Als we in de roadmap kijken gaan eerst de dierentuin, sportscholen, sport onder de 18 etc eraan.quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:37 schreef Lowkeyz het volgende:
Misschien dat ze eindelijk is de echte superspread plekken gaan sluiten, de middelbare scholen. In de zomer kon dat nog aardig geventileerd worden, nu kan dat meer.+ dat het gaat over een groep mensen voor wie Corona niets meer is dan een griepje moeilijk om deze aan de maatregelen te laten houden, zeker als de op gehokt zitten met 30 in een lokaal.
Ho ho ho.quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:41 schreef Predator40 het volgende:
[..]
15k+
kan het alleen maar meevallen
gooi alles maar open dan .....eigen verantwoordelijkheid, word een topshow !quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:41 schreef chratnox het volgende:
[..]
Kijk ‘s naar andere landen die vergelijkbaar zijn met NL en hoe goed lockdowns daar gewerkt hebben. Met lockdown ga je net zo hard aanmodderen, met als verschil dat je de geestelijke gezondheid van je bevolking helemaal gesloopt hebt.
wauw.quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:34 schreef Schuifpui het volgende:
Pff extra maatregelen zit ik echt niet op te wachten. Vooral omdat het waarschijnlijk maatregelen zijn die vooral de economie raken en de verspreiding van het virus maar minimaal. Ze zouden eens het lef moeten tonen om in te grijpen waar het probleem daadwerkelijk ligt: de zorg. Sluit de ziekenhuizen en je zal zien hoe snel de IC bezetting daalt. Ook pijnlijk, maar wel effectief.
Zodat de schok wat minder groot gaat zijn en wellicht minder hakken in het zand. Volk zachtjes voorbereiden.quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maar waarom dan eerst weer een week wachten?
Ik denk dat je de achtergrond van zijn post gemist hebt. Anders zou je niet zo iets doms posten denk ikquote:Op zaterdag 12 december 2020 13:29 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Goeie vergelijking wel. Precies hetzelfde als @:galantis zegt!![]()
Ik vind het een hemeltergende tactiek.. alsof ze te laf zijn om de pleister er gewoon in 1x af te trekken.quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:41 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ik verdenk ze ervan het volk afgelopen dinsdag al zachtjes te willen voorbereiden op een complete lockdown.
Dat dacht ik dinsdag al. Ik zei nog tegen mijn man: let maar op, voor de kerst zitten wij in een volledige lockdow die zijn weerga niet kent en een tandje verder gaat als april.
Of de lockdown zo stevig wordt, betwijfel ik maar de persco leek inderdaad op een voorschotje.quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:41 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ik verdenk ze ervan het volk afgelopen dinsdag al zachtjes te willen voorbereiden op een complete lockdown.
Dat dacht ik dinsdag al. Ik zei nog tegen mijn man: let maar op, voor de kerst zitten wij in een volledige lockdow die zijn weerga niet kent en een tandje verder gaat als april.
Kijkt nog iemand daar naar dan?quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:42 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Als we in de roadmap kijken gaan eerst de dierentuin, sportscholen, sport onder de 18 etc eraan.
Eensquote:Op zaterdag 12 december 2020 13:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik vind het een hemeltergende tactiek.. alsof ze te laf zijn om de pleister er gewoon in 1x af te trekken.
Geen slecht idee iddquote:Op zaterdag 12 december 2020 13:42 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Als we in de roadmap kijken gaan eerst de dierentuin, sportscholen, sport onder de 18 etc eraan.
Als ze maar met hun poten van de sport afblijven.quote:
#teamkortepijnquote:Op zaterdag 12 december 2020 13:44 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Eens
Ik ben ook van team Korte Pijn.
Maar ja. Wie ben ik
quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:41 schreef chratnox het volgende:
[..]
Kijk ‘s naar andere landen die vergelijkbaar zijn met NL en hoe goed lockdowns daar gewerkt hebben. Met lockdown ga je net zo hard aanmodderen, met als verschil dat je de geestelijke gezondheid van je bevolking helemaal gesloopt hebt.
Team langere pijn hier, want korte pijn heeft maar een kort effect, en het komt daarna in een piek terug.quote:
Lenny Leonard postte een paar uur geleden een ander beeldquote:Op zaterdag 12 december 2020 13:49 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
Een echte lockdown zie ik alsnog niet gebeuren hoor. Dan moeten de ziekenhuizen en IC ook heel hard gaan en dat valt volgens mij nu nog best mee.
Ja, want dat is inderdaad wat ik zeg. 3 maanden in zware lockdown gaat niemand vol houden na de 10 maanden aan maatregelen die we al gehad hebben.quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:42 schreef Predator40 het volgende:
[..]
gooi alles maar open dan .....eigen verantwoordelijkheid, word een topshow !
of een strengere lockdown......of gewoon alles open, dit gemodder heeft totaal geen nut zo.quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:48 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Team langere pijn hier, want korte pijn heeft maar een kort effect, en het komt daarna in een piek terug.
We moeten niet de illusie hebben dat een strengere lockdown veel helpt.
We moeten nog tot begin april, hou daar rekening mee.
ik heb nog 240 uur over. simpelweg omdat ik geen reden heb om verlof te nemen omdat je nergens fatsoenlijk heen kan zonder geconfronteerd te worden met maatregelen. Maar de laatste week van het jaar ben ik wel vrij om te klussen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:49 schreef Twinkle20 het volgende:
Mja maar de kerstvakantie zit eraan te komen. Zullen zat mensen (ouders) zijn die hun laatste restje vakantiedagen er nog even doorheen willen jassen, als dat al niet gebeurd is door dat grapje in april-mei. En ik kan me goed voorstellen dat je dat tussen 4 muren zitten met koters die hun energie niet kwijt kunnen, dan ook goed zat bent en er dus inderdaad voor kiest om op pad te gaan.
Vorig jaar in de kerstvakantie zijn wij een weekendje weg geweest en naar het dolfinarium. Ooo weemoed
Lijkt me als je alleen woont ook 10 keer zwaarder.quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:42 schreef _serial_ het volgende:
Ik begin gewoon beetje grandioos moe te worden van de mogelijke dreiging van meer repressie en lockdowns om te rommelen in de kleine marge.
Ik werk gewoon al bijna 10 maanden thuis met zeer beperkt contact met vrienden, familie etc, sport is al paar keer verboden geweest, trainen kan niet normaal, wedstrijden liggen eruit, koffietje drinken na het sporten is levensgevaarlijk bestempeld, net als omkleden en douchen. En ik woon alleen dus het wordt met de dag vervelender.
Nee, ik heb gewoon geen zin in nog meer gezeik over lockdowns etc.
Zo, dat is even hoe ik er even over denk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |