Ken je die ene foto nog waar ze die gedroogde lotusbloem gefotoshopt hadden op iemands rug?quote:Op zaterdag 12 december 2020 19:25 schreef Ygritte het volgende:
Ja echt letterlijk misselijk en onpasselijk
Ja ook en nee die hoef je hier niet te plaatsen...quote:Op zaterdag 12 december 2020 19:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ken je die ene foto nog waar ze die gedroogde lotusbloem gefotoshopt hadden op iemands rug?
Ik plaats hem nietquote:Op zaterdag 12 december 2020 19:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja ook en nee die hoef je hier niet te plaatsen...
wegrent.
Vertelquote:Op zaterdag 12 december 2020 19:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ken je die ene foto nog waar ze die gedroogde lotusbloem gefotoshopt hadden op iemands rug?
Ik ken hem niet, maar dan laat maar ookquote:Op zaterdag 12 december 2020 19:29 schreef UitStraling het volgende:
Kut ik zocht hem en nu ben ik ook een beetje misselijk
quote:Op zaterdag 12 december 2020 19:29 schreef UitStraling het volgende:
Kut ik zocht hem en nu ben ik ook een beetje misselijk
Hier zou ik er wel een paar van willen https://www.degoedgemutstebreicampagne.nl/patronenquote:
Vrouwelijke collega maakte eerst rare piepgeluidjes en viel gewoon flauw destijds, op een gekke manier is dat ook een vrouwending.quote:Op zaterdag 12 december 2020 19:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]![]()
Raar hoe dat werkt. Bij een honingraat heb ik het bijvoorbeeld weer niet.....
Mijn god, walgelijk en fantastisch ditquote:Op zaterdag 12 december 2020 19:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bwheheheh die is ook goedIk heb deze gekocht vandaag: [ afbeelding ]
Noemen ze dat niet gewoon hysteriequote:Op zaterdag 12 december 2020 19:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwelijke collega maakte eerst rare piepgeluidjes en viel gewoon flauw destijds, op een gekke manier is dat ook een vrouwending.
Alles met meer dan 4 poten is onnatuurlijk en verdient de doodquote:Op zaterdag 12 december 2020 19:37 schreef RockNijntje het volgende:
Jullie ransapen kennen vast ook wel die zeldzame insecten/maden/parasieten die sommige biologen op hun rug laten groeien zodat ze hun soort beter kunnen onderzoeken.
Ik ben een duizendpootquote:Op zaterdag 12 december 2020 19:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Alles met meer dan 4 poten is onnatuurlijk en verdient de dood
quote:Op zaterdag 12 december 2020 19:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mijn god, walgelijk en fantastisch dit![]()
.
Awww dat is ook een lieverdquote:Op zaterdag 12 december 2020 19:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hier zou ik er wel een paar van willen https://www.degoedgemutstebreicampagne.nl/patronen. Echt te schattig.
Maar hier ben ik ook al heel blij mee![]()
. Het eendje is gehaakt door schoonoma.
[ afbeelding ]
Wat is het probleem?quote:Op zaterdag 12 december 2020 19:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://says.com/my/news/(...)our-end-their-misery
Sorry.... no mercyquote:
quote:Op zaterdag 12 december 2020 19:37 schreef RockNijntje het volgende:
Jullie ransapen kennen vast ook wel die zeldzame insecten/maden/parasieten die sommige biologen op hun rug laten groeien zodat ze hun soort beter kunnen onderzoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |