Of als je 120 rijdt op de snelweg waar 100 is toegestaan. Levensgevaarlijk.quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:15 schreef galantis het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Als je kijkt naar de mogelijke gevolgen.. succes met remmen voor een kind als je met 50 door een buurtje knalt waar je 30 mag.
Maar daar zie je ook verschil in. 40 te hard op de snelweg is een aantekening, waar dat 30 te hard is op andere plekken.quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:24 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Of als je 120 rijdt op de snelweg waar 100 is toegestaan. Levensgevaarlijk.
Misschien een beetje scheef maar dit vind ik dan weer een heel ander verhaal. Alleen al omdat de 100 doorgaans geen veiligheidsmaatregel is maar een - sterk betwiste - milieumaatregel.quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:24 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Goeie vergelijking wel. Precies hetzelfde als @galantis zegt!quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:24 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Overigens hadden ze dat in de eerste lockdown periode goed kunnen meten.quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:28 schreef galantis het volgende:
[..]
Misschien een beetje scheef maar dit vind ik dan weer een heel ander verhaal. Alleen al omdat de 100 doorgaans geen veiligheidsmaatregel is maar een - sterk betwiste - milieumaatregel.
Zou het?quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:34 schreef StateOfMind het volgende:
[ afbeelding ]
Dan hebben we die maar alvast gehad
Je zal het maar missen zeg!quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:34 schreef StateOfMind het volgende:
[ afbeelding ]
Dan hebben we die maar alvast gehad
Ze gaan nu in elk geval waarschijnlijk daadwerkelijk iets aankondigen. Die van afgelopen week ging echt nergens over.quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:36 schreef Haags het volgende:
Ik word nu al moe als ik aan de persco van a.s. dinsdag denk.
10k+quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:36 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Je zal het maar missen zeg!![]()
Mag ik nog optimistisch voor een getal ergens begin 7000 gaan voor vandaag of is dat inmiddels niet meer realistisch?
Maar waarom dan eerst weer een week wachten?quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ze gaan nu in elk geval waarschijnlijk daadwerkelijk iets aankondigen. Die van afgelopen week ging echt nergens over.
Ja, dat weet ik ook niet.quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maar waarom dan eerst weer een week wachten?
beter voor de groepsimmuniteitquote:
Jawel, dan kan het alleen maar meevallen straks.quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:38 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Dat.... was niet wat ik wilde horen.
Kijk ‘s naar andere landen die vergelijkbaar zijn met NL en hoe goed lockdowns daar gewerkt hebben. Met lockdown ga je net zo hard aanmodderen, met als verschil dat je de geestelijke gezondheid van je bevolking helemaal gesloopt hebt.quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:37 schreef Predator40 het volgende:
Best gek dat er zoveel mensen nog maanden in een lockdown light willen zitten en willen blijven aanmodderen tot een vaccin.
Ik verdenk ze ervan het volk afgelopen dinsdag al zachtjes te willen voorbereiden op een complete lockdown.quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ze gaan nu in elk geval waarschijnlijk daadwerkelijk iets aankondigen. Die van afgelopen week ging echt nergens over.
quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:40 schreef asco het volgende:
[..]
Jawel, dan kan het alleen maar meevallen straks.
15k+quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:40 schreef asco het volgende:
[..]
Jawel, dan kan het alleen maar meevallen straks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |