De decembermaand is de familie maand. Iedereen haalt zaken in huis voor kerst. Cadeaus , eten en versieringen. In Januari zakt dat behoorlijk in. Er zijn dan geen feestdagen.quote:Op zondag 13 december 2020 23:36 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Zijn nu aan het stijgen, waarom denk jij dat
quote:Op zondag 13 december 2020 23:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
had ik al verwacht...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
De relevantie van deze vraag en [b]mijn antwoord daarop is natuurlijk nul.[/b]Huig
Dat hoop ik niet... Milieu enzoquote:Op zondag 13 december 2020 23:37 schreef Orwell het volgende:
[..]
Mijn antwoord zal nooit "Mondluier" zijn.
behalve op de vraag:
"wat gooien we straks massaal in de open haard?"
Behalve dan dat iedereen met kerst toch samenkomt met alle gevolgen van dien.quote:Op zondag 13 december 2020 23:38 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
De decembermaand is de familie maand. Iedereen haalt zaken in huis voor kerst. Cadeaus , eten en versieringen. In Januari zakt dat behoorlijk in. Er zijn dan geen feestdagen.
goed punt idd..:quote:Op zondag 13 december 2020 23:39 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet... Milieu enzo
In de prullenbak graag.
Maar je blijft de vraag ontwijken
Denk jij dat dit gaat stoppen met nieuwe maatregelen? Misschien als je iedereen gaat opsluiten. Ik verwacht dat de besmettingen vanaf januari gaan dalen.quote:Op zondag 13 december 2020 23:40 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Behalve dan dat iedereen met kerst toch samenkomt met alle gevolgen van dien.
Maar ik hoop dat je gelujk hebt
Een probleem is dat de R met de maatregelen zoals ze nu zijn al vrij lang ongeveer op 1 zat. Dan gaat het na zo'n periode als we de afgelopen dagen hebben gehad dus niet terug omlaag, maar blijft het stabiel (te) hoog.quote:Op zondag 13 december 2020 23:38 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
De decembermaand is de familie maand. Iedereen haalt zaken in huis voor kerst. Cadeaus , eten en versieringen. In Januari zakt dat behoorlijk in. Er zijn dan geen feestdagen.
Dat is wanneer de maatregelen niet meer proportioneel zijn gezien de (ontwikkeling van) situatie. Daar is op dit moment geen sprake van.quote:Op zondag 13 december 2020 23:43 schreef Sponsje88 het volgende:
Ik vraag me toch af bij sommige users wat zij te ver vinden gaan als het om de maatregelen gaat. Zal toch een moment moeten komen dat ook zij wakker zullen worden. Is dat de avondklok? Een maximale afstand van je woning? Verplichte vaccinatie? Niet meer naar buiten mogen gaan?
Dus alle vrijheden mogen worden afgepakt?quote:Op zondag 13 december 2020 23:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat is wanneer de maatregelen niet meer proportioneel zijn gezien de (ontwikkeling van) situatie.
Dat vind ik te vaag en te gevaarlijk om aan vast te houden. Ik wil liever een cijfer.quote:Op zondag 13 december 2020 23:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat is wanneer de maatregelen niet meer proportioneel zijn gezien de (ontwikkeling van) situatie. Daar is op dit moment geen sprake van.
dat vraag me ook wel eens af.quote:Op zondag 13 december 2020 23:43 schreef Sponsje88 het volgende:
Ik vraag me toch af bij sommige users wat zij te ver vinden gaan als het om de maatregelen gaat. Zal toch een moment moeten komen dat ook zij wakker zullen worden. Is dat de avondklok? Een maximale afstand van je woning? Verplichte vaccinatie? Niet meer naar buiten mogen gaan?
Ik vind elke vrijheid die mij wordt afgepakt. 1 te veel.quote:Op zondag 13 december 2020 23:46 schreef Orwell het volgende:
[..]
dat vraag me ook wel eens af.
ik vrees dat dat inzicht pas zal beginnen in te dalen wanneer ze wakker worden in bnw..ddr..china...hoe je het ook noemen wilt.
Dan moet je de situatie specifiek benoemen, want dan kan ik jou specifiek vertellen of ik het wel of niet meer proportioneel vind.quote:Op zondag 13 december 2020 23:45 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Dat vind ik te vaag en te gevaarlijk om aan vast te houden. Ik wil liever een cijfer.
Dat zegt hij dus totaaaaaal niet.quote:Op zondag 13 december 2020 23:45 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Dus alle vrijheden mogen worden afgepakt?
dan ben je in principe staats-onwelgezind in 2020quote:Op zondag 13 december 2020 23:46 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Ik vind elke vrijheid die mij wordt afgepakt. 1 te veel.
Wat een rare vraag.quote:Op zondag 13 december 2020 23:45 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Dus alle vrijheden mogen worden afgepakt?
Dat ben ik ook. Liberaal en rechts.quote:Op zondag 13 december 2020 23:47 schreef Orwell het volgende:
[..]
dan ben je in principe staats-onwelgezind in 2020
Je kan de situatie zodanig aanpassen en te doen lijken alsof het noodzakelijk is om meer vrijheden af te staan.quote:
Dan is het nog steeds totaaaaal niet wat hij zegt.quote:Op zondag 13 december 2020 23:49 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Je kan de situatie zodanig aanpassen en te doen lijken alsof het noodzakelijk is om meer vrijheden af te staan.
Ja, en die grens is dus logischerwijs afhankelijk van de situatie. Dus schets een situatie en vraag me of ik het proportioneel vind, en dan krijg je een antwoord.quote:Op zondag 13 december 2020 23:51 schreef Orwell het volgende:
[..]
nee een logische..
het gaat over waar jij, persoonlijk, de grens legt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |