Dan moet je ze even uitpakken hequote:Op zaterdag 12 december 2020 13:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lastig te beoordelen aangezien ze helemaal ingepakt zijn
Dat denk ik ook wel inderdaadquote:Op zaterdag 12 december 2020 13:12 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, als dat wel zo was hadden we vast allang iets gehoord
Wordt niet zo gewaardeerd gok ikquote:Op zaterdag 12 december 2020 13:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan moet je ze even uitpakken he![]()
Maken ze gelijk een aantekening * zwaar autistisch.quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wordt niet zo gewaardeerd gok ikKreeg nog wel een kreet van verbazing over me heen toen ik mijn bsn-nummer zo uit mijn hoofd opnoemde
De zus van mijn oma is overleden door covid omdat de thuiszorgster (enige die bij haar kwam) geen mondkapje wilde dragen en achteraf besmet bleek te zijnquote:Op zaterdag 12 december 2020 13:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb wel het idee dat de besmettingen juist uit de zorgkant komen vaak. Terwijl er de burger steeds verantwoordelijk wordt gehouden niets aan regels te doen.
Toen dit voorjaar mijn schoonmoeder op het sterfbed lag, kwam de ene na de andere verzorgen (nog zonder mondkapjes en testen) en die bleken na de begrafenis allemaal besmet en daardoor heel de familie die aan het sterfbed gestaan heeft.
Dat is ook zo'n beetje het enige nummer dat ik naast mijn telefoonnummer uit mijn hoofd ken, ben normaal een ramp met cijfersquote:Op zaterdag 12 december 2020 13:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maken ze gelijk een aantekening * zwaar autistisch.
Ja dat was toen zo.quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De zus van mijn oma is overleden door covid omdat de thuiszorgster (enige die bij haar kwam) geen mondkapje wilde dragen en achteraf besmet bleek te zijnWas in April/Mei.
Crisesquote:Op zaterdag 12 december 2020 13:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel inderdaad.
Ik blijf het wel bizar vinden, FOK! bestaat al zo lang en er zijn sindsdien toch al best wat crisissen (crisi? crisum?) geweest die het overleefde. En dan zou COVID er nu even in een keer een einde aan maken.
Als ze me ooit gevangen nemen blijf ik die ook herhalen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wordt niet zo gewaardeerd gok ikKreeg nog wel een kreet van verbazing over me heen toen ik mijn bsn-nummer zo uit mijn hoofd opnoemde
Wellicht ook niet met mondmaskerquote:Op zaterdag 12 december 2020 13:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat was toen zo.
Raar achteraf. Al is zo’n close verzorging toch niet te doen zonder besmetting.
Maar ik weet wel het meervoud van cantus.quote:
Scheelt weer een vaccinquote:Op zaterdag 12 december 2020 13:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maken ze gelijk een aantekening * zwaar autistisch.
Klinkt alsof die persoon eens een (andere) vrouw moet neuken of uitdagender werk moet doenquote:Op zaterdag 12 december 2020 13:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn naaste collega weet alle nummers, postcodes van klanten, personeelcodes van alle medewerkers, telefoonnummer, hoef niets te zoeken hij noemt het zo op.
Helemaal waar, beetje autie dus ook geen vriendin.quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Klinkt alsof die persoon eens een (andere) vrouw moet neuken of uitdagender werk moet doen
quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik lig in bad met suikerspinschuim. Qua geur in elk geval. Echt schuimen doet het niet. Dan had ik de halve fles erin moeten gooien en daar ben ik een te grote krent voor.
Ruikt het wel lekker? Of is het meer een weeë zoete walm?quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik lig in bad met suikerspinschuim. Qua geur in elk geval. Echt schuimen doet het niet. Dan had ik de halve fles erin moeten gooien en daar ben ik een te grote krent voor.
Man man manquote:Op zaterdag 12 december 2020 13:37 schreef bitterbal het volgende:
toch wel demo
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het ruikt heel lekker en ontzettend zoet.quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ruikt het wel lekker? Of is het meer een weeë zoete walm?
Noem het demonstratie en je komt er mee weg, I guess?quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:41 schreef Haags het volgende:
Paar van die tokkies die vuurwerk afsteken.
zolang het F1 is, kan de politie niks doen..quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Noem het demonstratie en je komt er mee weg, I guess?
Geen bad helaas.quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Berry Bath Blend van de Body Shop
Valt hier nog mee *klopt afquote:Op zaterdag 12 december 2020 13:41 schreef Haags het volgende:
Ja zo lijkt het wel.quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Noem het demonstratie en je komt er mee weg, I guess?
Eh?quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:44 schreef mschol het volgende:
[..]
zolang het F1 is, kan de politie niks doen..
Lekker met Berry in bad.quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Berry Bath Blend van de Body Shop
wat is het verschil met oud op nieuw?quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:41 schreef Haags het volgende:
quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens het flesje kan je hem ook as douchegel gebruiken.
F1 vuurwerk (kindervuurwerk, maar dat zijn ook fonteinen enzo) mag het hele jaar afgestoken worden..quote:
Voortaan moeten we Buda dus Berry noemen, check.quote:
Ja vrij weinig.quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
wat is het verschil met oud op nieuw?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |