Ze hebben natuurlijk ook niet de vrijheid om de sport af te branden. Het is hun baan om mensen enthousiast te maken zodat ze blijven kijken. Wanneer ze zeggen dat het hele seizoen voornamelijk een hambotver podium heeft dan is dat minder uitnodigend om te kijken.quote:Op zondag 13 december 2020 13:13 schreef Marcoss het volgende:
Vind de commentaren over "fantastisch seizoen" enzovoort wel wat overdreven. Ja, we hebben een paar schitterende en (vooral) onvoorspelbare races gezien, mooi dat er weer nieuwe circuits zijn, maar strijd voor de titel is er ongeveer 1,5 race geweest en strijd voor het podium is er normaal gesproken helemaal niet, terwijl dat de voorgaande jaren wel zo was..
Amuricanos...quote:
Kan je beter Gerard Kemkers uitnodigen.quote:Op zondag 13 december 2020 13:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Hein gaat uitleggen hoe je bochten het beste aansnijdt.
Is het niet Amsterdam dunes?quote:Op zondag 13 december 2020 13:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Amsterdam beach.
Vandaag rijden ze in de Amsterdam desert
Die is vooral van de goede wisselsquote:Op zondag 13 december 2020 13:21 schreef tralalala het volgende:
[..]
Kan je beter Gerard Kemkers uitnodigen.
Zou het goed doen in de pitcrew van Ferrariquote:Op zondag 13 december 2020 13:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die is vooral van de goede wissels
Qua entertainment was het best wel aardig maar qua sport en spanning was het helemaal niks.quote:Op zondag 13 december 2020 13:13 schreef Marcoss het volgende:
Vind de commentaren over "fantastisch seizoen" enzovoort wel wat overdreven. Ja, we hebben een paar schitterende en (vooral) onvoorspelbare races gezien, mooi dat er weer nieuwe circuits zijn, maar strijd voor de titel is er ongeveer 1,5 race geweest en strijd voor het podium is er normaal gesproken helemaal niet, terwijl dat de voorgaande jaren wel zo was..
Ik doe zomaar even een gewaagde voorspelling hoor:quote:Op zondag 13 december 2020 13:40 schreef _UserName_ het volgende:
Wat zijn de voorspellingen? De Mercedessen tetsen er in bocht 1 af, RB podium met Sainz erbij. Max 1, Saiz 2, Albon 3.
Disclaimer: gaat niet gebeuren..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
quote:Op zondag 13 december 2020 13:41 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik doe zomaar even een gewaagde voorspelling hoor:Ook ik doe deze voorspellingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Hoefde die niet na aankomst een paar dagen in quarantaine?quote:Op zondag 13 december 2020 13:43 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ah daar heb we dat blonde opdondertje weer.
Bij iedereen zit er wel eens wat tegen in de kwalificatie, doet er niets van af.quote:Op zondag 13 december 2020 13:45 schreef VacaLoca het volgende:
Dat Mercedes de motoren al sinds de quali heeft teruggeschroefd doet wel wat af van de Pole Position helaas, in de zin dat het minder een voorbode is voor volgend seizoen.
Moest ook wel iets zijn aangezien Mclaren ook zo dichtbij stond. Ik dacht eerst dat het zoals bij Turkije kwestie was dat Mercedes de banden niet aan de praat kreeg over één ronde, maar zit 'm dus in MGU-K.
Tja als het laatste race is waarom 't er niet op gokken? Tenminste wat betreft Mercedes zelf, Racing Point heeft liever wel de betrouwbaarheid gok ik.
Ik ook, wat ik zojuist zei was hopen op. Hoewel, Max 1e met de Mercedessen nog op de baan is beter.quote:
Dat zou eerder een lach zijn. Zeg me dat het zo isquote:
Ik zou er bijzonder van balen en alle haters kunnen hun haat ergens in proppen waar de zon niet schijnt.quote:Op zondag 13 december 2020 13:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat zou eerder een lach zijn. Zeg me dat het zo is
Ach kom op. Zou toch fijner zijn om iemand te hebben die in ieder geval een vraag steltquote:Op zondag 13 december 2020 13:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zou er bijzonder van balen en alle haters kunnen hun haat ergens in proppen waar de zon niet schijnt.
blijkbaar van het jaarquote:Op zondag 13 december 2020 13:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat zou eerder een lach zijn. Zeg me dat het zo is
Ik heb nog geen enkele journalist uit welk land dan ook écht boeiende vragen horen stellen zo kort voor of na de race, het zijn altijd standaarddingetjes met dezelfde standaard antwoordjes. Ik wil F1 blijven kijken met Olav Mol als commentator (zoals ik dat al van kinds af aan doe) en met Jack Plooij erbij.quote:Op zondag 13 december 2020 13:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Ach kom op. Zou toch fijner zijn om iemand te hebben die in ieder geval een vraag stelt
De moeder van Lewis?quote:
Ja dat. Je zal maar naar de Duitse RTL moeten kijken.quote:Op zondag 13 december 2020 13:56 schreef Nattekat het volgende:
Het gras is altijd groener aan de overkant.
Ondertussen zie ik Engelsen ook steen en been klagen over het hier zo gepreesde Sky commentaar.
En de Engelse kijkers kijken grotendeels door een roze bril naar Lewis.quote:Op zondag 13 december 2020 13:56 schreef Nattekat het volgende:
Het gras is altijd groener aan de overkant.
Ondertussen zie ik Engelsen ook steen en been klagen over het hier zo gepreesde Sky commentaar.
Grootste probleem van RTL is die vele Krombacher reclames, voor de rest valt het wel mee. Ik hoop dat Servus TV het volgend jaar overpakt, heb ik tenminste een alternatief voor de voor en na beschouwingen.quote:Op zondag 13 december 2020 14:01 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ja dat. Je zal maar naar de Duitse RTL moeten kijken.Met 100 man personeel op locatie en dan nog zo'n bagger leveren.
En de ventilator.quote:
Maria Caréquote:Op zondag 13 december 2020 14:08 schreef Zorro het volgende:
Sajnds Mol, niet Seends
Hoe lang doet die nu al mee? En het nog fout doen
Altijd beter dan naar die amateurs op Ziggo te moeten luisterenquote:Op zondag 13 december 2020 14:01 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ja dat. Je zal maar naar de Duitse RTL moeten kijken.Met 100 man personeel op locatie en dan nog zo'n bagger leveren.
Op watquote:Op zondag 13 december 2020 14:11 schreef potjecreme het volgende:
Mijn laatste paar ¤¤ die nog bij Unibet waren uitgeven.
Op wie?quote:Op zondag 13 december 2020 14:11 schreef potjecreme het volgende:
Mijn laatste paar ¤¤ die nog bij Unibet waren uitgeven.
Het neutrale commentaar op Sky blijft heerlijk, het ophemelen van Hamilton daarintegenquote:Op zondag 13 december 2020 14:11 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Altijd beter dan naar die amateurs op Ziggo te moeten luisteren
Carlos Saintsquote:Op zondag 13 december 2020 14:08 schreef Zorro het volgende:
Sajnds Mol, niet Seends
Hoe lang doet die nu al mee? En het nog fout doen
En dan niet gewoon negerenquote:Op zondag 13 december 2020 14:15 schreef SiGNe het volgende:
GVD, belt err precies bij de start iemand aan..goede timing../
Niet open doen.quote:Op zondag 13 december 2020 14:15 schreef SiGNe het volgende:
Die kan toch best anderhalf uur wachten? Het is best mooi weer.quote:Op zondag 13 december 2020 14:15 schreef SiGNe het volgende:
Wel voor Max. Afvlaggen maarquote:Op zondag 13 december 2020 14:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
"Top 8 gelijk gebleven en da's wel lekker"
Nee daar is juist geen kut aan
Iemand kwam m'n hamerboor t4erug brengen dus moest wel even open doen.quote:
Ja, dat. Of bandenplof.quote:Op zondag 13 december 2020 14:16 schreef VacaLoca het volgende:
Ik zet me alvast schrap voor een motor plof
HAMMERTIME, GET IN THERE LEWISquote:Op zondag 13 december 2020 14:17 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Iemand kwam m'n hamerboor t4erug brengen dus moest wel even open doen.
Maar gelukkig was het een beetje een saaie start waarbij er geen spannende dingen gebeurd zijn en rijdt MAx nog steeds op 1
Alleen voor Lewis..quote:Op zondag 13 december 2020 14:19 schreef fietsie het volgende:
Ach, er komt straks toch magisch een safetycar op t moment dat de Mercedes computer heeft uitgerekend dat ie goed valt...
Precies niksquote:Op zondag 13 december 2020 14:21 schreef WcPot het volgende:
Ik schakel net in nog wat gemist in de eerste 4 rondjes?
Een prima start van Maxquote:Op zondag 13 december 2020 14:21 schreef WcPot het volgende:
Ik schakel net in nog wat gemist in de eerste 4 rondjes?
Ja zit te wachten tot Vettel met een majesteuze move twee ferrari chassis grondig afschrijft als dank aan een mooi jaar aan het team.quote:
Nee, jij snapt er niets van.quote:Op zondag 13 december 2020 14:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja zit te wachten tot Vettel met een majesteuze move twee ferrari chassis grondig afschrijft als dank aan een mooi jaar aan het team.![]()
Was dat niet ooit een Schumacher - Hill , wat toen om de punten ging, waarbij Schumi dat ook tactisch deed?
Controleren en bandjes sparen.quote:Op zondag 13 december 2020 14:24 schreef Peterselieman het volgende:
Max doet het rustig aan lijkt me
gewoon een call om RB wat nerveuzer te makenquote:Op zondag 13 december 2020 14:27 schreef Rianne84 het volgende:
Bottas moet pushen maar raakt verder achter
Bandenmanagement blijft een punt bij de Finquote:Op zondag 13 december 2020 14:27 schreef Rianne84 het volgende:
Bottas moet pushen maar raakt verder achter
Weinig fans zouden dit ding missen in Abu Dhabi...quote:Op zondag 13 december 2020 14:27 schreef tralalala het volgende:
Vroegah toen Interlagosgenot nog de afsluiter was.
quote:Op zondag 13 december 2020 14:29 schreef -XOR- het volgende:
Hopen op nog wat mooie acties en een fatsoenlijke klassering voor perez.
Denk het nietquote:Op zondag 13 december 2020 14:29 schreef -XOR- het volgende:
Hahaquote:Op zondag 13 december 2020 14:29 schreef -XOR- het volgende:
dankjequote:Op zondag 13 december 2020 14:29 schreef -XOR- het volgende:
quote:Op zondag 13 december 2020 14:19 schreef fietsie het volgende:
Ach, er komt straks toch magisch een safetycar op t moment dat de Mercedes computer heeft uitgerekend dat ie goed valt...
In ieder geval Lauda/Senna/Ascari als het goed is, leuk rijtje voor Sergio.quote:Op zondag 13 december 2020 14:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoeveel coureurs zijn er die bij hun laatste finish een overwinning behaalden?
Senna?quote:Op zondag 13 december 2020 14:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In ieder geval Lauda/Senna/Ascari als het goed is, leuk rijtje voor Sergio.
Hij won Adelaide 93 en haalde daarna 3x de finish niet.quote:
Het heeft wel alle schijn tegen he; Bottas krijgt opdracht het gat te verkleinen, het gat groeit, -ploep- Mercedes-aangestuurd blok stopt er mee.quote:
Sc cadeautjequote:Op zondag 13 december 2020 14:32 schreef Joosie200 het volgende:
Lewis is niet blij met de strategie. It's hammertime oh wacht.
Ja ik bedacht het me net, zie edit.quote:Op zondag 13 december 2020 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij won Adelaide 93 en haalde daarna 3x de finish niet.
Precies, Australië 1993.quote:Op zondag 13 december 2020 14:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Senna?
O wacht, die is bij Williams geen enkele keer gefinisht of wel?
Klopt. Hij had hem dichterbij het gat kunnen stoppen. Dan was de SC niet nodig geweestquote:Op zondag 13 december 2020 14:34 schreef 3rr0r het volgende:
Perez verneukt de race voor Max, geen zitje bij RB voor hem
Ja precies dat, 1x een startcrash met Mika en hij spinde in Brazilië. Die derde laat ik even voor wat het is.quote:
Verstappen is z'n voorsprong toch kwijt.quote:Op zondag 13 december 2020 14:35 schreef franklop het volgende:
Wat wordt er geklaagd? Iedereen heeft toch gepit, niemand die extra voordeel pakt..
quote:Op zondag 13 december 2020 14:35 schreef Joosie200 het volgende:
Laat Albon Lewis er maar aftikken bij de herstart
Daar heeft max niks aan, liever bottas er van af, puntentechnisch gezien.quote:Op zondag 13 december 2020 14:35 schreef Joosie200 het volgende:
Laat Albon Lewis er maar aftikken bij de herstart
Veel dichterbij kon niet hoor, en denk dat de gewoon niet konden rollenquote:Op zondag 13 december 2020 14:35 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Klopt. Hij had hem dichterbij het gat kunnen stoppen. Dan was de SC niet nodig geweest
Mercedessen zitten nu weer vlak erachter ipv met een gat achterquote:Op zondag 13 december 2020 14:35 schreef franklop het volgende:
Wat wordt er geklaagd? Iedereen heeft toch gepit, niemand die extra voordeel pakt..
Jij weet er vast nog meer. Maar ik kan verder niet meer zo iemand bedenken. Sowieso nooit iemand die zijn/haar laatste race won zover ik me kan herinneren. Mansell moest zonodig nog in die McLaren stappen en 1x debiel 10e worden.quote:
quote:Op zondag 13 december 2020 14:36 schreef Kyran het volgende:
Wel prachtig. Hier mogen we geen kerst meer zeggen, want snowflakes.
In Abu Dhabi versieren ze een golfcar met rendieren en kerstverlichting
Hopelijk kan Mercedes niet zo goed overweg met de harde bandquote:Op zondag 13 december 2020 14:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Mercedessen zitten nu weer vlak erachter ipv met een gat achter
True maar dat gaat Albon niet lukken met Lewis er tussenquote:Op zondag 13 december 2020 14:36 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Daar heeft max niks aan, liever bottas er van af, puntentechnisch gezien.
De voorsprong wordt teniet gedaan natuurlijk, maar het wordt hier wel weer flink overdreven hier jaquote:Op zondag 13 december 2020 14:35 schreef franklop het volgende:
Meteen naar links sturen en op de rem trappen in plaats van uit te laten rollen.quote:Op zondag 13 december 2020 14:36 schreef franklop het volgende:
[..]
Veel dichterbij kon niet hoor, en denk dat de gewoon niet konden rollen
Winterversieringquote:Op zondag 13 december 2020 14:36 schreef Kyran het volgende:
"Mogen we niet meer zeggenquote:Op zondag 13 december 2020 14:36 schreef Kyran het volgende:
Gelukkig leef ik niet in een sociale cirkel waar geen kerst gezegd mag worden, ik heb het nog nooit anders dan dat gehoord eigenlijk.quote:Op zondag 13 december 2020 14:36 schreef Kyran het volgende:
Die zijn ook in een bubbelquote:Op zondag 13 december 2020 14:38 schreef heywoodu het volgende:
Maar hoe zit het dan met de medewerkers van het hotel voor de medewerkers van de hotels waar de mensen in de bubbel in verblijven?
Die worden na het raceweekend geruimd.quote:Op zondag 13 december 2020 14:38 schreef heywoodu het volgende:
Maar hoe zit het dan met de medewerkers van het hotel voor de medewerkers van de hotels waar de mensen in de bubbel in verblijven?
Dan konden ze blijkbaar de auto nog niet naar achter krijgen.quote:Op zondag 13 december 2020 14:37 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Meteen naar links sturen en op de rem trappen in plaats van uit te laten rollen.
Echt hequote:Op zondag 13 december 2020 14:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gelukkig leef ik niet in een sociale cirkel waar geen kerst gezegd mag worden, ik heb het nog nooit anders dan dat gehoord eigenlijk.
Lidl, Hema allemaal voorbeelden waar het niet gebeurt. Mijn kerstpakket van UMC zitngeen woord over kerst. Allemaal feest en winteequote:Op zondag 13 december 2020 14:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gelukkig leef ik niet in een sociale cirkel waar geen kerst gezegd mag worden, ik heb het nog nooit anders dan dat gehoord eigenlijk.
Ander onderwerp, dat gaat de Vochtigheid niet accepteren!quote:Op zondag 13 december 2020 14:40 schreef Kyran het volgende:
[..]
Lidl, Hema allemaal voorbeelden waar het niet gebeurt. Mijn kerstpakket van UMC zitngeen woord over kerst. Allemaal feest en wintee
Maar goed, ander onderwerp, nevermind.
Je wil graag dat je berichten verwijderd worden hé? Kun je weer lekker klagen.quote:Op zondag 13 december 2020 14:41 schreef McLaren_Fan het volgende:
[..]
Ander onderwerp, dat gaat de Vochtigheid niet accepteren!
Ik zie hem dat volgend jaar inderdaad niet vaak doen nee.quote:Op zondag 13 december 2020 14:42 schreef Marcoss het volgende:
Sainz wil nog even weten hoe het voelt om een Ferrari in te halen
Anders is zijn leven ook zo leeg 🥺quote:Op zondag 13 december 2020 14:42 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Je wil graag dat je berichten verwijderd worden hé? Kun je weer lekker klagen.
Klinkt net zo spannend en sensationeel als de strijd om de podiumplekken op dit moment, om maar even een bruggetje te slaan.quote:Op zondag 13 december 2020 14:40 schreef Kyran het volgende:
[..]
Lidl, Hema allemaal voorbeelden waar het niet gebeurt. Mijn kerstpakket van UMC zitngeen woord over kerst. Allemaal feest en wintee
Maar goed, ander onderwerp, nevermind.
Lekker man.quote:Op zondag 13 december 2020 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik eet nu een leker stuk feeststol.
Landverrader!quote:Op zondag 13 december 2020 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wacht nog op overspeed.quote:Op zondag 13 december 2020 14:43 schreef Marcoss het volgende:
Oplengen.. Olav met z’n vage termen altijd
Rijdt netjes alleen in de F1,5 vandaagquote:
lekerquote:Op zondag 13 december 2020 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik een cake die Pa en ik gisteren hebben gebakkenquote:Op zondag 13 december 2020 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
smaakt dat hetzelfde als een kerststol?quote:Op zondag 13 december 2020 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat gaat sowieso wel gebeuren dus.quote:Op zondag 13 december 2020 14:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Liever niet, dan zit je straks nog langer met hem opgescheept
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |