Precies, gewoon heel goed geregeld.quote:Op zondag 13 december 2020 15:10 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Zeker na het invoeren van allerlei maatregelen (looprichtingen, reserveren, maximaal aantal bezoekers) heb ik in geen enkele museum of bieb het gevoel gehad dat je er ook maar enig risico loopt. Maar goed, het zijn instellingen die je vrij makkelijk kunt slachtofferen als je de illusie wilt verspreiden dat je harde maatregelen niet schuwt.
Hier hetzelfde. Alleen woon ik in brandhaard Twentequote:Op zondag 13 december 2020 15:08 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ja vraag ik me ook nog wel eens af.
Ik werk al 9 maanden thuis, zie vrienden nauwelijks of zeer beperkt, ga alleen nog zwemmen en sporten, beperk mijn bezoek van vreemden tot een heel klein minimum, en niemand in mijn vriendenkring heeft nog een Corona besmetting gehad of in de buurt gehad. En we wonen allemaal in de randstad (brandhaard gebieden)
Zouden we dan eindelijk eiersnijder issues gaan krijgen?quote:Op zondag 13 december 2020 15:18 schreef TheVulture het volgende:
Ik zet in op sluiting niet-essentiele retail en doorstroomlocaties. Contactberoepen en sportscholen mogen open blijven, want op afspraak.
In dat geval zouden ze ook niet-essentiele retail en doorstroomlocaties open moeten laten als bezoek op afspraak is.quote:Op zondag 13 december 2020 15:18 schreef TheVulture het volgende:
Ik zet in op sluiting niet-essentiele retail en doorstroomlocaties. Contactberoepen en sportscholen mogen open blijven, want op afspraak.
Je mag drie keer raden wat er gebeurt met de drukte in de supermarkten als voor de rest alles dicht is.quote:Op zondag 13 december 2020 15:08 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als je het doet moet je supermarkten en apotheken doen, de rest alleen afhaal. Anders krijg je het “waarom mag de bakker wel en de groenteman niet” gezeik weer.
Las ik het ook op twitter. Maar in andere steden is het ook wel te druk denk ik.quote:Op zondag 13 december 2020 15:19 schreef Mortaxx het volgende:
Hier in Den Haag is het blijkbaar veel te druk in de binnenstad. Ga zo even de stad in dus, ben wel benieuwd hoe druk dat dan echt is
Ik verwacht ook dat levensmiddelenwinkels wel open blijven. Ik hóóp het ook, want het vlees van de supermarkt is niet te hachelenquote:Op zondag 13 december 2020 15:19 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Denk dat bakker, slager en groenteman wel bij de essentiële winkels horen. Dat zijn voedingswinkels. Niet iedereen vreet die troep van de supermarkt.
Wil het wel eens zelf zien. En wil toch nieuwe sokken kopenquote:Op zondag 13 december 2020 15:20 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Las ik het ook op twitter. Maar in andere steden is het ook wel te druk denk ik.
Hadden je collega's wel het virus dan? Anders kunnen ze ook niet besmetten natuurlijk.quote:Op zondag 13 december 2020 15:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik werk op werk. Weinig afstand en tot 1 november ook geen maskers.
Niemand die op werk elkaar heeft besmet.
Niemand was daar ook besmet.quote:Op zondag 13 december 2020 15:22 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Hadden je collega's wel het virus dan? Anders kunnen ze ook niet besmetten natuurlijk.
Of wat wil je hier nu eigenlijk mee zeggen? Dat het niet bestaat?
Ja, ik hoor daar ook niks meer over, over het grote voorbeeldland!quote:Op zondag 13 december 2020 15:26 schreef Mortaxx het volgende:
Hoe kan het trouwens dat Duitsland nu zulke zware maatregelen moet treffen. Het was daar toch allemaal zo goed geregeld?
Hou ons op de hoogtequote:Op zondag 13 december 2020 15:19 schreef Mortaxx het volgende:
Hier in Den Haag is het blijkbaar veel te druk in de binnenstad. Ga zo even de stad in dus, ben wel benieuwd hoe druk dat dan echt is
Ze hebben hun mondmaskers niet op tijd gewassen.quote:Op zondag 13 december 2020 15:26 schreef Mortaxx het volgende:
Hoe kan het trouwens dat Duitsland nu zulke zware maatregelen moet treffen. Het was daar toch allemaal zo goed geregeld?
De enige plek waar ik in de buurt kom van andere mensen voor langer dan paar sec is op werk, en denk dat dat voor veel mensen zo is. Een vriendin van mij is van de week positief getest, zij werkt in de zorg en heeft het van een cliënt gekregen (ondanks beschermende kleding)quote:Op zondag 13 december 2020 15:08 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ja vraag ik me ook nog wel eens af.
Ik werk al 9 maanden thuis, zie vrienden nauwelijks of zeer beperkt, ga alleen nog zwemmen en sporten, beperk mijn bezoek van vreemden tot een heel klein minimum, en niemand in mijn vriendenkring heeft nog een Corona besmetting gehad of in de buurt gehad. En we wonen allemaal in de randstad (brandhaard gebieden)
Ah zo. Ja ik ken wel een paar mensen die besmet zijn. Die hebben zelf ook geen idee waar en hoe ze besmet zijn. En ze letten wel goed op, dat geloof ik ook wel. Apart is dat.quote:Op zondag 13 december 2020 15:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niemand was daar ook besmet.
Ik vraag me meer af waar iedereen de besmetting oploopt zeg maar.
Zoiets vermoed ik ook , een andere test met een grotere foutkans als het al dat Covid19 test.quote:Op zondag 13 december 2020 15:17 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis werd die cola test uitgevoerd door een Duitse parlementariër (in het parlement?). Dan was het waarschijnlijk een snelle antigen test, geen PCR test.
Gisteren voor de zekerheid maar vast het kerstkappertje gepakt.quote:Op zondag 13 december 2020 15:18 schreef TheVulture het volgende:
Scholen, vervolgens achter de voordeur.quote:Op zondag 13 december 2020 15:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar even serieus? Waren raken al die mensen besmet dan?
Ik bedoel ik doe hard mijn best sinds maart maar echt niets.
Yep. Soms moet je een plaatje laten zien van een bom met lont om je punt kracht bij te zetten.quote:Op zondag 13 december 2020 15:19 schreef VoMy het volgende:
[..]
Het was natuurlijk een debiel toneelstukje dat niet de moeite van het bespreken waard zou moeten zijn.
Dit inderdaad.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |