Ja, klopt. Hier laatst ook een maaltijdbezorger die het gewoon aan de kin had hangen.quote:Op zondag 13 december 2020 10:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zie bezorgers hier wel met wegwerpmondkapjes aan hun kin![]()
Maar die dingen doen toch meer kwaad dan goed, dus lekker weglaten.
Ja ben benieuwd hoe ver ze gaan.quote:
Zucht... gaan we weer. Bieb open, bieb dicht. Museum moet maatregelen nemen, neemt veel maatregelen, moet toch helemaal dicht, mag dan weer open, een maandje later weer dicht.quote:De kans is groot dat het kabinet zal besluiten om zogenoemde ‘doorstroomlocaties’ te sluiten. Dat zijn plekken als bioscopen, pretparken, dierentuinen, musea en zwembaden. Die locaties moesten in november ook al twee weken dicht. Afgelopen week zei premier Rutte dat die maatregel ‘enig effect’ heeft gehad.
Laten we dat aub maar gewoon niet doen, ik wil verdomme sporten, elke keer wordt mijn sport weer geslachtofferd, terwijl iedereen nog eiersnijders bij de action mag halen.quote:Op zondag 13 december 2020 11:07 schreef VoMy het volgende:
Die verstrengde lockdown van begin november nog maar een keertje doen dan.
De maatregelen veranderen zo vaak dat ik niet eens meer weet hoe die begin november waren.quote:Op zondag 13 december 2020 11:07 schreef VoMy het volgende:
Die verstrengde lockdown van begin november nog maar een keertje doen dan.
Wat moeten al die action en ikea verslaafden dan?quote:Op zondag 13 december 2020 11:00 schreef Pvt.Webster het volgende:
Ja ben benieuwd hoe ver ze gaan.
Maar winkels etc. is een aardig begin. Die zitten ramvol anders komende weken.
Sportscholen zullen ook wel weer dicht gaan.quote:Op zondag 13 december 2020 11:08 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Laten we dat aub maar gewoon niet doen, ik wil verdomme sporten, elke keer wordt mijn sport weer geslachtofferd, terwijl iedereen nog eiersnijders bij de action mag halen.
Gewoon niet verstrengen en niet versoepelen. Deal with it.
Ja lekker kloten aan de mentale gezondheid van mensen, klaar ben ik er mee.quote:Op zondag 13 december 2020 11:09 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Sportscholen zullen ook wel weer dicht gaan.
Dit soort winkels kun je beter sluiten dan de sportscholen idd.quote:Op zondag 13 december 2020 11:09 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat moeten al die action en ikea verslaafden dan?
Echt hè, ik snap niet wat die mensen bezielt om naar dergelijke feelgood winkels te gaan. Elke dag lange rijen voor de deur. Dit soort spul kan toch makkelijk online!
Gewoon dichtgooien en snel.
Jazeker. De economie nog meer om zeep helpen is een tof plan. Goed bezig kabinetquote:Op zondag 13 december 2020 11:11 schreef Noppie2000 het volgende:
Ben wel echt benieuwd hoe ver ze durven gaan. Terug naar dat 'versnellingspakket' schiet je geen ene fuck mee op natuurlijk en laat je de boel niets mee dalen. Dat ze nou maar eens, zeker met Kerstvakantie ook, echt durven aanpakken. Dat Duitsland een lockdown gaat doorvoeren helpt daar misschien wel bij.
Belachelijk dat zwemmen voor kinderen vorige keer geslachtofferd is.quote:Op zondag 13 december 2020 11:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
Oudste van m'n zus heeft al 2x afzwemmen gecanceld zien worden door dit gedonder. Mag ze komende zaterdag eindelijk, zal dat ook wel weer niet doorgaan
Ja, het is 'klein leed' maar kan me best voorstellen dat mensen het onderhand spuugzat zijn elke keer. Zeker als je je zelf verder wel gewoon goed aan alle maatregelen houdt.
Klopt, het verwatert (haha) dan heel snel bij die kleintjes.quote:Op zondag 13 december 2020 11:12 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Belachelijk dat zwemmen voor kinderen vorige keer geslachtofferd is.
Als kinderen 3 weken niet zwemmen kun je er rustig weer 2 maanden zwemles bij optellen.
Ik wacht op een operatie, duurt ook langer dan normaal.quote:Op zondag 13 december 2020 11:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
Oudste van m'n zus heeft al 2x afzwemmen gecanceld zien worden door dit gedonder. Mag ze komende zaterdag eindelijk, zal dat ook wel weer niet doorgaan
Ja, het is 'klein leed' maar kan me best voorstellen dat mensen het onderhand spuugzat zijn elke keer. Zeker als je je zelf verder wel gewoon goed aan alle maatregelen houdt.
Jaha, maar zo kun je wel weer drie demente bejaarden nog een paar maanden extra op deze aarde rond laten dolen, en dat is het allerbelangrijkste!!1quote:Op zondag 13 december 2020 11:05 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Zucht... gaan we weer. Bieb open, bieb dicht. Museum moet maatregelen nemen, neemt veel maatregelen, moet toch helemaal dicht, mag dan weer open, een maandje later weer dicht.
maar waar moet ik dan mijn eiersnijder halen?quote:Op zondag 13 december 2020 11:09 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat moeten al die action en ikea verslaafden dan?
Echt hè, ik snap niet wat die mensen bezielt om naar dergelijke feelgood winkels te gaan. Elke dag lange rijen voor de deur. Dit soort spul kan toch makkelijk online!
Gewoon dichtgooien en snel.
Dat ligt aan jezelf want de maatregelen veranderen niet vaak.quote:Op zondag 13 december 2020 11:08 schreef Xqtress het volgende:
[..]
De maatregelen veranderen zo vaak dat ik niet eens meer weet hoe die begin november waren.
quote:Op zondag 13 december 2020 11:15 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Jaha, maar zo kun je wel weer drie demente bejaarden nog een paar maanden extra op deze aarde rond laten dolen, en dat is het allerbelangrijkste!!1
Wat is moreel gezwets aan scholen openhouden? Heel begrijpelijk dat ze dat hebben willen doen en komt die huidige stijging alleen daardoor, beetje kort door de bocht hoor.quote:Op zondag 13 december 2020 11:13 schreef maan_man het volgende:
Toch mooi, volgens mij is zelfs het OMT in een eerder stadium tot de conclusie gekomen dat scholen beter een tijdje dichtkunnen. Maar met allemaal moreel gezwets komt men politiek toch tot de conclusie dat dit niet kan. Met als gevolg dat dadelijk niet alleen de scholen dichtgaan, zoals voorgesteld, maar de schade veel groter is.
Dit hebben wij bij het filmhuis waar ik in het technische team zit. Open, dicht, bar dicht, bar open, bar open tot 20u (films beginnen om 20:30 dus heeft geen zin), bar wel open maar geen alcohol, oh toch helemaal dicht, weer open voor 2 weken, nee toch weer dicht. Gek word je er van.quote:Op zondag 13 december 2020 11:05 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Zucht... gaan we weer. Bieb open, bieb dicht. Museum moet maatregelen nemen, neemt veel maatregelen, moet toch helemaal dicht, mag dan weer open, een maandje later weer dicht.
Kun je ook gewoon thuis. Hardlopen/fietsen kan buiten.quote:Op zondag 13 december 2020 11:08 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Laten we dat aub maar gewoon niet doen, ik wil verdomme sporten, elke keer wordt mijn sport weer geslachtofferd, terwijl iedereen nog eiersnijders bij de action mag halen.
Gewoon niet verstrengen en niet versoepelen. Deal with it.
Op zondag 13 december 2020 11:14 schreef WheeledWarrior het volgende:Als het zo doorgaat zit de minne straks 2 jaar op zwemles voor diploma A. Ben wel een beetje klaar met die zwemlessen.quote:Klopt, het verwatert (haha) dan heel snel bij die kleintjes.
Zal straks wel dubbel afzwemmen voor A en B worden op deze manier.
Wowwquote:Op zondag 13 december 2020 11:15 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Jaha, maar zo kun je wel weer drie demente bejaarden nog een paar maanden extra op deze aarde rond laten dolen, en dat is het allerbelangrijkste!!1
Heb heel wat jaartjes zwemles gegeven, B diploma is vaak niet het probleem, A is vaak hetgeen wat langst duurt z'n 40-50 uur, B is vaak met 2-3 maanden (of 12 uur) wel geregeld, en C kan je dan ook net zo goed gelijk doenquote:Op zondag 13 december 2020 11:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Klopt, het verwatert (haha) dan heel snel bij die kleintjes.
Zal straks wel dubbel afzwemmen voor A en B worden op deze manier.
Onlinequote:Op zondag 13 december 2020 11:16 schreef summer2bird het volgende:
maar waar moet ik dan mijn eiersnijder halen?
Jij misschien, maar ik speel al heel wat jaartjes een teamsport, dan ga je niet ineens even helemaal individueel sporten, hardlopen ben ik niet voor gemaakt, en fietsen doe ik al genoeg. (en ja ik doe thuis ook wel workouts als het zwembad of sportschool dicht is)quote:Op zondag 13 december 2020 11:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kun je ook gewoon thuis. Hardlopen/fietsen kan buiten.
Ja, lijkt mij ook. We houden kerken lekker open de hele tijd, maar wat kinderen laten zwemmen is opeens een probleem.quote:Op zondag 13 december 2020 11:19 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Heb heel wat jaartjes zwemles gegeven, B diploma is vaak niet het probleem, A is vaak hetgeen wat langst duurt z'n 40-50 uur, B is vaak met 2-3 maanden (of 12 uur) wel geregeld, en C kan je dan ook net zo goed gelijk doen![]()
Maar het is gewoon niet handig als je midden in de lesperiode 2-3 weken eruit ligt. Terwijl dat prima doorgang had kunnen vinden in de vorige lockdown verstrening.
Trieste uitspraak, meer kan ik er niet van maken.quote:Op zondag 13 december 2020 11:15 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik bedoelde dit niet heel serieus, sorry. Maar je ziet wel maatschappelijke onrust vanwege de grote kans op het beperken van een aantal zaken.quote:Op zondag 13 december 2020 11:16 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dat ligt aan jezelf want de maatregelen veranderen niet vaak.
Als er een bom in de klas ligt, moeten de kinderen dan ook naar school? Precies. Die virushaarden die scholen heten zijn gewoon een bom onder het coronabeleid. Jij kunt wel dweilen in het museum, maar als je de schoolkraan laat openstaan dan brengt dat niks. Met alle nog grotere gevolgen nu van dien. Alles opofferen voor een paar weken "leerachterstand" is moreel gezwets, dan ga je maar door in de meivakantie.quote:Op zondag 13 december 2020 11:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat is moreel gezwets aan scholen openhouden? Heel begrijpelijk dat ze dat hebben willen doen en komt die huidige stijging alleen daardoor, beetje kort door de bocht hoor.
Ja, maar dan betaal je verzendkosten en moet je thuisblijven voor de bezorger want hij kan niet door de brievenbus.quote:
waarvan akte.quote:Op zondag 13 december 2020 11:21 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Trieste uitspraak, meer kan ik er niet van maken.
In een land als Frankrijk is er maatschappelijke onrust. In Nederland wordt wat geklaagd op een forum en vervolgens worden de maatregelen gewoon opgevolgd.quote:Op zondag 13 december 2020 11:22 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Ik bedoelde dit niet heel serieus, sorry. Maar je ziet wel maatschappelijke onrust vanwege de grote kans op het beperken van een aantal zaken.
Ja en die maatschappelijk onrust is er vooral omdat men het helemaal zat is om weer nieuwe maatregelen te krijgen, weer een aanpassing, weer iets anders, weer gekloot in de marge.quote:Op zondag 13 december 2020 11:22 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Ik bedoelde dit niet heel serieus, sorry. Maar je ziet wel maatschappelijke onrust vanwege de grote kans op het beperken van een aantal zaken.
Eiersnijders ga je toch niet online kopen joh. Die moet je eerst even bevoelen, je moet hem ervaren.quote:
Wil niet weten waar jij je eiersnijder voor gebruiktquote:Op zondag 13 december 2020 11:24 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Eiersnijders ga je toch niet online kopen joh. Die moet je eerst even bevoelen, je moet hem ervaren.
Diezelfde bom ligt ook in de sportscholen, winkels, kantoren, OV en andere publieke locaties. En die mijden we momenteel ook niet echt.quote:Op zondag 13 december 2020 11:23 schreef maan_man het volgende:
Als er een bom in de klas ligt, moeten de kinderen dan ook naar school? Precies. Die virushaarden die scholen heten zijn gewoon een bom onder het coronabeleid. Jij kunt wel dweilen in het museum, maar als je de schoolkraan laat openstaan dan brengt dat niks. Met alle nog grotere gevolgen nu van dien. Alles opofferen voor een paar weken "leerachterstand" is moreel gezwets, dan ga je maar door in de meivakantie.
In Israel was er regelmatig een bom in een bus, dat was ook geen reden om heel het busvervoer dan maar af te schaffen.quote:Op zondag 13 december 2020 11:23 schreef maan_man het volgende:
[..]
Als er een bom in de klas ligt, moeten de kinderen dan ook naar school? Precies. Die virushaarden die scholen heten zijn gewoon een bom onder het coronabeleid. Jij kunt wel dweilen in het museum, maar als je de schoolkraan laat openstaan dan brengt dat niks. Met alle nog grotere gevolgen nu van dien. Alles opofferen voor een paar weken "leerachterstand" is moreel gezwets, dan ga je maar door in de meivakantie.
quote:Op zondag 13 december 2020 11:24 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ja en die maatschappelijk onrust is er vooral omdat men het helemaal zat is om weer nieuwe maatregelen te krijgen, weer een aanpassing, weer iets anders, weer gekloot in de marge.
Men is maatregelen moe. Men wil perspectief.
Over de onrust en het gevolg in Frankrijk ben ik het met je eens.quote:Op zondag 13 december 2020 11:23 schreef Confetti het volgende:
[..]
In een land als Frankrijk is er maatschappelijke onrust. In Nederland wordt wat geklaagd op een forum en vervolgens worden de maatregelen gewoon opgevolgd.
Ze kunnen echt nog veel en veel verdergaan totdat er echt onrust komt
In leven blijven is niet voldoende perspectief?quote:Op zondag 13 december 2020 11:24 schreef _serial_ het volgende:
Men is maatregelen moe. Men wil perspectief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |