SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gaan we weer hoorquote:Op zaterdag 12 december 2020 12:37 schreef UitStraling het volgende:
Keer een huis gekocht en een van de eerste klusjes die ik mocht gaan doen was oude tampons uit het riool vissen van de vier puberdochters die de vorige bewoners hadden, zelden zo lang en luid staan kokhalzen, kwam geen einde aan
Daar zou ik iemand voor inhuren...quote:Op zaterdag 12 december 2020 12:37 schreef UitStraling het volgende:
Keer een huis gekocht en een van de eerste klusjes die ik mocht gaan doen was oude tampons uit het riool vissen van de vier puberdochters die de vorige bewoners hadden, zelden zo lang en luid staan kokhalzen, kwam geen einde aan
Gwergie laten doenquote:Op zaterdag 12 december 2020 12:36 schreef kwiwi het volgende:
Moet vandaag ook nog even wroeten in m’n harige putje.
Je staat ook tot je enkels in het water?quote:Op zaterdag 12 december 2020 12:36 schreef kwiwi het volgende:
Moet vandaag ook nog even wroeten in m’n harige putje.
Was achteraf een beter idee geweest ja.quote:Op zaterdag 12 december 2020 12:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar zou ik iemand voor inhuren...
Gatverquote:Op zaterdag 12 december 2020 12:37 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind het minder erg als ik weet dat het van mezelf isquote:Op zaterdag 12 december 2020 12:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zei niet voor niets dat ik die putjes de kutste klus vind.
Grijsbruin water met bonkjes en sliertjes erin.quote:Op zaterdag 12 december 2020 12:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je staat ook tot je enkels in het water?
Verstand op nul, blote armen opstropen en om de boel nog wat meer op scherp te zetten ondertussen een broodje kaas etenquote:Op zaterdag 12 december 2020 12:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zei niet voor niets dat ik die putjes de kutste klus vind.
quote:Op zaterdag 12 december 2020 12:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verstand op nul, blote armen opstropen en om de boel nog wat meer op scherp te zetten ondertussen een broodje kaas eten
Ja, maar elke paar weken met lang haarquote:Op zaterdag 12 december 2020 12:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je staat ook tot je enkels in het water?
een party gehad?quote:Op zaterdag 12 december 2020 12:43 schreef LTVDK het volgende:
Meh, morgen toch weer een test vanwege bron- en contactonderzoek
Is dat eigenlijk gratis of moet je steeds zelf betalen? Hier wordt het alleen betaald als je klachten hebt. Is geloof ik iets van 125 euro (minimaal)quote:Op zaterdag 12 december 2020 12:43 schreef LTVDK het volgende:
Meh, morgen toch weer een test vanwege bron- en contactonderzoek
Via zorgverzekering toch?quote:Op zaterdag 12 december 2020 12:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk gratis of moet je steeds zelf betalen? Hier wordt het alleen betaald als je klachten hebt. Is geloof ik iets van 125 euro (minimaal)Best prijzig.
Wat een vreemd land is dat tochquote:Op zaterdag 12 december 2020 12:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk gratis of moet je steeds zelf betalen? Hier wordt het alleen betaald als je klachten hebt. Is geloof ik iets van 125 euro (minimaal)Best prijzig.
Gewoon gratis bij de GGD, je hebt wel commerciële (snel)teststraten.quote:Op zaterdag 12 december 2020 12:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En die commerciële zijn voor bedrijven en mensen die het nodig hebben voor een vakantie dan o.i.d? Wel goed dat het gratis is. Hier gaan veel mensen niet omdat het zoveel kost.quote:Op zaterdag 12 december 2020 12:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon gratis bij de GGD, je hebt wel commerciële (snel)teststraten.
quote:Op zaterdag 12 december 2020 12:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar elke paar weken met lang haar
Ja.. dit zou toch gewoon via de zorgverzekering moeten gaan overal. Of gratis.quote:Op zaterdag 12 december 2020 12:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat een vreemd land is dat toch
Ja de commerciële zijn voornamelijk voor bedrijven als sneltest zodat het personeel weer snel aan het werk kan. Voor vakantie had je geloof ik ook zo'n commerciële test nodig als bewijsbrief bij de luchthaven.quote:Op zaterdag 12 december 2020 12:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En die commerciële zijn voor bedrijven en mensen die het nodig hebben voor een vakantie dan o.i.d? Wel goed dat het gratis is. Hier gaan veel mensen niet omdat het zoveel kost.
Centjes zijn ondergeschikt aan volksgezondheid ja, dat lijkt me een vrij universele logische gedachte.quote:Op zaterdag 12 december 2020 12:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja.. dit zou toch gewoon via de zorgverzekering moeten gaan overal. Of gratis.
Is hier voor de geteste persoon gratisquote:
Je bent zelf een potje van de GGD!quote:Op zaterdag 12 december 2020 12:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Is hier voor de geteste persoon gratis
Publiek geld, potje van de GGD
Klopt, of als mensen willen testen zonder indicatie, of sneller resultaat willen wetenquote:Op zaterdag 12 december 2020 12:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja de commerciële zijn voornamelijk voor bedrijven als sneltest zodat het personeel weer snel aan het werk kan. Voor vakantie had je geloof ik ook zo'n commerciële test nodig als bewijsbrief bij de luchthaven.
Goddank nietquote:Op zaterdag 12 december 2020 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bent zelf een potje van de GGD!
Ja opa, vader en broer waren al positief.quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2020 12:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja opa, vader en broer waren al positief.
Besmetten. Duh.quote:Op zaterdag 12 december 2020 12:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jezus, wat hebben jullie toch gedaan bij elkaar?
dikke orgy..quote:Op zaterdag 12 december 2020 12:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op elkaar hoestenquote:Op zaterdag 12 december 2020 12:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vieze smerige neuqsecks UitStraling, zeg het maar gewoon!!!11!!1!!11quote:Op zaterdag 12 december 2020 12:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met prinsessedochtertjes van de president! Gruwelijk nat alles ditdat genot.quote:Op zaterdag 12 december 2020 12:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vieze smerige neuqsecks UitStraling, zeg het maar gewoon!!!11!!1!!11
Jezusquote:Op zaterdag 12 december 2020 12:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vieze smerige neuqsecks UitStraling, zeg het maar gewoon!!!11!!1!!11
Oh wowquote:Op zaterdag 12 december 2020 12:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Matig johquote:Op zaterdag 12 december 2020 12:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet zo heel veel bijzonders, ze zijn wel allemaal bij mijn opa op bezoek geweest (die nu in het ziekenhuis is opgenomen), bij mij is die juist hier op bezoek geweest.quote:Op zaterdag 12 december 2020 12:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 december 2020 12:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet zo heel veel bijzonders, ze zijn wel allemaal bij mijn opa op bezoek geweest (die nu in het ziekenhuis is opgenomen), bij mij is die juist hier op bezoek geweest.
Opa de superspreader.quote:Op zaterdag 12 december 2020 12:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet zo heel veel bijzonders, ze zijn wel allemaal bij mijn opa op bezoek geweest (die nu in het ziekenhuis is opgenomen), bij mij is die juist hier op bezoek geweest.
Nja, hopelijk knapt iedereen een beetje goed op.quote:Op zaterdag 12 december 2020 12:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:00 schreef Dr_Flash het volgende:
even kijken of mijn wasmachine nog leeft. Het kussen is klaar denk ik.
Hoe gaat het nu met OTVDK?quote:Op zaterdag 12 december 2020 12:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog een goede twee weken maar geloof ik of niet?quote:
Gaat de goede kant op, hij eet en drinkt goed en zijn koorts zakt, wel is die meer gaan hoesten. Ze verwachten dat die in de loop van de week weer naar huis mag, al gaat die dan waarschijnlijk als tussenstap nog wel naar een tijdelijke opvang.quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu met OTVDK?
Heb je die tennisballen speciaal voor dit doeleinde gekocht?quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Onheilspellende geluiden uit de drogerZo met die tennisballen erbij in
O, gelukkig maar.quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat de goede kant op, hij eet en drinkt goed en zijn koorts zakt, wel is die meer gaan hoesten. Ze verwachten dat die in de loop van de week weer naar huis mag, al gaat die dan waarschijnlijk als tussenstap nog wel naar een tijdelijke opvang.
komt die er nog wel goed mee weg denk ikquote:Op zaterdag 12 december 2020 13:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat de goede kant op, hij eet en drinkt goed en zijn koorts zakt, wel is die meer gaan hoesten. Ze verwachten dat die in de loop van de week weer naar huis mag, al gaat die dan waarschijnlijk als tussenstap nog wel naar een tijdelijke opvang.
Dit was ook de enige reden dat er tennisballen in het huis van mijn ouders aanwezig warenquote:Op zaterdag 12 december 2020 13:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je die tennisballen speciaal voor dit doeleinde gekocht?
quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:06 schreef bitterbal het volgende:
badkamer man heeft tekening van de badkamer gestuurd maar geen prijs
Niks meer, dat is allemaal al uitverkocht omdat het plebs er nu zonder pasje naar binnen mag.quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:06 schreef UitStraling het volgende:
Zo even naar de Sligro, eens kijken wat voor decadente kerstshit ze allemaal te vreten hebben
quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nog een goede twee weken maar geloof ik of niet?
quote:Op woensdag 9 december 2020 19:22 schreef Danny het volgende:
[..]
nee hoor, we gaan gewoon door. ook na 1 januari
(wat niet betekent dat donaties niet nodig - en welkom - zijn natuurlijk!)
Dat Robijn dit nog niet heeft verzonnen, met een lekker luchtjequote:Op zaterdag 12 december 2020 13:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dit was ook de enige reden dat er tennisballen in het huis van mijn ouders aanwezig waren. We kunnen ze beter drogerballen noemen denk ik
.
Ik ben wel teststraten aan het sparen, heb al Dordt, Roosendaal en Etten-Leur en morgen mag ik naar Bredaquote:
Ook wel een mooie dit voor in de Foqueville lexicon.quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dit was ook de enige reden dat er tennisballen in het huis van mijn ouders aanwezig waren. We kunnen ze beter drogerballen noemen denk ik
.
Niet een heel erg grote afzet denk ik, althans neem aan dat mensen niet wekelijks hun kussen wassen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat Robijn dit nog niet heeft verzonnen, met een lekker luchtje
Nee ik had ze in huis om mee tegen de muur te schurken als ik last had van spierknopen in mijn rug. Maar daar heb ik ze eigenlijk nog nooit voor gebruikt.quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je die tennisballen speciaal voor dit doeleinde gekocht?
Dan is het gratis, wettelijk gezienquote:Op zaterdag 12 december 2020 13:06 schreef bitterbal het volgende:
badkamer man heeft tekening van de badkamer gestuurd maar geen prijs
ga je nog een keer?quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben wel teststraten aan het sparen, heb al Dordt, Roosendaal en Etten-Leur en morgen mag ik naar Breda
"vieze kussens die aan uw hoofd blijven plakken, u moet de drogerballen van US pakken"quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Krijg je dan achteraf ook mailtjes om een review te schrijven?quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben wel teststraten aan het sparen, heb al Dordt, Roosendaal en Etten-Leur en morgen mag ik naar Breda
Prikpunten sparen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh joh top! Ik kon het me al haast niet voorstellen, dat de stekker er zomaar uit zou gaan. Maar iedereen sprak er op die manier over, dus ging ik het onderhand ook gelovenquote:
Ja op verzoek van de GGD.quote:
Jaquote:Op zaterdag 12 december 2020 13:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook wel een mooie dit voor in de Foqueville lexicon.
Snel, vraag patent aanquote:Op zaterdag 12 december 2020 13:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik eigenlijk ookquote:Op zaterdag 12 december 2020 13:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh joh top! Ik kon het me al haast niet voorstellen, dat de stekker er zomaar uit zou gaan. Maar iedereen sprak er op die manier over, dus ging ik het onderhand ook geloven.
En jij ook danquote:Op zaterdag 12 december 2020 13:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Spannend
ja moet haast wel dat jij ook besmet bent eigenlijk
Een tekening is een tekening, geen offerte?quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Dan is het gratis, wettelijk gezien
Die in Dordt was tot nu toe wel qua locatie de mooiste (oude brandweerkazerne) maar qua bereikbaarheid een beetje matig omdat je de halve stad door moest.quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Krijg je dan achteraf ook mailtjes om een review te schrijven?
mja, als dat wel zo was hadden we vast allang iets gehoordquote:Op zaterdag 12 december 2020 13:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh joh top! Ik kon het me al haast niet voorstellen, dat de stekker er zomaar uit zou gaan. Maar iedereen sprak er op die manier over, dus ging ik het onderhand ook geloven.
Maarrrrrrr.......... Waar hebben ze de lekkerste prikverpleegstertjes?quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die in Dordt was tot nu toe wel qua locatie de mooiste (oude brandweerkazerne) maar qua bereikbaarheid een beetje matig omdat je de halve stad door moest.
Ja 4 van de 5 mensen met wie ik contact heb gehad afgelopen week zijn positief getest.quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Spannend
ja moet haast wel dat jij ook besmet bent eigenlijk
Lastig te beoordelen aangezien ze helemaal ingepakt zijnquote:Op zaterdag 12 december 2020 13:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maarrrrrrr.......... Waar hebben ze de lekkerste prikverpleegstertjes?
Het was een grapjequote:Op zaterdag 12 december 2020 13:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een tekening is een tekening, geen offerte?
Had je er even een disclaimer bij moeten zetten anders snapt Lossiepossie dat niet.quote:
Dan moet je ze even uitpakken hequote:Op zaterdag 12 december 2020 13:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lastig te beoordelen aangezien ze helemaal ingepakt zijn
Dat denk ik ook wel inderdaadquote:Op zaterdag 12 december 2020 13:12 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, als dat wel zo was hadden we vast allang iets gehoord
Wordt niet zo gewaardeerd gok ikquote:Op zaterdag 12 december 2020 13:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan moet je ze even uitpakken he![]()
Maken ze gelijk een aantekening * zwaar autistisch.quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wordt niet zo gewaardeerd gok ikKreeg nog wel een kreet van verbazing over me heen toen ik mijn bsn-nummer zo uit mijn hoofd opnoemde
De zus van mijn oma is overleden door covid omdat de thuiszorgster (enige die bij haar kwam) geen mondkapje wilde dragen en achteraf besmet bleek te zijnquote:Op zaterdag 12 december 2020 13:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb wel het idee dat de besmettingen juist uit de zorgkant komen vaak. Terwijl er de burger steeds verantwoordelijk wordt gehouden niets aan regels te doen.
Toen dit voorjaar mijn schoonmoeder op het sterfbed lag, kwam de ene na de andere verzorgen (nog zonder mondkapjes en testen) en die bleken na de begrafenis allemaal besmet en daardoor heel de familie die aan het sterfbed gestaan heeft.
Dat is ook zo'n beetje het enige nummer dat ik naast mijn telefoonnummer uit mijn hoofd ken, ben normaal een ramp met cijfersquote:Op zaterdag 12 december 2020 13:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maken ze gelijk een aantekening * zwaar autistisch.
Ja dat was toen zo.quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De zus van mijn oma is overleden door covid omdat de thuiszorgster (enige die bij haar kwam) geen mondkapje wilde dragen en achteraf besmet bleek te zijnWas in April/Mei.
Crisesquote:Op zaterdag 12 december 2020 13:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel inderdaad.
Ik blijf het wel bizar vinden, FOK! bestaat al zo lang en er zijn sindsdien toch al best wat crisissen (crisi? crisum?) geweest die het overleefde. En dan zou COVID er nu even in een keer een einde aan maken.
Als ze me ooit gevangen nemen blijf ik die ook herhalen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wordt niet zo gewaardeerd gok ikKreeg nog wel een kreet van verbazing over me heen toen ik mijn bsn-nummer zo uit mijn hoofd opnoemde
Wellicht ook niet met mondmaskerquote:Op zaterdag 12 december 2020 13:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat was toen zo.
Raar achteraf. Al is zo’n close verzorging toch niet te doen zonder besmetting.
Maar ik weet wel het meervoud van cantus.quote:
Scheelt weer een vaccinquote:Op zaterdag 12 december 2020 13:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maken ze gelijk een aantekening * zwaar autistisch.
Klinkt alsof die persoon eens een (andere) vrouw moet neuken of uitdagender werk moet doenquote:Op zaterdag 12 december 2020 13:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn naaste collega weet alle nummers, postcodes van klanten, personeelcodes van alle medewerkers, telefoonnummer, hoef niets te zoeken hij noemt het zo op.
Helemaal waar, beetje autie dus ook geen vriendin.quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Klinkt alsof die persoon eens een (andere) vrouw moet neuken of uitdagender werk moet doen
quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik lig in bad met suikerspinschuim. Qua geur in elk geval. Echt schuimen doet het niet. Dan had ik de halve fles erin moeten gooien en daar ben ik een te grote krent voor.
Ruikt het wel lekker? Of is het meer een weeë zoete walm?quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik lig in bad met suikerspinschuim. Qua geur in elk geval. Echt schuimen doet het niet. Dan had ik de halve fles erin moeten gooien en daar ben ik een te grote krent voor.
Man man manquote:Op zaterdag 12 december 2020 13:37 schreef bitterbal het volgende:
toch wel demo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het ruikt heel lekker en ontzettend zoet.quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ruikt het wel lekker? Of is het meer een weeë zoete walm?
Noem het demonstratie en je komt er mee weg, I guess?quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:41 schreef Haags het volgende:
Paar van die tokkies die vuurwerk afsteken.
zolang het F1 is, kan de politie niks doen..quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Noem het demonstratie en je komt er mee weg, I guess?
Geen bad helaas.quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Berry Bath Blend van de Body Shop
Valt hier nog mee *klopt afquote:Op zaterdag 12 december 2020 13:41 schreef Haags het volgende:
Ja zo lijkt het wel.quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh?quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:44 schreef mschol het volgende:
[..]
zolang het F1 is, kan de politie niks doen..
Lekker met Berry in bad.quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Berry Bath Blend van de Body Shop
wat is het verschil met oud op nieuw?quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:41 schreef Haags het volgende:
quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens het flesje kan je hem ook as douchegel gebruiken.
F1 vuurwerk (kindervuurwerk, maar dat zijn ook fonteinen enzo) mag het hele jaar afgestoken worden..quote:
Voortaan moeten we Buda dus Berry noemen, check.quote:
Ja vrij weinig.quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
wat is het verschil met oud op nieuw?
Demonstraties zouden naast kerkbezoek ook tijdelijk ff op hold moetenquote:Op zaterdag 12 december 2020 13:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh zo.quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:45 schreef mschol het volgende:
[..]
F1 vuurwerk (kindervuurwerk, maar dat zijn ook fonteinen enzo) mag het hele jaar afgestoken worden..
het normale vuurwerk (F2) is verboden op oud en nieuw
Ja dat gaat niet passenquote:Op zaterdag 12 december 2020 13:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voortaan moeten we Buda dus Berry noemen, check.
quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh zo.![]()
Ik zit ondertussen wat over Formule 1 te kijken, dus mijn hoofd liep even vast op F1.
Ja, laatste van dit jaar.quote:
Dan moeten jullie samen een huis kopen met een groot bad dusquote:Op zaterdag 12 december 2020 13:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat gaat niet passenbad is voor mij al te klein volgens mij.
daarom berry erbij voor de warmtequote:Op zaterdag 12 december 2020 13:47 schreef CherryLips het volgende:
Water koelt wel snel af trouwens.
Ja?quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Demonstraties zouden naast kerkbezoek ook tijdelijk ff op hold moeten
Dit klinkt echt fantastisch.quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja?![]()
Vaccinatieplicht invoeren
Controle op gezondheid invoeren
Verbod op kritische vragen aan de overheid
Verbod op uitoefenen van je religie
Ik zie het voor me
genoeg wappies die daar in NL ook op geilen hoor..quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja?![]()
Ik zie het voor me
Pod vol met alleen een bad.quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moeten jullie samen een huis kopen met een groot bad dus
Uitzonderingen op regels onder het mom van godsdienstvrijheid en vrijheid van meningsuiting vind ik per definitie foutquote:Op zaterdag 12 december 2020 13:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja?![]()
Ik zie het voor me
Een heuse dystopiequote:Op zaterdag 12 december 2020 13:49 schreef mschol het volgende:
[..]
genoeg wappies die daar in NL ook op geilen hoor..
Wacht watquote:Op zaterdag 12 december 2020 13:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Uitzonderingen op regels onder het mom van godsdienstvrijheid en vrijheid van meningsuiting vind ik per definitie fout
Yesquote:Op zaterdag 12 december 2020 13:49 schreef mschol het volgende:
[..]
genoeg wappies die daar in NL ook op geilen hoor..
Ik zit Max-reclame zonder geluid te kijken.quote:
Waarom??quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zit Max-reclame zonder geluid te kijken.
Omdat ze zonder geluid minder storend zijn.quote:
Religieuzen moeten zich mi gewoon aan de regels houdenquote:
Breed kijken naar impact en risico'squote:
Okeequote:Op zaterdag 12 december 2020 13:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Omdat ze zonder geluid minder storend zijn.
omdat hij kritiek uitte op de overheid... niet alleen omdattie journalist is..quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:51 schreef bitterbal het volgende:
net zoals die journalist die nu in iran is vermoord door de staat omda hij een journalist is
Het is hoe dan ook een aparte reden om iemand om te leggen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:54 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat hij kritiek uitte op de overheid... niet alleen omdattie journalist is..
Hilarisch als ze dat weer doen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:52 schreef Koen66 het volgende:
Ah de geruchten zijn er dat dinsdag de 'doorstroom locaties' weer dicht moeten.
Dus de bibliotheek weer dicht maar de Ikea blijft open.
Dat zal het virus leren!!
is maar de vraag of een simpele ali op de hoek van de straat ook zo makkelijk wordt veroordeeld tot de doodstrafquote:Op zaterdag 12 december 2020 13:54 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat hij kritiek uitte op de overheid... niet alleen omdattie journalist is..
Is niet alleen het gehate Iran die dat doet, het alom geliefde Saoedi Arabië kon het ook primaquote:Op zaterdag 12 december 2020 13:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is hoe dan ook een aparte reden om iemand om te leggen.
niet voor dat soort landen..quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dat maakt het beter? Slechter? Wat is je punt?quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is niet alleen het gehate Iran die dat doet, het alom geliefde Saoedi Arabië kon het ook prima
Sommige journalisten zoeken natuurlijk wel het gevaar op met allerlei geneuzel. Maar als je gewoon een sportjournalist of politiek verslaggever bent, zal dat wel meevallen. Journalisten zoals Peter R, Alberto en John Stegeman lopen wel gevaar. Maar die kiezen daar natuurlijk zelf voor..quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:56 schreef bitterbal het volgende:
Stef blok was laatst bij op1 dacht. journalist is nog steeds een van de meest gevaarlijke beroepen
Stef blok doelde niet op misdaadverslaggevers maar op journalisten die niet kritisch kunne zijn op hun eigen overheidquote:Op zaterdag 12 december 2020 13:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Sommige journalisten zoeken natuurlijk wel het gevaar op met allerlei geneuzel. Maar als je gewoon een sportjournalist of politiek verslaggever bent, zal dat wel meevallen. Journalisten zoals Peter R, Alberto en John Stegeman lopen wel gevaar. Maar die kiezen daar natuurlijk zelf voor..
Nee hoor maar de bias in het westen is altijd apart dat het ene verrotte land nog net niet aangevallen wordt en het andere verrotte land alles kan makenquote:Op zaterdag 12 december 2020 13:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dat maakt het beter? Slechter? Wat is je punt?
ik zei het omdat het vandaag in het nieuws kwam koenquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee hoor maar de bias in het westen is altijd apart dat het ene verrotte land nog net niet aangevallen wordt en het andere verrotte land alles kan maken
In sommige landen hoef je geen journalist te zijn, omdat risico te lopen..quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Stef blok doelde niet op misdaadverslaggevers maar op journalisten die niet kritisch kunne zijn op hun eigen overheid
Benieuwd of we ooit nog wat horen over die gruwelijke moord op Jamal Khashoggi op de ambassadequote:Op zaterdag 12 december 2020 13:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh. Weggemoffeld. Doofpot. Corona.quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Benieuwd of we ooit nog wat horen over die gruwelijke moord op Jamal Khashoggi op de ambassade
Recente berichten enzo.quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee hoor maar de bias in het westen is altijd apart dat het ene verrotte land nog net niet aangevallen wordt en het andere verrotte land alles kan maken
Ik weet het Ballie gaat ook niet over jouquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zei het omdat het vandaag in het nieuws kwam koen
Over 70 jaar weet vrijwel niemand meer wie dat was...quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Benieuwd of we ooit nog wat horen over die gruwelijke moord op Jamal Khashoggi op de ambassade
Musea en bioscopen zo weer dicht. Gaan ze niet lang volhouden, ondanks steun.quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:01 schreef mschol het volgende:
[..]
hoezo?
ik ga boodschappen doen.. [ afbeelding ]
WK voetbal in Qatar ook een mooie natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, wat ik zei, Saoedi Arabië zijn de goeien hequote:Op zaterdag 12 december 2020 14:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Daarom ook een abo op de krantquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Over 70 jaar weet vrijwel niemand meer wie dat was...
Wel eerder denk ik.quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Over 70 jaar weet vrijwel niemand meer wie dat was...
Omgekocht, geen voetbalcultuur en belachelijk heet, maar ja geld dus dan kan allesquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
WK voetbal in Qatar ook een mooie natuurlijk.
Slaven stadions laten bouwen. Haat tegen homo’s. Mooi land.quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Omgekocht, geen voetbalcultuur en belachelijk heet, maar ja geld dus dan kan alles
een 1 miljoen valuta biljetje ofzo?quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, even naar de brievenbus geweest![]()
Satijntje is binnenIs mooi
Woensdag meegeven met moeders die er mooie randjes aan mag stikken, en 1e KD daarheen en mijn kant-en-klare kleedjes ophalen
Nou nog het acryl lijstje en natuurlijk het biljet zelf. Er komt ook een verhogingkje (gewoon een houten blok, daarom dat satijn
) en verlichting. Het wordt heel mooi
Ik mis nog steeds de papieren The Guardian in Nederland. Die ging ik braaf ieder weekend halen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Daarom ook een abo op de krant
Journalistiek is belangrijk
quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Woensdag meegeven met moeders die er mooie randjes aan mag stikken, en 1e KD daarheen en mijn kant-en-klare kleedjes ophalen
Nou nog het acryl lijstje en natuurlijk het biljet zelf. Er komt ook een verhogingkje (gewoon een houten blok, daarom dat satijn
Al die landen en Emiraten maken zich daar veelvuldig schuldig aan.quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Slaven stadions laten bouwen. Haat tegen homo’s. Mooi land.
Nee een 500 Roebel van 1912. Een prachtige lap van bijna 28 x 13 cmquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:07 schreef mschol het volgende:
[..]
een 1 miljoen valuta biljetje ofzo?
Pics van het eindresultaat.quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
De Nederlands voetballers hebben ook meer met politiegeweld in de VS, dan homo’s die in dat soort landen opgehangen worden. Want er zijn natuurlijk geen homoseksuele voetballers.quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Al die landen en Emiraten maken zich daar veelvuldig schuldig aan.
En dit weekend gaat die lamlul van een Hamilton met z'n BLM geneuzel vrolijk racen in Abu Dhabi. Geen greintje respect voor die kerel, money rules
Uiteraadquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Pics van het eindresultaat.
Die euro’s blijven ook echt lelijk.quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee een 500 Roebel van 1912. Een prachtige lap van bijna 28 x 13 cm
[ afbeelding ]
Dat is zo overduidelijk en niemand die dat toegeeftquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Omgekocht, geen voetbalcultuur en belachelijk heet, maar ja geld dus dan kan alles
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Klinkt tofquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Nicequote:Op zaterdag 12 december 2020 14:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee een 500 Roebel van 1912. Een prachtige lap van bijna 28 x 13 cm
[ afbeelding ]
Deze maar dan in vrijwel perfecte conditie![]()
Goedquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klinkt tof![]()
Hoe gaat het met het even zuinig aan doen?
Ik moet de krant van vandaag nog uit de bus halen, Moet toch zo een vuilniszak weggooien, dus dan doe ik het maar als ik weer naar binnen ga.quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Daarom ook een abo op de krant
Journalistiek is belangrijk
quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:19 schreef LTVDK het volgende:
#COVID19NL statistieken t.o.v. gisteren:
Positief getest: 9182
Totaal: 603603 (+9080 ivm -102 corr.)
Opgenomen*: 247
Huidig*: 1242 (+33)
Opgenomen op IC*: 37
Huidig*: 481 (+9)
* LCPS cijfers - http://lcps.nu
Overleden: 53
Totaal: 10019
https://twitter.com/mzelst/status/1337748062014476290
Verdrietig hoor, sterktequote:Op zaterdag 12 december 2020 14:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moet de krant van vandaag nog uit de bus halen, Moet toch zo een vuilniszak weggooien, dus dan doe ik het maar als ik weer naar binnen ga.
Nadeel van geen hond meer (![]()
![]()
). Deed het normaal altijd als ik hem 's ochtend had uitgelaten..
We hebben nog geen totale gehad toch?quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Totale lockdown part II
We hebben nooit een deel 1 gehad.quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Totale lockdown part II
De bibliotheek dicht!quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Totale lockdown part II
quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moet de krant van vandaag nog uit de bus halen, Moet toch zo een vuilniszak weggooien, dus dan doe ik het maar als ik weer naar binnen ga.
Nadeel van geen hond meer (![]()
![]()
). Deed het normaal altijd als ik hem 's ochtend had uitgelaten..
Is het te vroeg voor: 'It's over 9000!'?quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:19 schreef LTVDK het volgende:
Ja de trailers zijn altijd tegenvallender dan het uiteindelijke productquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
We hebben nooit een deel 1 gehad.
Nooit.quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Is het te vroeg voor: 'It's over 9000!'?
Kom maar op met die lockdownquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:19 schreef LTVDK het volgende:
Beetje lastig ook om de 10.000e dode een bloemetje te geven. Of nou ja, het kan wel...quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Is het te vroeg voor: 'It's over 9000!'?
gisteren toch ook al zoiets?quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:19 schreef LTVDK het volgende:
Waarheid.quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja de trailers zijn altijd tegenvallender dan het uiteindelijke product
quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We hebben nog geen totale gehad toch?
Kloptquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
We hebben nooit een deel 1 gehad.
Ja, het is nog zo vers, dus ik mis hem nog enorm. Maar komt wel goed..quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje lastig ook om de 10.000e dode een bloemetje te geven. Of nou ja, het kan wel...
En dan precies iemand treffen die geen bloemen op de uitvaart wilde.quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje lastig ook om de 10.000e dode een bloemetje te geven. Of nou ja, het kan wel...
Onder de geraniums is weer eens iets anders dan erachterquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:19 schreef LTVDK het volgende:
Ik zit ernaast, wat nu?quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Onder de geraniums is weer eens iets anders dan erachter
quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, het is nog zo vers, dus ik mis hem nog enorm. Maar komt wel goed..![]()
Wat is er anders nu dan?quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:24 schreef CherryLips het volgende:
Lockdown zoals maart april mei vind ik ook best hoor.
Winterhard kruipspulquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb geen geraniums nu. Van de zomer wel weer denk ik.
Scholen, sporten, de algemene instelling van mensen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat is er anders nu dan?
Behalve dat 3/4 zich niet of nauwelijks meer iets aantrekt van maatregelen en vrolijk op kantoor werkt?
Meer hameren op thuiswerken. Dierentuinen, pretparken, musea, bioscopen, buurthuizen, contactberoepen etc. O en sportscholen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat is er anders nu dan?
Behalve dat 3/4 zich niet of nauwelijks meer iets aantrekt van maatregelen en vrolijk op kantoor werkt?
ja ik merk het zelf ook hoor. Het gevoel van urgentie is er niet.quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Scholen, sporten, de algemene instelling van mensen.
Daar zal het probleem dan ook wel liggen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat is er anders nu dan?
Bedrijven meer aanspreken op thuiswerken. Bedrijven lijken het zo allemaal best te vinden. Laat andere bedrijven maar thuiswerken etcquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meer hameren op thuiswerken. Dierentuinen, pretparken, musea, bioscopen, buurthuizen, contactberoepen etc. O en sportscholen.
Die kantoren zitten je wel dwars hč.quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bedrijven meer aanspreken op thuiswerken. Bedrijven lijken het zo allemaal best te vinden. Laat andere bedrijven maar thuiswerken etc
is dat er ooit geweest, naast misschien 1-2 weken in het begin?quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik merk het zelf ook hoor. Het gevoel van urgentie is er niet.
Volgens mij wel redelijke brandhaarden d8 ikquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die kantoren zitten je wel dwars hč.
Wauwquote:
Plus iets meer acute angst en verschil met dat er toen niet al 10 maanden ellende op zatquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:28 schreef CherryLips het volgende:
O en scholen waren dicht.
Maar oké precies zoals nu dus?
Grootste probleem :mensen zijn niet bang meer voor corona, destijds welquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik merk het zelf ook hoor. Het gevoel van urgentie is er niet.
Jurk met pantyquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet nog naar de klikos lopen maar heb net m'n broeken in de was gegooid. Heb geen schone broek meer
Dit. Toen :angst. Nu : coronamoequote:Op zaterdag 12 december 2020 14:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Plus iets meer acute angst en verschil met dat er toen niet al 10 maanden ellende op zat
Of bang én leven gaat toch ook wel weer doorquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Grootste probleem :mensen zijn niet bang meer voor corona, destijds wel
kansloosquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:32 schreef bitterbal het volgende:
https://www.ad.nl/den-haa(...)-VYacWuIBV7hco2Mw7FQ
Watttttquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb geen jurken of rokken of panty's of mayos
Ik ken er driequote:Op zaterdag 12 december 2020 14:32 schreef RockNijntje het volgende:
Ik snap niet hoe ik met deze cijfers nog steeds maar maximaal vijf mensen ken die corona gehad hebben. En dat zijn verre connecties.
mijn schoenen en spijkerbroek kunnen eigenlijk wel weer uit inderdaadquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet nog naar de klikos lopen maar heb net m'n broeken in de was gegooid. Heb geen schone broek meer
Dan maar in de blote bipsquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon smurfbroek joh.quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tot eergisteren kende ik er ook geen, nu opeens 4.quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:32 schreef RockNijntje het volgende:
Ik snap niet hoe ik met deze cijfers nog steeds maar maximaal vijf mensen ken die corona gehad hebben. En dat zijn verre connecties.
Hips hips hipsquote:
Andere modellen uitzoeken.quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het figuur van SpongeBob. Het zwiert niet bij mij.
ik ook niet hoor. 2 collega's die het achteraf in februari gehad bleken te hebben, ik geloof nog een buur van mijn ouders die ik verder niet ken. En LTVDK en z'n familie. Dat is nog wel het "dichtste bij"quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:32 schreef RockNijntje het volgende:
Werkt ook.quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die zit ook in de wasHeb alleen nog zo'n broek van m'n Harry Potter thuispak.
En dan ook nog allemaal zo dichtbijquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tot eergisteren kende ik er ook geen, nu opeens 4.
Een broek ook nietquote:Op zaterdag 12 december 2020 14:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het figuur van SpongeBob. Het zwiert niet bij mij.
Frantic ook dacht ik.quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik ook niet hoor. 2 collega's die het achteraf in februari gehad bleken te hebben, ik geloof nog een buur van mijn ouders die ik verder niet ken. En LTVDK en z'n familie. Dat is nog wel het "dichtste bij"
Vriend van mij die op een operatie aan het wachten is vind het allemaal wat minder leuk.quote:Op zaterdag 12 december 2020 14:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Grootste probleem :mensen zijn niet bang meer voor corona, destijds wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |