Ik lees dat het Amsterdams is, hm dat ben ik nietquote:
Waar lees je dat?quote:Op zondag 13 december 2020 20:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik lees dat het Amsterdams is, hm dat ben ik niet
Ben helemaal niet preuts... maar heb helemaal niets met poep, schijt of andere (taal)( grappen)quote:Op zondag 13 december 2020 20:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik lees dat het Amsterdams is, hm dat ben ik niet
Ik heb al maanden een abo van ik niet weet wie.quote:Op zondag 13 december 2020 20:05 schreef Sestra666 het volgende:
Bedankt anonieme fokker voor mijn abo![]()
Heerlijke TV waren die!quote:
Het is geen poep- of piesgrap, het is een serieuze zaak over geldquote:Op zondag 13 december 2020 20:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ben helemaal niet preuts... maar heb helemaal niets met poep, schijt of andere (taal)( grappen)
Poeplap trekken is gewoon betalen niks mario's aanquote:Op zondag 13 december 2020 20:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ben helemaal niet preuts... maar heb helemaal niets met poep, schijt of andere (taal)( grappen)
Taal word hier onnodig gebruikt.quote:Op zondag 13 december 2020 20:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is geen poep- of piesgrap, het is een serieuze zaak over geld
Komt daar ook de uitdrukking dat geld stinkt vandaan?quote:Op zondag 13 december 2020 20:08 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik had het antwoord al gegeven...poeplap is een portemonnee...afgeleid van poep is achterwerk in België en veel mensen/mannen hebben hun knip in de achterzak.of zoiets
k had leuk plaatje maar kan hem er niet inkrijgen ggrrr ellende op ipadquote:Op zondag 13 december 2020 20:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is geen poep- of piesgrap, het is een serieuze zaak over geld
Ja nou ja lekker belangrijk Danny heeft 100 en nog wat meer in zijn poeplapquote:Op zondag 13 december 2020 20:08 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik had het antwoord al gegeven...poeplap is een portemonnee...afgeleid van poep is achterwerk in België en veel mensen/mannen hebben hun knip in de achterzak.of zoiets
Wat wil je dan dat er in een sc gepost wordt?quote:Op zondag 13 december 2020 20:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Taal word hier onnodig gebruikt.
Nee, dat komt letterlijk uit de kerk.quote:Op zondag 13 december 2020 20:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Komt daar ook de uitdrukking dat geld stinkt vandaan?
Even oploaden via https://postimages.org ?quote:Op zondag 13 december 2020 20:10 schreef Dotteke het volgende:
I
[..]
k had leuk plaatje maar kan hem er niet inkrijgen ggrrr ellende op ipad
Alles! Behalve dat...quote:Op zondag 13 december 2020 20:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat wil je dan dat er in een sc gepost wordt?
Kerk mensenquote:Op zondag 13 december 2020 20:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, dat komt letterlijk uit de kerk.
Rijke mensen lieten zich begraven onder de kerkvloer, binnen.
Aangezien dat dat niet altijd diep genoeg ging, stonk dat vele maanden in de kerk.
Hence: Rijke Stinkert.
Leuke weetjes zijn dat, deze iets minder, maar toch.quote:Op zondag 13 december 2020 20:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, dat komt letterlijk uit de kerk.
Rijke mensen lieten zich begraven onder de kerkvloer, binnen.
Aangezien dat dat niet altijd diep genoeg ging, stonk dat vele maanden in de kerk.
Hence: Rijke Stinkert.
Nee neequote:Op zondag 13 december 2020 20:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Komt daar ook de uitdrukking dat geld stinkt vandaan?
Levert een pimp abbo ook nog wat op voor hem? Ik word er namelijk geen kut wijzer vanquote:Op zondag 13 december 2020 20:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja nou ja lekker belangrijk Danny heeft 100 en nog wat meer in zijn poeplap
Tietenquote:Op zondag 13 december 2020 20:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat wil je dan dat er in een sc gepost wordt?
Héé nu weet je wat een poeplap is. En bedankt voor de bijdragequote:
Graag gedaan maatquote:Op zondag 13 december 2020 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Héé nu weet je wat een poeplap is. En bedankt voor de bijdrage
Ik weet het niet. Ik heb deze voor niks. En het enige wat me boeit is dat geen advertenties zie. Ja ik had een addblocker ooitquote:Op zondag 13 december 2020 20:13 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Levert een pimp abbo ook nog wat op voor hem? Ik word er namelijk geen kut wijzer van
Nice onequote:
Top ttquote:Op zondag 13 december 2020 20:13 schreef Dotteke het volgende:
Als tt niets is pas maar aan hoor. Vond hem wel mooi aansluiten op het gesprek.
De beste ooitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Ik heb een abbo genomen omdat ik links en rechts wat wilde blokken...om moordneigingen te voorkomen.maar ja, lekker quoten en dan zie je het alsnogquote:Op zondag 13 december 2020 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik heb deze voor niks. En het enige wat me boeit is dat geen advertenties zie. Ja ik had een addblocker ooit
Dat blokken heft inderdaad helemaal geen zin.quote:Op zondag 13 december 2020 20:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb een abbo genomen omdat ik links en rechts wat wilde blokken...om moordneigingen te voorkomen.maar ja, lekker quoten en dan zie je het alsnog
Van die foto word ik niet blijquote:Op zondag 13 december 2020 20:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Het zijn de sexy wenkbrauwen nu. Tieten zijn niet meer belangrijk [ link | afbeelding ]
Het kind is verminkt en heeft een hicky.quote:Op zondag 13 december 2020 20:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Het zijn de sexy wenkbrauwen nu. Tieten zijn niet meer belangrijk [ link | afbeelding ]
Alleen de mogelijkheid tot blokken maakt dat sommigen gek worden.quote:Op zondag 13 december 2020 20:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat blokken heft inderdaad helemaal geen zin.
Ik ben er ook te nieuwsgierig trouwens
Het is gewoon in geheel smerig.quote:Op zondag 13 december 2020 20:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het kind is verminkt en heeft een hicky.
Ik vergeet dat het bestaatquote:Op zondag 13 december 2020 20:23 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Alleen de mogelijkheid tot blokken maakt dat sommigen gek worden.
quote:Op zondag 13 december 2020 20:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom zou je blocken? Ik snap dat niet zo op een openbaar forumquote:Op zondag 13 december 2020 20:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb een abbo genomen omdat ik links en rechts wat wilde blokken...om moordneigingen te voorkomen.maar ja, lekker quoten en dan zie je het alsnog
Jaquote:Op zondag 13 december 2020 20:23 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Alleen de mogelijkheid tot blokken maakt dat sommigen gek worden.
Ja ellende is dat he. En soms werkt het ook niet krijg je toch berichten te zienquote:Op zondag 13 december 2020 20:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ohquote:
Jij vind iedereen toch liefquote:Op zondag 13 december 2020 20:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ellende is dat he. En soms werkt het ook niet krijg je toch berichten te zien
Het is ook redelijk zinloos.quote:Op zondag 13 december 2020 20:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vergeet dat het bestaat
Soms , zoals nu lees ik er over en denk: Oja.. en door...
Ik zou bijna zeggen...zie Whatsappquote:Op zondag 13 december 2020 20:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom zou je blocken? Ik snap dat niet zo op een openbaar forum
Even passend plaatje erbij gezet.😛quote:
Ja dat is je eigen keusquote:Op zondag 13 december 2020 20:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen...zie Whatsapp![]()
In de DGK COS werd altijd gemeld als de OP klaar wasquote:Op zondag 13 december 2020 20:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh![]()
Dank je meestal kijk ik er niet meer
Echt nietquote:
Het is leukquote:Op zondag 13 december 2020 20:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Even passend plaatje erbij gezet.😛
quote:Op zondag 13 december 2020 20:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen...zie Whatsapp![]()
Is dat zo?quote:Op zondag 13 december 2020 20:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In de DGK COS werd altijd gemeld als de OP klaar was
Ja volgens mij ook. Maar er was niet zoveel kaap gezeik.quote:
Dat melden kan ik mij niet herinneren. Kaap gezeik dan weer welquote:Op zondag 13 december 2020 20:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja volgens mij ook. Maar er was niet zoveel kaap gezeik.
O dat was vaak als er een bewoner bij was gekomen die moest dan weer in de OP gezet worden.quote:
Nee de lapo en dan de tijd hebben om de op aan te passen.quote:Op zondag 13 december 2020 20:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat was vaak als er een bewoner bij was gekomen die moest dan weer in de OP gezet worden.
Nee er werden dan relevante caps in de OP gezet.quote:Op zondag 13 december 2020 20:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat was vaak als er een bewoner bij was gekomen die moest dan weer in de OP gezet worden.
Kapen en lapo hunten was not donequote:Op zondag 13 december 2020 20:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee er werden dan relevante caps in de OP gezet.
Voor mij gevoel was de OP iets vast. Ben er helemaal uit geloof ik 🤧quote:Op zondag 13 december 2020 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee de lapo en dan de tijd hebben om de op aan te passen.
Dat gebeurde wel kapen. En dat was gezeik.quote:
De COS had nooit een vaste OPquote:Op zondag 13 december 2020 20:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor mij gevoel was de OP iets vast. Ben er helemaal uit geloof ik 🤧
Nu nogquote:Op zondag 13 december 2020 20:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat gebeurde wel kapen. En dat was gezeik.
quote:
Dat gaat nog een dingetje worden in BBquote:
Hey Fogel 🖐🏻quote:
Inderdaad, dat gebeurde ook niet en niemand zeurde erover.quote:
Ja dat is ook zo. En wie wie kaapt ook nog.quote:Op zondag 13 december 2020 20:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Nu nog. Al scheelt het wie het doet.
Er werden wel pogingen gedaan, en soms werkte een mod er aan mee, maar in feite was het een :quote:
Nee, relevante caps, soms een kleine samenvatting, ware kunstwerkjes soms.quote:Op zondag 13 december 2020 20:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]weet het dus echt niet meer. Dacht altijd dat daar die foto instond van de inwoners.
Uhhuuuhhhquote:Op zondag 13 december 2020 20:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, dat gebeurde ook niet en niemand zeurde erover.
quote:Op zondag 13 december 2020 20:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, dat gebeurde ook niet en niemand zeurde erover.
Dan ben ik echt de weg kwijt. Waar stond dan altijd die foto van alle bewoners in?quote:Op zondag 13 december 2020 20:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, relevante caps, soms een kleine samenvatting, ware kunstwerkjes soms.
Hier is een voorbeeld van zo'n OPquote:Op zondag 13 december 2020 20:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]weet het dus echt niet meer. Dacht altijd dat daar die foto instond van de inwoners.
Je bent de weg niet kwijt.quote:Op zondag 13 december 2020 20:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan ben ik echt de weg kwijt. Waar stond dan altijd die foto van alle bewoners in?
Dat is het grappige. Een topic kapen is "NOT DONE" voor sommige maar naar de lapo aftellen met niks is wel weer leuk en prima voor het zelfde persoonquote:Op zondag 13 december 2020 20:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo. En wie wie kaapt ook nog.
Kikkerstquote:Op zondag 13 december 2020 20:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, relevante caps, soms een kleine samenvatting, ware kunstwerkjes soms.
Utoquote:Op zondag 13 december 2020 20:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan ben ik echt de weg kwijt. Waar stond dan altijd die foto van alle bewoners in?
Reeksen zijn wat later denk ik. Ja dat is jammerquote:Op zondag 13 december 2020 20:44 schreef Deisyy het volgende:
Jammer dat de COSsen van DGK niet meer gereekst zijn.
Goffer is dat er nog? \quote:Op zondag 13 december 2020 20:44 schreef Deisyy het volgende:
Jammer dat de COSsen van DGK niet meer gereekst zijn.
Dotje... Wat heb jij met augurken?quote:Op zondag 13 december 2020 20:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Er werden wel pogingen gedaan, en soms werkte een mod er aan mee, maar in feite was het een :
Free For All
Dgk weet ik niet ik had het over Utopiaquote:Op zondag 13 december 2020 20:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier is een voorbeeld van zo'n OP
DGK / DGK[COS#3148] Boete voor Huub, Brian gaat vrijuit.
Jij was er toen niet eens, volgens mij.quote:Op zondag 13 december 2020 20:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Er werden wel pogingen gedaan, en soms werkte een mod er aan mee, maar in feite was het een :
Free For All
Ow ja het kan best dat het reeksen pas van later is.quote:Op zondag 13 december 2020 20:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Reeksen zijn wat later denk ik. Ja dat is jammer
Ppfff ik begon al aan mij zelf te twijfelen.quote:Op zondag 13 december 2020 20:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je bent de weg niet kwijt.
Er waren tijden voor beide.
quote:Op zondag 13 december 2020 20:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij was er toen niet eens, volgens mij.
quote:Op zondag 13 december 2020 20:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goffer is dat er nog? \
Waar?
Jeeh, had andere username toen... en ook een ander forum... Wha!
DGK / [ALLE COSSEN (!!!) ] Op een rijtje.....quote:Op zondag 13 december 2020 20:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goffer is dat er nog? \
Waar?
Jeeh, had andere username toen... en ook een ander forum... Wha!
Ja of niet dan. Of punten pakken. De een is een held als die veel punten pakt en een ander speelt vals als die veel,punten paktquote:Op zondag 13 december 2020 20:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is het grappige. Een topic kapen is "NOT DONE" voor sommige maar naar de lapo aftellen met niks is wel weer leuk en prima voor het zelfde persoon. Nou ja
Daar had ik het ook over. Met dgk was ik niet hierquote:
Ik had echt DGK getikt, maar jij was waarschijnlijk gefocust op COS en dacht meteen UTOquote:Op zondag 13 december 2020 20:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dgk weet ik niet ik had het over Utopia
En beequeen 😢
Ik zie geen problemenquote:Op zondag 13 december 2020 20:49 schreef scrupuleus het volgende:
Mag dit goa?
[ afbeelding ]
Fijne avond nog mensen.
Reeksen ging meestal in rel topics in die tijd dat iemand een link postte naar het volgende topic voordat het vol wasquote:Op zondag 13 december 2020 20:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ja het kan best dat het reeksen pas van later is.
Ja dgk en cos. Dus ik ging uit van uto omdat ik met dgk hier nog niet wasquote:Op zondag 13 december 2020 20:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had echt DGK getikt, maar jij was waarschijnlijk gefocust op COS en dacht meteen UTO
Mja BQ
Bedoel je mij?quote:Op zondag 13 december 2020 20:47 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dotje... Wat heb jij met augurken?![]()
Hey 🖐🏻quote:
Is dat een piemel?quote:Op zondag 13 december 2020 20:49 schreef scrupuleus het volgende:
Mag dit goa?
Fijne avond nog mensen.
Nee..GOAquote:
Een heel verleden al 😉quote:Op zondag 13 december 2020 20:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zit nu ff te denken. Ben de tijdlijn ff kwijt.
Mijn huidige username komt uit de tijd van Hotel Big Brother.
Die Username had ik echter niet op FOK, die had ik op VOL.
Hier had ik een andere destijds.
VOL werd opgeheven, en ik was ook niet meer op de fora.
Toen ging B.dood, en was er hier een topic op FOK, over haar waar ik mijn medeleven wilde betuigen.
Omdat ik mijn FOK inklog niet meer herrinnerde, heb ik toen het GOA account aangemaakt, en.. dat plakt nu nog.
Zag je de link die ik net postte?quote:Op zondag 13 december 2020 20:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zit nu ff te denken. Ben de tijdlijn ff kwijt.
Mijn huidige username komt uit de tijd van Hotel Big Brother.
Die Username had ik echter niet op FOK, die had ik op VOL.
Hier had ik een andere destijds.
VOL werd opgeheven, en ik was ook niet meer op de fora.
Toen ging B.dood, en was er hier een topic op FOK, over haar waar ik mijn medeleven wilde betuigen.
Omdat ik mijn FOK inklog niet meer herrinnerde, heb ik toen het GOA account aangemaakt, en.. dat plakt nu nog.
Hè?quote:Op zondag 13 december 2020 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
DGK / [ALLE COSSEN (!!!) ] Op een rijtje.....
Ik keek er net even zag een een Gast of AfstandEven kijken welke het was.
Deze DGK / [DGK COS #20] Brian's biecht
quote:Op zondag 13 december 2020 20:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hè?
Dat ben ik ook denk ik... of niet.. ik ga het dff lezen, maaar ben nu wel ff de weg kwijt.
72 uur dacht ikquote:Op zondag 13 december 2020 20:57 schreef Soury het volgende:
Hoe lang blijven die kut tickers er staan?
Oh nou ja misschien brengt het nog wat op. Ik ben het wat zatquote:
Graag gedaan, denk ikquote:Op zondag 13 december 2020 20:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Jeeh, dat account was ik ook kwijt! Vind net iets terug, wat ik jaren gezocht heb !
ThnX Deis.!
Die zien we voorlopig niet meer terug.quote:
Correctie, ku#quote:Op zondag 13 december 2020 20:57 schreef Soury het volgende:
Hoe lang blijven die kut tickers er staan?
2009 - 2010 was dat account... jeeh, ik zit hier nu gewoon zelf te puzzelen.quote:
Oh jaquote:
Googel stuk?quote:Op zondag 13 december 2020 21:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
2009 - 2010 was dat account... jeeh, ik zit hier nu gewoon zelf te puzzelen.
Had daarvoor nog een ander account. Wanneer was Hotel BB ?
Ja! Ik heb het geprobeerd, krijg alleen maar reclame en onzin , buitenlands.quote:
Goedenavond Dotquote:
Je zoekt als een vent natuurlijkquote:Op zondag 13 december 2020 21:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja! Ik heb het geprobeerd, krijg alleen maar reclame en onzin , buitenlands.
Wanneer was de eerste NL Hotel BB ?
quote:Eerste aflevering: 14 januari 2006
Héé zwaai zwaaiquote:
Héé Chufi lang niet gezien kusje kroelquote:
Hoi hoi.. do lekker rustig aanquote:Op zondag 13 december 2020 21:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Héé Chufi lang niet gezien kusje kroel
Doe ik.quote:
Ah leuk!quote:
Hier kan je geen punten scoren he?quote:
Waarom posten mensen hier dan?quote:
Ik het nieuws. Promesquote:
Om users zoals jij naar DTS te dirigerenquote:
Toen was het nog een gerucht, nou ja okquote:
Ah okay. En wil dat een beetje lukken?quote:Op zondag 13 december 2020 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Om users zoals jij naar DTS te dirigeren
Nou ik las dat niet zoquote:Op zondag 13 december 2020 21:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Toen was het nog een gerucht, nou ja ok
Nee niemand. Maar vanmorgen was het het nog een geruchtquote:
toen was ik kennelijk nog niet wakkerquote:Op zondag 13 december 2020 21:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee niemand. Maar vanmorgen was het het nog een gerucht
ik heb al dik twee uur gelegenquote:
Ik welquote:Op zondag 13 december 2020 21:23 schreef chufi het volgende:
[..]
toen was ik kennelijk nog niet wakker
Ik wil dat weer eens maken. Maar ik blief alleen dit maarquote:Op zondag 13 december 2020 21:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Warme Cacao met rum gemaakt.. prima weekend afsluiting
Welnee, ik heb iets fijns om over te dromenquote:Op zondag 13 december 2020 21:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Straks ben je vannacht weer de hele nacht wakker
OK... ik zie je later wel weerquote:Op zondag 13 december 2020 21:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Welnee, ik heb iets fijns om over te dromen
Ooohhh dat is lang geledenquote:Op zondag 13 december 2020 21:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil dat weer eens maken. Maar ik blief alleen dit maar [ link | afbeelding ]
Exact die zit nu in mijn mokquote:Op zondag 13 december 2020 21:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Oeh, die gaat op mijn ‘neem mee als ik weer eens in Nederland ben’ lijstquote:Op zondag 13 december 2020 21:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat was ook zonder suiker. Een beetje erbij was primaquote:Op zondag 13 december 2020 21:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Ooohhh dat is lang geledenJammie!!
De chocolade letters waren ook het beste.quote:Op zondag 13 december 2020 21:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oeh, die gaat op mijn ‘neem mee als ik weer eens in Nederland ben’ lijst
Die mis ik echtquote:Op zondag 13 december 2020 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
De chocolade letters waren ook het beste.
quote:Op zondag 13 december 2020 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Die hadden wij ook altijd , van de delicatessen winkelquote:Op zondag 13 december 2020 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zag ik nog wel in de appie. Maar in de oprot bakquote:
Mijn manier:quote:Op zondag 13 december 2020 21:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat was ook zonder suiker. Een beetje erbij was prima
😛quote:
quote:Op zondag 13 december 2020 21:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mijn manier:
Eerst twee theelepels suiker
Dan een ruime eetlepel Cacoa
Dan een beetje water of melk toevoegen en roeren tot een klontvrije pasta
Langzaam hete melk al roerend toevoegen
Ruimte over laten voor de rum
Lekker lekkerquote:Op zondag 13 december 2020 21:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mijn manier:
Dat is ook wel het lekkerste de zelf gemaakte.quote:Op zondag 13 december 2020 21:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Tradities mogen niet meerquote:Op zondag 13 december 2020 21:37 schreef Soury het volgende:
Er moet nu zeezout in en pecan nootjes. Ook lekker hoor maar daar gaat een traditie
Donkere chocolade in de ban!quote:
Straks hebben we nog alleen maar witte chocolaquote:
O heerlijk. De cacao heb ik wel. Alleen geen melkquote:Op zondag 13 december 2020 21:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mijn manier:
Ik eet al jaren puur. Kreeg ik vorige week een reep melk. Ik vond het niet meer lekker.quote:Op zondag 13 december 2020 21:37 schreef Fogel het volgende:
Ik kreeg dit jaar een verkadeletter, puur. Nog niet aan begonnen.
Waar wordt cacao geproduceerd en door wie ?quote:Op zondag 13 december 2020 21:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Straks hebben we nog alleen maar witte chocola
Shhhhttt.......... Gister nog wat pure donkere chocola in de chillie gemieterdquote:
Blanke koeien. Dat weet je toch welquote:Op zondag 13 december 2020 21:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar wordt cacao geproduceerd en door wie ?
Altijd verse halvolle melk gedronken..quote:Op zondag 13 december 2020 21:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O heerlijk. De cacao heb ik wel. Alleen geen melk
Ja die verkochten ook liever hun huismerkquote:Op zondag 13 december 2020 21:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zag ik nog wel in de appie. Maar in de oprot bak
Ja maar een Droste letter was wel een feestjequote:
Ja klopt.quote:Op zondag 13 december 2020 21:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar een Droste letter was wel een feestje
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nooit melk drink. Heb ik echt al jaren niet meer gehad.quote:Op zondag 13 december 2020 21:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Altijd verse halvolle melk gedronken..
Maar heb plots de waarde en smaak ontdekt van altijd aanwezige, niet bedorven houdbare volle melk.
Ja lekker he? Ik heb er één gekocht.quote:
Melk, de witte motor !!quote:Op zondag 13 december 2020 21:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nooit melk drink. Heb ik echt al jaren niet meer gehad.
Zeggen ze wel he.quote:Op zondag 13 december 2020 21:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Melk, de witte motor !!
Melk, de witte sloper.quote:Op zondag 13 december 2020 21:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Melk, de witte motor !!
Ik heb melk voor mijn koffie. Ik drink het ook niet. Ik vind het niet vies ofzo maar ja waarom?quote:Op zondag 13 december 2020 21:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nooit melk drink. Heb ik echt al jaren niet meer gehad.
Dat is achterhaaldquote:
Ik heb ook bijna nooit melk in huis, maar toevallig nu wel voor de bechamel-sausquote:Op zondag 13 december 2020 21:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb melk voor mijn koffie. Ik drink het ook niet. Ik vind het niet vies ofzo maar ja waarom?
Zelfs daar niet in. Vind het ook niet vies, maar ook niet echt lekker.quote:Op zondag 13 december 2020 21:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb melk voor mijn koffie. Ik drink het ook niet. Ik vind het niet vies ofzo maar ja waarom?
geen kaas ?quote:Op zondag 13 december 2020 21:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zelfs daar niet in. Vind het ook niet vies, maar ook niet echt lekker.
Het enige aan zuivel is griekse yoghurt of kwark
Ja maar ik bedoel wit spul 😛 gebruik ook boterquote:
ik gebruik nauwelijks boter ..quote:Op zondag 13 december 2020 21:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel wit spul 😛 gebruik ook boter
Wit spul.quote:Op zondag 13 december 2020 21:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel wit spul 😛 gebruik ook boter
ik heb een opschuimer voor melk en dat is heerlijk. Snufje cacao eropquote:Op zondag 13 december 2020 21:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb ook bijna nooit melk in huis, maar toevallig nu wel voor de bechamel-saus
O ik vind het heerlijk doe ook wel ens zonder maar het liefst met.quote:
Euhhh. Euhhhhh euhhhhhh ja euhhhhhh 🤭quote:
Ja dat is een goeiequote:Op zondag 13 december 2020 21:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zeg dat maar eens tegen een kalf !
Die Cacao die je net nog niet had?quote:Op zondag 13 december 2020 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
ik heb een opschuimer voor melk en dat is heerlijk. Snufje cacao erop
Zit bij mn espresso machine, maar gebruikt het bijna nooitquote:Op zondag 13 december 2020 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
ik heb een opschuimer voor melk en dat is heerlijk. Snufje cacao erop
Maar ik vind yoghurt en alles wat erop lijkt ook veel lekkerder dan melk.quote:Op zondag 13 december 2020 21:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Euhhh. Euhhhhh euhhhhhh ja euhhhhhh 🤭
Elke dagquote:Op zondag 13 december 2020 21:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Zit bij mn espresso machine, maar gebruikt het bijna nooit
Ik heb dat al 40 plus jaar niet meer opquote:
Ja melk heet mij nooit kunnen bekorenquote:Op zondag 13 december 2020 21:55 schreef shiitake het volgende:
[..]
Maar ik vind yoghurt en alles wat erop lijkt ook veel lekkerder dan melk.
hallo,otto baric is overledenquote:Op zondag 13 december 2020 21:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Zit bij mn espresso machine, maar gebruikt het bijna nooit
Had ie maar die espressomachine moeten gebruikenquote:
Zwaaiquote:Op zondag 13 december 2020 22:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Had ie maar die espressomachine moeten gebruiken
quote:Op zondag 13 december 2020 22:03 schreef FaithHealer het volgende:
Als kind kregen wij beschuitpap.![]()
Warme melk met een beschuit erin, en suiker en kaneel.
quote:
quote:Op zondag 13 december 2020 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb dat al 40 plus jaar niet meer op
Oh ik vond dat best lekker.quote:Op zondag 13 december 2020 22:03 schreef FaithHealer het volgende:
En pullupsquote:
Ik kreeg dat niet, maar het lijkt me juist wel lekkerquote:Op zondag 13 december 2020 22:03 schreef FaithHealer het volgende:
Zo goor, die zachtgeworden beschuit.quote:Op zondag 13 december 2020 22:04 schreef pullup het volgende:
[..]Kind van oorlogsouders
Mijn vader wist dat ook jarenlang als delicatesse te presenteren
Wij vraten het niet
Klinkt me wel als ooit wel eens gehad..quote:Op zondag 13 december 2020 22:03 schreef FaithHealer het volgende:
Het haalt het niet bij een goede Tiramisuquote:Op zondag 13 december 2020 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kreeg dat niet, maar het lijkt me juist wel lekker
Of rijst met bruine suiker en boter.quote:Op zondag 13 december 2020 22:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Klinkt me wel als ooit wel eens gehad..
Dat geld voor alle pap eigenlijk, alhoewel ik zwoor bij Brintaquote:Op zondag 13 december 2020 22:07 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Zo goor, die zachtgeworden beschuit.
Ik ben niet zo dol op tiramisu, dus denk dat de beschuitpap wint of anders de zelfgemaakte rijstepap van een restje rijst, met een klont roomboter, suiker en kaneelquote:Op zondag 13 december 2020 22:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Het haalt het niet bij een goede Tiramisu
Maar idd eigenlijk niets mis mee
Toch vraten we het vroeger niet
quote:Op zondag 13 december 2020 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben niet zo dol op tiramisu, dus denk dat de beschuitpap wint of anders de zelfgemaakte rijstepap van een restje rijst, met een klont roomboter, suiker en kaneel
Ja die!quote:Op zondag 13 december 2020 22:08 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Of rijst met bruine suiker en boter.
quote:Op zondag 13 december 2020 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben niet zo dol op tiramisu, dus denk dat de beschuitpap wint of anders de zelfgemaakte rijstepap van een restje rijst, met een klont roomboter, suiker en kaneel
Heerlijk...quote:Op zondag 13 december 2020 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Rijst en bessensap en roomboterquote:
wat ? an corona hoorquote:Op zondag 13 december 2020 22:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Had ie maar die espressomachine moeten gebruiken
Ondat kregen wij ook. Of broodpapquote:Op zondag 13 december 2020 22:03 schreef FaithHealer het volgende:
Dat doen ze soms. Maak je niet druk. Iets gevonden en opgevreten.quote:Op zondag 13 december 2020 22:12 schreef FaithHealer het volgende:
Ik moet sws even helemaal niks. Iggy is ziek. Kotsen en diarree.
Dat is nog erger, met brokken brood erin.quote:
Creme brulee is één van mijn lievelingsquote:Op zondag 13 december 2020 22:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heerlijk...
En voor de wat sjiekermomenten:
Crème brûlée
Ja dat ook.quote:Op zondag 13 december 2020 22:08 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Of rijst met bruine suiker en boter.
Vervelend, maagje even tot rust laten komen en alleen wat gekookte kip en rijst geven?quote:Op zondag 13 december 2020 22:12 schreef FaithHealer het volgende:
Ik moet sws even helemaal niks. Iggy is ziek. Kotsen en diarree.
En in een koperen vorm op zondagquote:
O dat is ook lekker.quote:Op zondag 13 december 2020 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij hadden de plastic vorm met de verwisselbare dekseltjesquote:
Dat is met krenten?quote:Op zondag 13 december 2020 22:15 schreef chufi het volgende:
Watergruwel hadden we , maar ik gruwelde er van dus ik at dat nooit
Oh ja dat is echt gruwelquote:Op zondag 13 december 2020 22:15 schreef chufi het volgende:
Waarschijnlijk. Ze zit ook aan mijn kunstkerstboom te knagen.quote:Op zondag 13 december 2020 22:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat doen ze soms. Maak je niet druk. Iets gevonden en opgevreten.
Ja dat vond ik ook heel smerig altijd.quote:Op zondag 13 december 2020 22:13 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Dat is nog erger, met brokken brood erin.
Joh maak je niet druk.quote:Op zondag 13 december 2020 22:15 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk. Ze zit ook aan mijn kunstkerstboom te knagen.
Maar die zooi opruimen is niet fijn.
Krentjebrij.quote:Op zondag 13 december 2020 22:15 schreef chufi het volgende:
als trainerquote:Op zondag 13 december 2020 22:15 schreef chufi het volgende:
Kip en rijst kunnen niet op tegen een kunstkerstboomquote:Op zondag 13 december 2020 22:15 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk. Ze zit ook aan mijn kunstkerstboom te knagen.
Maar die zooi opruimen is niet fijn.
Ze is wel levendig. Dus maak me niet zoveel zorgen.quote:Op zondag 13 december 2020 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kip en rijst kunnen niet op tegen een kunstkerstboom
Ja als trainer idd.. Maar Ernst Happel zegt me meerquote:Op zondag 13 december 2020 22:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
als trainer
Sieben Meistertitel und zweimal im Finale von Europacupwettbewerben
Mit Rapid hatte Baric schon 1985 das Europacup-Endspiel der Cupsieger in Rotterdam gegen Everton (1:3) erreicht. Auf seiner Erfolgs-Visitenkarte in Österreich stehen mit Wacker Innsbruck (1971, 1972), Rapid (1983, 1987, 1988) und Salzburg (1994, 1995) sieben Meistertitel sowie zwei Doubles und vier Cupsiege (alle mit Rapid). Beim LASK hatte Baric dagegen kein Glück.
Katten en kerstbomen zijn nooit een goed plan.quote:Op zondag 13 december 2020 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kip en rijst kunnen niet op tegen een kunstkerstboom
ja zeker hij was feyenoord trainerquote:Op zondag 13 december 2020 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja als trainer idd.. Maar Ernst Happel zegt me meer
Nee die moet het leren. Zolang er geen glazen bal erin is gegaanquote:Op zondag 13 december 2020 22:18 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Ze is wel levendig. Dus maak me niet zoveel zorgen.
Kan ook goed gaan, die van mij keek er nooit naar om.quote:Op zondag 13 december 2020 22:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Katten en kerstbomen zijn nooit een goed plan.
Ja dat is gaafquote:Op zondag 13 december 2020 22:20 schreef FaithHealer het volgende:
Ik heb zo'n laserpen gekocht, voor een paar euro bij Jumper. Wat een lol zeg. Ze gaat als een kanon door het huis.
En stadion in Wenen is toch naar hem vernoemd?quote:Op zondag 13 december 2020 22:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja zeker hij was feyenoord trainer
Ze is gek op snackjes, van die kauwstaafjes en zo, dat zal ook wennen zijn.quote:Op zondag 13 december 2020 22:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee die moet het leren. Zolang er geen glazen bal erin is gegaan
Ja, ook zo goor.quote:Op zondag 13 december 2020 22:22 schreef shiitake het volgende:
Ligapap kan ik me nog herinneren van vroeger.
Liga was niet goed voor de tanden dus dat heb ik nooit gehad ...quote:Op zondag 13 december 2020 22:22 schreef shiitake het volgende:
Liga met sinaasappelsap?quote:Op zondag 13 december 2020 22:22 schreef shiitake het volgende:
Ja volgens mij ook met sinaasappelsap.quote:Op zondag 13 december 2020 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Liga met sinaasappelsap?
Ik vond dat heerlijk toen mijn kinderen dat kregen
Die papjes met banaan en sinasappel waren waardeloosquote:Op zondag 13 december 2020 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Liga met sinaasappelsap?
Ik vond dat heerlijk toen mijn kinderen dat kregen
yepquote:Op zondag 13 december 2020 22:22 schreef chufi het volgende:
[..]
En stadion in Wenen is toch naar hem vernoemd?
Dat bestond niet in mijn schooltijdquote:Op zondag 13 december 2020 22:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Geen idee waar jullie het over hebben...
Ik herinner me wel dat er héééél soms een paar bekertjes drinkyoghurt zaten tussen de schoolmelk
Ik heb nooit schoolmelk gehadquote:Op zondag 13 december 2020 22:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik herinner me wel dat er héééél soms een paar bekertjes drinkyoghurt zaten tussen de schoolmelk
Nee, in mijn tijd was er soms chocomelk ipv gewone melk.quote:Op zondag 13 december 2020 22:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
quote:
Prijs je gelukkig dan. Het was goor en lauwquote:
quote:
quote:Op zondag 13 december 2020 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Prijs je gelukkig dan. Het was goor en lauw
Ja ik weet hetquote:Op zondag 13 december 2020 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Prijs je gelukkig dan. Het was goor en lauw
Stond uren op de gang. Van die driehoekjesquote:Op zondag 13 december 2020 22:32 schreef shiitake het volgende:
SchoolmelkVan die lauwe pakjes gore melk
![]()
Heb er nog een trauma van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |