abonnement Unibet Coolblue
pi_196795835
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 23:33 schreef SnertMetChoco het volgende:
SPOILER: 3 iv
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja klopt helemaal. Nu weet ik ook zeker dat ik hem goed heb.
pi_196795881
ik vind de puzzel 3 altijd extreem vervelend. Het kan overduidelijk zijn zoals de hallelujah puzzel enkele jaren geleden of zoiets vaags zoals vorig jaar, waar mogelijks een hoeveelheid drugs genuttigd is toen deze bedacht is. En ik weet nooit hoe abstract te denken en welke drugs in welke hoeveelheid nodig zijn voor de goede richting.
Alhoewel ik denk dat ik dit jaar het niet overduidelijk is, omdat ik er al even naar staar.
pi_196795984
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 23:44 schreef QIXL het volgende:
ik vind de puzzel 3 altijd extreem vervelend. Het kan overduidelijk zijn zoals de hallelujah puzzel enkele jaren geleden of zoiets vaags zoals vorig jaar, waar mogelijks een hoeveelheid drugs genuttigd is toen deze bedacht is. En ik weet nooit hoe abstract te denken en welke drugs in welke hoeveelheid nodig zijn voor de goede richting.
Alhoewel ik denk dat ik dit jaar het niet overduidelijk is, omdat ik er al even naar staar.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_196796036
klagen helpt idd, ik heb hem ook, maar ik vind, als mijn gedachten kloppen, V juist minder mooi dan de rest.
pi_196796472
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 23:57 schreef QIXL het volgende:
klagen helpt idd, ik heb hem ook, maar ik vind, als mijn gedachten kloppen, V juist minder mooi dan de rest.
Vreemd dat stating the obvious leidt tot meer oplossingen.

Als meer mensen vertrouwen nodig hebben in hun zoekrichting, dan ben ik meer dan bereid om ze een zetje te geven.

[ Bericht 9% gewijzigd door SnertMetChoco op 18-12-2020 01:21:44 ]
pi_196796713
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 23:44 schreef QIXL het volgende:
ik vind de puzzel 3 altijd extreem vervelend. Het kan overduidelijk zijn zoals de hallelujah puzzel enkele jaren geleden of zoiets vaags zoals vorig jaar, waar mogelijks een hoeveelheid drugs genuttigd is toen deze bedacht is. En ik weet nooit hoe abstract te denken en welke drugs in welke hoeveelheid nodig zijn voor de goede richting.
Alhoewel ik denk dat ik dit jaar het niet overduidelijk is, omdat ik er al even naar staar.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_196797727
ik had eerst iets voor v, nu iets bij i. op basis van wat ik nu heb, vind ik i ook mooier, maar eerst die andere 3 maar eens vinden voordat ik zéker weet dat ik op het goede spoor zit :)
pi_196797979
SPOILER: 3
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_196798058
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 23:23 schreef thaGcollector het volgende:

[..]

Oh kak. Er zijn gewoon meerdere mogelijkheden voor de kakuro. als je daarmee begint
klopt :)
Ik was zelf ook met de kakuro begonnen, en die opties kan je meenemen naar je volgende puzzel. Scheelt weer voor de opties daar!
pi_196798104
Volgens mij heb ik opgave 20 nog helemaal niet voorbij zien komen op het forum. Of hij is zo makkelijk dat niemand er iets over kwijt hoeft, óf iedereen loopt al vast bij de parallelle opgave in de Junior-editie :P
pi_196798564
quote:
6s.gif Op vrijdag 18 december 2020 09:30 schreef Erbo79 het volgende:
Volgens mij heb ik opgave 20 nog helemaal niet voorbij zien komen op het forum. Of hij is zo makkelijk dat niemand er iets over kwijt hoeft, óf iedereen loopt al vast bij de parallelle opgave in de Junior-editie :P
Ik heb de puzzel een beetje verdeeld in 'ik snap wat ik moet doen, maar het is veel werk' en 'ik weet nog niet wat ik moet doen'. Ik richt me nu zoveel mogelijk op de tweede categorie, en daar hoort 20 niet bij.
pi_196798626
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 10:07 schreef ZiGZaG3737 het volgende:

[..]

Ik heb de puzzel een beetje verdeeld in 'ik snap wat ik moet doen, maar het is veel werk' en 'ik weet nog niet wat ik moet doen'. Ik richt me nu zoveel mogelijk op de tweede categorie, en daar hoort 20 niet bij.
Klinkt als een goede beslissing in deze fase van de strijd. Mijn handen (hoofd) jeuken om aan 20 te beginnen, maar ik heb mezelf beloofd om wat minder opgaven tegelijk onder handen te hebben, dus eerst maar eens afmaken waar ik mee bezig ben :)
pi_196798810
Ik heb nog even helemaal geen trek in 20. Eerst 8 maar eens even ontcijferen en proberen wat kleinere opgaven op te lossen :)
Oh, en 21 aanpakken. Ik zit al sinds dag 1 met een kloppend spel, maar een code eruit halen wil nog niet lukken..
  vrijdag 18 december 2020 @ 11:28:22 #214
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_196799651
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 09:16 schreef thabit het volgende:
SPOILER: 3
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_196799679
quote:
6s.gif Op vrijdag 18 december 2020 09:25 schreef Erbo79 het volgende:

[..]

klopt :)
Ik was zelf ook met de kakuro begonnen, en die opties kan je meenemen naar je volgende puzzel. Scheelt weer voor de opties daar!
Ik was met een andere begonnen. Dat ging tot nu toe goed. Maar helaas nog 2 van de 4 niet af. Dus ik zal wel een fout gemaakt hebben :(
AIVD kerstpuzzel 2021
pi_196800953
quote:
It's a trap!
pi_196801612
quote:
De rest afleiden zodat ze minder tijd hebben voor de kerstpuzzel, daar trap ik niet in ;)
pi_196802228
quote:
Eindelijk, want ik begon me al stierlijk te vervelen met de Kerstpuzzel... NOT :P

Maar even doorklikkend naar hun Twitter page zag ik daar wel het volgende pareltje: https://gchq.github.io/CyberChef/

Over handige tools gesproken!
pi_196802444
Terwijl ik jullie afleidde ben ik getrollt door de kerstpuzzel zelf, karma :')

quote:
6s.gif Op vrijdag 18 december 2020 14:09 schreef Erbo79 het volgende:

[..]
Maar even doorklikkend naar hun Twitter page zag ik daar wel het volgende pareltje: https://gchq.github.io/CyberChef/

Over handige tools gesproken!
Oh dit ziet er inderdaad leuk uit! Wel een beetje overkill voor een kerstpuzzel, maar vooruit :P
pi_196802809
omdat klagen zo goed heeft geholpen, heeft er al iemand al gekeken naar 4? ik heb er vage gedachten over, maar nog niks concreets gezien.
pi_196803147
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 14:40 schreef QIXL het volgende:
omdat klagen zo goed heeft geholpen, heeft er al iemand al gekeken naar 4? ik heb er vage gedachten over, maar nog niks concreets gezien.
Tja, wat wil je nou dat ik hierop antwoord? :P
pi_196803293
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 15:04 schreef CarloV het volgende:

[..]

Tja, wat wil je nou dat ik hierop antwoord? :P
Ik denk ja of nee :P
pi_196803318
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 14:40 schreef QIXL het volgende:
omdat klagen zo goed heeft geholpen, heeft er al iemand al gekeken naar 4? ik heb er vage gedachten over, maar nog niks concreets gezien.
Gekeken zeer zeker ;)
pi_196803374
quote:
99s.gif Op vrijdag 18 december 2020 15:12 schreef Legoblokje het volgende:

[..]

Ik denk ja of nee :P
Dan zeg ik 21 :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')