Dan hoeven we geen wonderen van CDA verwachten qua woningbouw lolquote:Op zondag 13 december 2020 23:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Volgens mij zit hij in de programmacommissie daar.
Daarvoor was ie voorzitter van de scholierenvakbondquote:Op zondag 13 december 2020 22:51 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Vroeger een lievelingetje van de DWDD redactie. Ik dacht dat hij tegenwoordig bij het CDA zat, maar zelfs daar willen ze hem niet?
Welke schoenen zou Hugo aanhebben bij het aansluitende vragenuurtje voor de pers?quote:Op maandag 14 december 2020 09:59 schreef Koffieplanter het volgende:
Hebben wel al zin in DE TOESPRAAK?
Bijzonder verwerpelijke invalshoeken. De eerste keer vanwege het zijn van een vrouwmens en nu wat sympathiestemmen proberen te harken. Sigrid beweerde ook niet elitair te zijn, gegniffeld.quote:Op maandag 14 december 2020 10:23 schreef Steven184 het volgende:
[ twitter ]
Ik denk dat er binnenkort een vacature is als campagneleider bij D66. Die campagne is zo intens slecht.
Ze is zo lekker gewoon gebleven. Die halve liters van Linda deed ook mijn wenkbrauwen fronsen.quote:Op maandag 14 december 2020 10:46 schreef Mani89 het volgende:
Zou Hillary Kaag echt elke dag naar TLC kijken?
Kaag heeft haar kelder vol staan met boodschappen gekocht met bonnetjes!quote:Op maandag 14 december 2020 10:46 schreef Mani89 het volgende:
Zou Hillary Kaag echt elke dag naar TLC kijken?
Iedereen duikt over elkaar heen om haar naar de slachtbank te leiden. Maar die D66 campagne is wel echt zwakquote:Op maandag 14 december 2020 11:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zie nu pas het daadwerkelijke fragment, Kaag zegt een half brood, Linda komt met een halve liter melk, iemand transcribeert het verkeerd en het internet is ziedend
Elitaire Kaag van Oxford, familieman Wopke van McKinsey.quote:Op maandag 14 december 2020 11:10 schreef Steven184 het volgende:
Overigens is de media framing van Hugo als lijsttrekker vs Wopke als lijsttrekker ook ontluisterend.
Verstandig.quote:Op maandag 14 december 2020 11:11 schreef Slobeend het volgende:
Ik ben het vrijwel altijd met @:hhh38 eens.
Waar gaat het mis?quote:Op maandag 14 december 2020 11:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Iedereen duikt over elkaar heen om haar naar de slachtbank te leiden. Maar die D66 campagne is wel echt zwak
https://www.nrc.nl/nieuws(...)waar-is-d66-a4020442quote:Op maandag 14 december 2020 11:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Waar gaat het mis?
Ik snap op zich wel dat ze een campagne om haar als persoon bouwen, want ze is niet zo van de inhoudelijke details bleek wel uit dat NRC-interview van een paar maanden terug.
Daar ben ik eigenlijk sowieso al geen fan van, maar dat zal wel werken want andere partijen hebben er al succes mee gehad.quote:Op maandag 14 december 2020 11:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Waar gaat het mis?
Ik snap op zich wel dat ze een campagne om haar als persoon bouwen, want ze is niet zo van de inhoudelijke details bleek wel uit dat NRC-interview van een paar maanden terug.
Wel lang.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |