Geef mij eens 1 goede reden waarom ik die flowchart serieus moet nemen met name omdat stap 1 en 2 niet eens gebeurd zijnquote:Op maandag 14 december 2020 14:19 schreef Orwell het volgende:
[..]
en nog zien de schapen niet wat er onder het mom van corano wordt uitgerold..
https://www.mupload.nl/, goede bron.quote:Op maandag 14 december 2020 14:17 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nee.
[ afbeelding ]
Vooralsnog liggen we op schema.
Wat is corano?quote:Op maandag 14 december 2020 14:19 schreef Orwell het volgende:
[..]
en nog zien de schapen niet wat er onder het mom van corano wordt uitgerold..
agenda lockstep.. doe zelf eens wat research manquote:Op maandag 14 december 2020 14:25 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
https://www.mupload.nl/, goede bron.
Ik heb zak chips en popcorn als ik op youtube Alex Jones en onze goeie vriend Lange Frans aan kijken ben.quote:Op maandag 14 december 2020 14:28 schreef PSVCL het volgende:
[..]
agenda lockstep.. doe zelf eens wat research man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
quote:Op maandag 14 december 2020 14:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik heb zak chips en popcorn als ik op youtube Alex Jones en onze goeie vriend Lange Frans aan kijken ben.
Doe ik zo goed onderzoek?Dit soort framing werkt niet meer.. ga ergens anders trollenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De toekomst ..quote:Op maandag 14 december 2020 14:32 schreef Isdatzo het volgende:
Bericht uit de toekomst: [ afbeelding ]
Dat is toch dat plan dat de rijkste 1% de wereld gaat overnemen?quote:Op maandag 14 december 2020 14:28 schreef PSVCL het volgende:
[..]
agenda lockstep.. doe zelf eens wat research man
Kijk eens goed naar de datum van jouw plaatje en van mijn plaatje.quote:
Weet je wat nog het leukste is... Volgens sommigen is dit dus een plan van de rijkste 1% om de wereld over te nemen.quote:Op maandag 14 december 2020 14:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kijk eens goed naar de datum van jouw plaatje en van mijn plaatje.
Hoe dan ook, jouw plaatje: Posted by canadian report on October 14, 2020 02:17
Dus wat heeft canadian report nou op 14-10 om 02.17 gepost? DIT: https://thecanadianreport(...)for-2021-you-decide/
Je eigen onderzoek doen... zie jij daar die mooie flowchart? Nou, ik niet.
Ja daarom Doet Trump verder ook niks die gelooft alleen in een vaccin.quote:Op maandag 14 december 2020 14:49 schreef Ulx het volgende:
De Trumpstafleden zien het wel als veilig. Die hebben zichzelf al bovenaan de lijst geplaatst.
[ twitter ]
t zal toch niet waar zijnquote:Op maandag 14 december 2020 15:06 schreef theguyver het volgende:
fucking aasgieren zijn ook weer bezig, kreeg foto's van mijn lokale supermarkt waarbij brood en wc papier schappen weer leeg zijn, ook andere schappen waren leeg geplunderd..
Da's niet best, want in huize Isdatzo is vanochtend de laatste WC-rol gesneuveldquote:Op maandag 14 december 2020 15:06 schreef theguyver het volgende:
fucking aasgieren zijn ook weer bezig, kreeg foto's van mijn lokale supermarkt waarbij brood en wc papier schappen weer leeg zijn, ook andere schappen waren leeg geplunderd..
Das KAKquote:Op maandag 14 december 2020 15:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Da's niet best, want in huize Isdatzo is vanochtend de laatste WC-rol gesneuveld.
die boeren komen denk ik niet in centrum van de stad.quote:Op maandag 14 december 2020 15:18 schreef devlinmr het volgende:
[..]
t zal toch niet waar zijn
kan het niet door die boerenblokkade komen?
Die staan bij de distributiecentra hequote:Op maandag 14 december 2020 15:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
die boeren komen denk ik niet in centrum van de stad.
En mijn vriendin moest even brood halen en er was niks meer, de medewerkers zeiden dat er weer mensen aan hamsteren waren vooral het brood moest het ontgelden...
dit was bij de 2 grote supermarkten in centrum..
waarom zoveel brood? invriezen?
oh dat nieuws had ik niet mee gekregen..quote:Op maandag 14 december 2020 15:31 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Die staan bij de distributiecentra he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |