Je moet echt #hetjaarinstukjesvanscreenshots volgen, Sywert leeft in een andere realiteit.quote:Op zondag 13 december 2020 20:00 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Wat een raar mannetje is dit.
Zat er op te wachten.quote:Op zondag 13 december 2020 20:13 schreef maxi-mus het volgende:
Het komt wel vrij linksig over weer allemaal.
Die Karskens ja, altijd al gedacht dat dat een sLinkse infiltrant was. Met z'n nuance en z'n begripquote:Op zondag 13 december 2020 20:13 schreef maxi-mus het volgende:
Het komt wel vrij linksig over weer allemaal.
Sywertquote:Op zondag 13 december 2020 20:00 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Wat een raar mannetje is dit.
quote:Op zondag 13 december 2020 22:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sywertzulke mensen zum kotsen.
Gewoon harder werken, sparen, erfenis. Lukt makkelijk. Daarom lukt het tienduizenden starters het niet om iets te kopen. Maar het kan echt wel makkelijk haha
OPINIEMAKERquote:Op zondag 13 december 2020 22:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waarom is Sywierd rullevant?
Vroeger een lievelingetje van de DWDD redactie. Ik dacht dat hij tegenwoordig bij het CDA zat, maar zelfs daar willen ze hem niet?quote:Op zondag 13 december 2020 22:50 schreef Pino112 het volgende:
Wie is het überhaupt en waar moeten we hem van kennen.
Maar dan zou ik ook bekend moeten zijn.quote:
Jij bij een WNL radioprogramma op Radio 1 in debat met Co Stompé, ik zou er voor thuisblijven.quote:Op zondag 13 december 2020 22:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar dan zou ik ook bekend moeten zijn.
Owh DWDD keek ik al jaren niet meer.quote:Op zondag 13 december 2020 22:51 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Vroeger een lievelingetje van de DWDD redactie. Ik dacht dat hij tegenwoordig bij het CDA zat, maar zelfs daar willen ze hem niet?
Volgens mij zit hij in de programmacommissie daar.quote:Op zondag 13 december 2020 22:51 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Vroeger een lievelingetje van de DWDD redactie. Ik dacht dat hij tegenwoordig bij het CDA zat, maar zelfs daar willen ze hem niet?
Dat hij er zo vaak zat, is ook al jaren geledenquote:Op zondag 13 december 2020 23:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Owh DWDD keek ik al jaren niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |