@Lenny_Leonard heb jij toevallig wat cijfers bij de hand?quote:Op zondag 13 december 2020 22:09 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Dat gebeurt nu toch ook niet. Waarom dan strengere maatregelen. Ik snap het niet.
Nóg niet. Dit willen ze voorkomen. Als ze ingrijpen als het misgaat in het ziekenhuis zijn ze te laat, omdat er vertraging in zit. Het is alsof je op de snelweg rijdt en in de verte een ongeluk ziet gebeuren en pas gaat remmen als je er zelf bovenop knalt.quote:Op zondag 13 december 2020 22:09 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Dat gebeurt nu toch ook niet. Waarom dan strengere maatregelen. Ik snap het niet.
De reguliere zorg is nog steeds afgeschaald.quote:Op zondag 13 december 2020 22:09 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Die staan gewoon op o.a. https://medischinfo.nl/corona/nice/ziekenhuis/quote:Op zondag 13 december 2020 22:10 schreef trein2000 het volgende:
[..]
@:lenny_leonard heb jij toevallig wat cijfers bij de hand?
Dat gebeurt dus wel.quote:Op zondag 13 december 2020 22:09 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Die zou ik graag willen bespreken. Ik sta open voor een discussie. Maar ik ga niet blind alle NPO opinies overnemen.quote:Op zondag 13 december 2020 22:10 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Kansloos? Spreek je wel eens iemand die in een ziekenhuis werkt?
Omdat de zorg tegen hun grenzen aan lopen of wil je dat het ziekteverzuim explodeert daar?quote:Op zondag 13 december 2020 22:09 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Helaas zijn het geen sprookjes:quote:Op zondag 13 december 2020 22:08 schreef YoshiBignose het volgende:
Jezus dit soort kansloze verhalen lees ik nu 9 maanden al![]()
Nogmaals dat gebeurt nu toch niet. Wat als. Daar kun je toch de horeca ondernemen niet mee opzadelen.quote:Op zondag 13 december 2020 22:11 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Omdat de zorg tegen hun grenzen aan lopen of wil je dat het ziekteverzuim explodeert daar?
Dit is mijn observatie vanuit de praktijk...quote:Op zondag 13 december 2020 22:11 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Die zou ik graag willen bespreken. Ik sta open voor een discussie. Maar ik ga niet blind alle NPO opinies overnemen.
Omdat de reguliere zorg is afgeschaald....quote:Op zondag 13 december 2020 22:12 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Nogmaals dat gebeurt nu toch niet. Wat als. Daar kun je toch de horeca ondernemen niet mee opzadelen.
Rutte wil na zijn laatste kabinet verder in Brussel, dan moet je niet een diametraal andere koers kiezen dan de rest.quote:Op zondag 13 december 2020 22:12 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Echt schandalig wat hier nu gebeurt in dit land. Ik had "liberaal" Rutte wel wat anders voorgesteld. Meer kan ik er niet van maken. Triest dat er allerlei maatregelen genomen gaan worden waar ze in de oorlog niet voor schuwden.
Wat is er precies schandalig? Verder raad ik je aan om nog eens een goed boek over liberalisme te lezenquote:Op zondag 13 december 2020 22:12 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Echt schandalig wat hier nu gebeurt in dit land. Ik had "liberaal" Rutte wel wat anders voorgesteld. Meer kan ik er niet van maken. Triest dat er allerlei maatregelen genomen gaan worden waar ze in de oorlog niet voor schuwden.
Omdat het probleem niet in de fysieke capaciteit maar in de mensen zit...quote:Op zondag 13 december 2020 22:13 schreef maan_man het volgende:
In het voorjaar hebben wij honderden bedden geplaatst om mensen op te vangen. Ahoy, Mecc, hotels,... Uiteindelijk ongebruikt weer terug naar de opslag gegaan en een groot fiasco wie het moest betalen. Nu lijkt deze expansie van de zorg ineens geen optie meer te zijn.
In het voorjaar werd er nog nauwelijks getest. Toen werden de maatregelen afgestemd op de ziekenhuis bezetting. En nu op het aantal positieve gevallen. Dat slaat toch nergens op.quote:Op zondag 13 december 2020 22:12 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dit is mijn observatie vanuit de praktijk...
Dat hebben "we" dan allemaal zelf in hand, je kan ook thuis gaan Netflixen.quote:Op zondag 13 december 2020 22:13 schreef _serial_ het volgende:
Maar wat gaat er gebeuren als we de winkels sluiten? Gaan we dan allemaal bij truus uit Delft op bezoek omdat we niet meer kunnen funshoppen bij de winkels met deurbeleid?
Helaas was het bij ons kennelijk een hokje te ver.quote:bron: nu.blog
Na corona-uitbraken op nertsenboerderijen in Europa ontwikkelt Rusland een vaccin voor dieren. Het middel moet eind januari beschikbaar zijn, zegt het hoofd van de landbouwinspectie Sergej Dankwert tegen een Russisch vaktijdschrift. De Europese Unie, de Verenigde Staten en Singapore hebben al belangstelling getoond.
Die bedden boeit niemand. Hebben we in het ziekenhuis ook. Lever maar IC verpleegkundigen.quote:Op zondag 13 december 2020 22:13 schreef maan_man het volgende:
In het voorjaar hebben wij honderden bedden geplaatst om mensen op te vangen. Ahoy, Mecc, hotels,... Uiteindelijk ongebruikt weer terug naar de opslag gegaan en een groot fiasco wie het moest betalen. Nu lijkt deze expansie van de zorg ineens geen optie meer te zijn.
Alhoewel ik het er niet altijd mee eens ben, denk ik dat Rutte (VVD) toch wel de minst slechte optie is van de politieke partijen/partijleiders .quote:Op zondag 13 december 2020 22:12 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Bizar dat men dat steeds maar niet wil snappen hier, talloze verpleegkundigen zitten op het randje van overspannenheid.quote:Op zondag 13 december 2020 22:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Omdat het probleem niet in de fysieke capaciteit maar in de mensen zit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |