:Op zondag 13 december 2020 23:42 schreef Twinkle20 het volgende:
'Gewone normale griep' klinkt alsof het niet veel voorstelt, maar van de griep kun je héél ziek zijn, zeker als er complicaties optreden zoals een longontsteking.quote:Op zondag 13 december 2020 23:42 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Nee, het was geen gewone normale griep. Het was ziek zijn als nooit tevoren. Heb nog gedeeltes van het buffet op mijn eerste heilige communie voorbij zien komen, van een jaar of 25 geleden.
Wij al wel, voor Sinterklaas tegen traditie in oeps..quote:Op zondag 13 december 2020 23:46 schreef Gia het volgende:
[..]
Heb nog geen kerstboom. Als de tuincentra en bouwmarkten dicht gaan, komt ie er mogelijk niet dit jaar.
Soit!
27. Dat is wel later. Bovendien is Frankrijk geen NL.quote:Op zondag 13 december 2020 23:44 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Er was sowieso een Franse man die in december al corona heeft gehad, dat is achteraf bewezen.
https://www.scientias.nl/(...)in-europa-te-vinden/
Marktplaats gaat sowieso niet dichtquote:Op zondag 13 december 2020 23:46 schreef Gia het volgende:
[..]
Heb nog geen kerstboom. Als de tuincentra en bouwmarkten dicht gaan, komt ie er mogelijk niet dit jaar.
Soit!
Nou jemig, laat iemand even die rotnieuws heeft gehad. Misschien kun je nog wat aardige woorden uit je toetsenbord krijgen.quote:Op zondag 13 december 2020 23:46 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Laten we hopen dat dit de emotie is die spreekt.
Vind ik van niet, de maatregelen worden naar mijn mening te weinig opgewegen naar de economische kant.quote:Op zondag 13 december 2020 23:46 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Laten we hopen dat dit de emotie is die spreekt.
Dat is serieus erg k*t.quote:Op zondag 13 december 2020 23:42 schreef Twinkle20 het volgende:
Stik er maar in.
Gewoon je kamerplanten opleuken!quote:Op zondag 13 december 2020 23:46 schreef Gia het volgende:
[..]
Soit!
Dat doet de rest wel. Zo'n uitspraak kun je niet ongemoeid laten.quote:Op zondag 13 december 2020 23:48 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou jemig, laat iemand even die rotnieuws heeft gehad. Misschien kun je nog wat aardige woorden uit je toetsenbord krijgen.
Ik hang elk jaar een klein lichtsnoer in een van m'n grote plantenquote:Op zondag 13 december 2020 23:48 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Gewoon je kamerplanten opleuken!
En bij de AH...quote:Op zondag 13 december 2020 23:47 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Wij al wel, voor Sinterklaas tegen traditie in oeps..
Kerstbomen verkopen ze overigens vaak ook bij boerderijen!
Ja maar, mag dat dan wel nog?quote:Op zondag 13 december 2020 23:47 schreef hollandia02 het volgende:
Wij al wel, voor Sinterklaas tegen traditie in oeps..
Kerstbomen verkopen ze overigens vaak ook bij boerderijen!
Bijbaan om mijn studie Register Belastingadviseur te kunnen bekostigen.quote:Op zondag 13 december 2020 23:44 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Jij deed toch salarisadministratie? Of gaat dit om je bijbaan? Sterkte iig!
Ohja! klopt hahaquote:
De boeren trekken zich weinig aan van wat de overheid vind heb ik gemerkt de afgelopen jaren.quote:Op zondag 13 december 2020 23:50 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja maar, mag dat dan wel nog?
Niet dat ik niet een jaartje zonder kan. Alleen kaarsjes is ook heel gezellig.
Wat kut. Heel veel sterkte!quote:Op zondag 13 december 2020 23:50 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Bijbaan om mijn studie Register Belastingadviseur te kunnen bekostigen.
Heb nu een combifunctie assistent-accountant/salarisadministrateur.
Dit ging inderdaad om een bijbaan omdat die opleiding me 14.000 in 2 jaar tijd kost. En ik ging zo lekker.
Mijn man sinds 1 december in de ww, dus we gingen al 25% achteruit.
Mijn bijbaan in de horeca ging qua inkomsten ook voor ruim de helft terug sinds dat we dicht moesten en over moesten op afhaal-/bezorgen. Wat prima ging dus alle vertrouwen dat we het daar op zouden redden tot we weer open zouden mogen.
Maar het is nu met het overleg vandaag, de op handen zijnde conferentie, uitzichtloos. Ondanks overheidssteun moesten er iedere maand duizenden euro's prive geld in van de eigenaren.
Langer doorgaan zonder perspectief is niet haalbaar. Wat ik helemaal begrijp. Heb globaal de cijfers mogen inzien. Kan geen andere conclusie trekken.
Pesterij voor de ontvangers!quote:Op zondag 13 december 2020 23:51 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb hier niet alleen de kerstboom al sinds 6 december staan, maar alle cadeaus liggen er ook al onder door mijn vooruitziende blik.
't Is makkelijk om empathie van de ander te eisen en minder eenvoudig om die zelf zonder voorwaarden te tonen.quote:Op zondag 13 december 2020 23:49 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat doet de rest wel. Zo'n uitspraak kun je niet ongemoeid laten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |