quote:Op woensdag 16 december 2020 16:34 schreef puzzelaar85 het volgende:
Heeft iemand opgave 19 al opgelost?
Te druk met puzzelen?quote:Op woensdag 16 december 2020 15:15 schreef CarloV het volgende:
[..]
Ja nou ja heel bescheiden, ik woon nog op soort studentenkamer waar niemand komt. Ik zal het wel mooi uitstallen als ik straks een nieuwe baan heb (maar goed ik heb nu geen tijd om te solliciteren)
Er staat bij dat hij versleuteld is ... dus hoe dat dan is is onderdeel van de vraag.quote:Op woensdag 16 december 2020 19:38 schreef AnneZ het volgende:
Iemand die weet hoe je 8 moet lezen? Ik heb alles ingevuld en het sleutelwoord gevonden, maar het blijft nog steeds nonsense. Ik heb alle richtingen geprobeerd, draai een beetje door hier.
Hoe heb je dan het sleutelwoord te pakken gekregen? 😳quote:Op woensdag 16 december 2020 19:38 schreef AnneZ het volgende:
Iemand die weet hoe je 8 moet lezen? Ik heb alles ingevuld en het sleutelwoord gevonden, maar het blijft nog steeds nonsense. Ik heb alle richtingen geprobeerd, draai een beetje door hier.
Doordat deel 1 me ook niet lukt. ik heb mijn vermoedens, maar geen concrete dingen. Ik denk de helft te hebben. Ik zit dichter bij het einde bij andere puzzels. Die frustreren me meer.quote:Op woensdag 16 december 2020 21:00 schreef Jurian95 het volgende:
Waarom klaagt niemand over 27?
Deel 1 is zo makkelijk, maar wie....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AIVD kerstpuzzel opgelost: 1a, 2, 3, 5, 6, 7a, 8, 10a, 11a, 13, 14, 16, 17, 19a, 22, 23, 24a, 25
thema pagina: 2, 3, 5, 6, 7, 9, 11
Ehmmm... deel 1 zeg je? Altijd als ik zulke opgaven tegenkom, verwelkom ik mijn twee grote vrienden, Black Out en Blinde Paniek. Ik zie daar gewoon geen aanknopingspunten...quote:Op woensdag 16 december 2020 21:00 schreef Jurian95 het volgende:
Klagen werkt, weer een puntje!quote:Op woensdag 16 december 2020 21:00 schreef Jurian95 het volgende:
quote:
SPOILER: klachtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wacht maar tot morgen!quote:Op woensdag 16 december 2020 21:51 schreef QIXL het volgende:
Wat mij vandaag vooral frustreert is puzzels waar ik a (bijna) volledig snap en uitgewerkt heb en ze dan bij b net iets anders vragen en ik de laatste deel onvoldoende in de vingers heb om daar zeker, of uberhaupt te antwoorden.
Dat heb ik bij 21 en 24.quote:Op woensdag 16 december 2020 21:51 schreef QIXL het volgende:
Wat mij vandaag vooral frustreert is puzzels waar ik a (bijna) volledig snap en uitgewerkt heb en ze dan bij b net iets anders vragen en ik de laatste deel onvoldoende in de vingers heb om daar zeker, of uberhaupt te antwoorden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 december 2020 22:33 schreef Athos3000 het volgende:
[..]
Dat heb ik bij 21 en 24.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
8 is echt een vraag voor de mensen uit de zes(hoek)jescultuur. Invullen is toch immers al voldoende?quote:Op woensdag 16 december 2020 22:38 schreef QIXL het volgende:
24b is idd een van de velen waar ik dat heb, bij 8 heb ik wel de zeshoekjes ingevuld, maar kom ik niet verder en ik vergeet er vast nog een
En Carlo, geldt dat ook voor jou? Met andere woorden, heb jij 8 wel helemaal kunnen afmaken?quote:Op woensdag 16 december 2020 22:44 schreef CarloV het volgende:
[..]
8 is echt een vraag voor de mensen uit de zes(hoek)jescultuur. Invullen is toch immers al voldoende?
Hier hetzelfde. Blijf 3 woorden houden waar ik niks mee kan en ook de vervolgstappen die ik in gedachten had komen voor nu nergens op uit helaas.quote:Op woensdag 16 december 2020 21:39 schreef Nikkie72 het volgende:
Weer een frustrerend avondje.....
Na gisteren een opening gevonden te hebben bij opgave 7, dacht ik dat vandaag wel even op te lossen.
Maar ik blijf helaas al een paar uur hangen op één woord....
En dan klopt mijn eerste idee voor de volgende stap ook nog eens niet :-(
Laten we het zo zeggen: Ook ik ben zeker geen perfecte student geweestquote:Op woensdag 16 december 2020 23:01 schreef Erbo79 het volgende:
[..]
En Carlo, geldt dat ook voor jou? Met andere woorden, heb jij 8 wel helemaal kunnen afmaken?
SPOILER: Er is hoop voor iedereen!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |