Ze hebben natuurlijk ook niet de vrijheid om de sport af te branden. Het is hun baan om mensen enthousiast te maken zodat ze blijven kijken. Wanneer ze zeggen dat het hele seizoen voornamelijk een hambotver podium heeft dan is dat minder uitnodigend om te kijken.quote:Op zondag 13 december 2020 13:13 schreef Marcoss het volgende:
Vind de commentaren over "fantastisch seizoen" enzovoort wel wat overdreven. Ja, we hebben een paar schitterende en (vooral) onvoorspelbare races gezien, mooi dat er weer nieuwe circuits zijn, maar strijd voor de titel is er ongeveer 1,5 race geweest en strijd voor het podium is er normaal gesproken helemaal niet, terwijl dat de voorgaande jaren wel zo was..
Amuricanos...quote:
Kan je beter Gerard Kemkers uitnodigen.quote:Op zondag 13 december 2020 13:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Hein gaat uitleggen hoe je bochten het beste aansnijdt.
Is het niet Amsterdam dunes?quote:Op zondag 13 december 2020 13:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Amsterdam beach.
Vandaag rijden ze in de Amsterdam desert
Die is vooral van de goede wisselsquote:Op zondag 13 december 2020 13:21 schreef tralalala het volgende:
[..]
Kan je beter Gerard Kemkers uitnodigen.
Zou het goed doen in de pitcrew van Ferrariquote:Op zondag 13 december 2020 13:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die is vooral van de goede wissels
Qua entertainment was het best wel aardig maar qua sport en spanning was het helemaal niks.quote:Op zondag 13 december 2020 13:13 schreef Marcoss het volgende:
Vind de commentaren over "fantastisch seizoen" enzovoort wel wat overdreven. Ja, we hebben een paar schitterende en (vooral) onvoorspelbare races gezien, mooi dat er weer nieuwe circuits zijn, maar strijd voor de titel is er ongeveer 1,5 race geweest en strijd voor het podium is er normaal gesproken helemaal niet, terwijl dat de voorgaande jaren wel zo was..
Ik doe zomaar even een gewaagde voorspelling hoor:quote:Op zondag 13 december 2020 13:40 schreef _UserName_ het volgende:
Wat zijn de voorspellingen? De Mercedessen tetsen er in bocht 1 af, RB podium met Sainz erbij. Max 1, Saiz 2, Albon 3.
Disclaimer: gaat niet gebeuren..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
quote:Op zondag 13 december 2020 13:41 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik doe zomaar even een gewaagde voorspelling hoor:Ook ik doe deze voorspellingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Hoefde die niet na aankomst een paar dagen in quarantaine?quote:Op zondag 13 december 2020 13:43 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ah daar heb we dat blonde opdondertje weer.
Bij iedereen zit er wel eens wat tegen in de kwalificatie, doet er niets van af.quote:Op zondag 13 december 2020 13:45 schreef VacaLoca het volgende:
Dat Mercedes de motoren al sinds de quali heeft teruggeschroefd doet wel wat af van de Pole Position helaas, in de zin dat het minder een voorbode is voor volgend seizoen.
Moest ook wel iets zijn aangezien Mclaren ook zo dichtbij stond. Ik dacht eerst dat het zoals bij Turkije kwestie was dat Mercedes de banden niet aan de praat kreeg over één ronde, maar zit 'm dus in MGU-K.
Tja als het laatste race is waarom 't er niet op gokken? Tenminste wat betreft Mercedes zelf, Racing Point heeft liever wel de betrouwbaarheid gok ik.
Ik ook, wat ik zojuist zei was hopen op. Hoewel, Max 1e met de Mercedessen nog op de baan is beter.quote:
Dat zou eerder een lach zijn. Zeg me dat het zo isquote:
Ik zou er bijzonder van balen en alle haters kunnen hun haat ergens in proppen waar de zon niet schijnt.quote:Op zondag 13 december 2020 13:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat zou eerder een lach zijn. Zeg me dat het zo is
Ach kom op. Zou toch fijner zijn om iemand te hebben die in ieder geval een vraag steltquote:Op zondag 13 december 2020 13:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zou er bijzonder van balen en alle haters kunnen hun haat ergens in proppen waar de zon niet schijnt.
blijkbaar van het jaarquote:Op zondag 13 december 2020 13:51 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat zou eerder een lach zijn. Zeg me dat het zo is
Ik heb nog geen enkele journalist uit welk land dan ook écht boeiende vragen horen stellen zo kort voor of na de race, het zijn altijd standaarddingetjes met dezelfde standaard antwoordjes. Ik wil F1 blijven kijken met Olav Mol als commentator (zoals ik dat al van kinds af aan doe) en met Jack Plooij erbij.quote:Op zondag 13 december 2020 13:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Ach kom op. Zou toch fijner zijn om iemand te hebben die in ieder geval een vraag stelt
De moeder van Lewis?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |