Ik ken hem niet, maar dan laat maar ookquote:Op zaterdag 12 december 2020 19:29 schreef UitStraling het volgende:
Kut ik zocht hem en nu ben ik ook een beetje misselijk
quote:Op zaterdag 12 december 2020 19:29 schreef UitStraling het volgende:
Kut ik zocht hem en nu ben ik ook een beetje misselijk
Hier zou ik er wel een paar van willen https://www.degoedgemutstebreicampagne.nl/patronenquote:
Vrouwelijke collega maakte eerst rare piepgeluidjes en viel gewoon flauw destijds, op een gekke manier is dat ook een vrouwending.quote:Op zaterdag 12 december 2020 19:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]![]()
Raar hoe dat werkt. Bij een honingraat heb ik het bijvoorbeeld weer niet.....
Mijn god, walgelijk en fantastisch ditquote:Op zaterdag 12 december 2020 19:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bwheheheh die is ook goedIk heb deze gekocht vandaag: [ afbeelding ]
Noemen ze dat niet gewoon hysteriequote:Op zaterdag 12 december 2020 19:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwelijke collega maakte eerst rare piepgeluidjes en viel gewoon flauw destijds, op een gekke manier is dat ook een vrouwending.
Alles met meer dan 4 poten is onnatuurlijk en verdient de doodquote:Op zaterdag 12 december 2020 19:37 schreef RockNijntje het volgende:
Jullie ransapen kennen vast ook wel die zeldzame insecten/maden/parasieten die sommige biologen op hun rug laten groeien zodat ze hun soort beter kunnen onderzoeken.
Ik ben een duizendpootquote:Op zaterdag 12 december 2020 19:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Alles met meer dan 4 poten is onnatuurlijk en verdient de dood
quote:Op zaterdag 12 december 2020 19:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mijn god, walgelijk en fantastisch dit![]()
.
Awww dat is ook een lieverdquote:Op zaterdag 12 december 2020 19:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hier zou ik er wel een paar van willen https://www.degoedgemutstebreicampagne.nl/patronen. Echt te schattig.
Maar hier ben ik ook al heel blij mee![]()
. Het eendje is gehaakt door schoonoma.
[ afbeelding ]
Wat is het probleem?quote:Op zaterdag 12 december 2020 19:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://says.com/my/news/(...)our-end-their-misery
Sorry.... no mercyquote:
quote:Op zaterdag 12 december 2020 19:37 schreef RockNijntje het volgende:
Jullie ransapen kennen vast ook wel die zeldzame insecten/maden/parasieten die sommige biologen op hun rug laten groeien zodat ze hun soort beter kunnen onderzoeken.
hmmm heb ook nog tony's in de kast....quote:Op zaterdag 12 december 2020 19:41 schreef CherryLips het volgende:
Pfff m'n buik. Gelukkig is er geen chocola.
Wat..... hoe dan... van drie kerstballen deed ik anderhalf week boodschappen in die tijdquote:Op zaterdag 12 december 2020 19:42 schreef RockNijntje het volgende:
Ik open net iemands story op Instagram, staat daar ook die mondkapkerstbal in. Dat studenten zonder baan daaraan beginnen joh, ik vond dat destijds veel te duur
.
Ik vind ze nog steeds te duur.quote:Op zaterdag 12 december 2020 19:42 schreef RockNijntje het volgende:
Ik open net iemands story op Instagram, staat daar ook die mondkapkerstbal in. Dat studenten zonder baan daaraan beginnen joh, ik vond dat destijds veel te duur
.
Heh? Qua geld bedoel je?quote:Op zaterdag 12 december 2020 19:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wat..... hoe dan... van drie kerstballen deed ik anderhalf week boodschappen in die tijd
Misschien hebben ze hun lening tijdelijk even omhoog gegooid speciaal voor die kerstballenquote:Op zaterdag 12 december 2020 19:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wat..... hoe dan... van drie kerstballen deed ik anderhalf week boodschappen in die tijd
Alsjeblieft zegquote:Op zaterdag 12 december 2020 19:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
https://www.vice.com/amp/(...)as-a-rite-of-passage
Nee, gewoon een benaming voor een alleskunner...quote:Op zaterdag 12 december 2020 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dat een nieuw sterrenbeeld of zo?
Ik heb trouwens ook geen idee wat 'men' tegenwoordig aan basisbeurs/aanvullende beurs/ lening of whatever er mogelijk is kan krijgen tegenwoordig.quote:Op zaterdag 12 december 2020 19:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Misschien hebben ze hun lening tijdelijk even omhoog gegooid speciaal voor die kerstballen.
Alles is lening.quote:Op zaterdag 12 december 2020 19:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb trouwens ook geen idee wat 'men' tegenwoordig aan basisbeurs/aanvullende beurs/ lening of whatever er mogelijk is kan krijgen tegenwoordig.
Ken je die gekke gast die zich laat bijten door de meest pijnlijke insecten ook?quote:Op zaterdag 12 december 2020 19:47 schreef RockNijntje het volgende:
Wel een bizar knappe man die Phil Torres. Waarom moet ie nu weer een larve in z'n rug laten groeien.
Ik dacht dat botflies op lijken afkwamen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 19:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
https://www.vice.com/amp/(...)as-a-rite-of-passage
quote:Op zaterdag 12 december 2020 19:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die gast is niet goed. Neem dan direct een pisvisje ofzo....
Je hebt toch nog wel prestatiebeurs die je niet hoeft terug te betalen als je binnen x jaar je studie haalt?quote:
Niet meer.quote:Op zaterdag 12 december 2020 19:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je hebt toch nog wel prestatiebeurs die je niet hoeft terug te betalen als je binnen x jaar je studie haalt?
Ik hoop het niet maar ben bang van welquote:Op zaterdag 12 december 2020 19:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ken je die gekke gast die zich laat bijten door de meest pijnlijke insecten ook?
Toch nog even een keer gekliktquote:Op zaterdag 12 december 2020 19:47 schreef RockNijntje het volgende:
Wel een bizar knappe man die Phil Torres. Waarom moet ie nu weer een larve in z'n rug laten groeien.
Google heeft betere resultatenquote:
eensquote:Op zaterdag 12 december 2020 19:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Google heeft betere resultaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |