Matig johquote:Op zaterdag 12 december 2020 12:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja opa, vader en broer waren al positief.
Niet zo heel veel bijzonders, ze zijn wel allemaal bij mijn opa op bezoek geweest (die nu in het ziekenhuis is opgenomen), bij mij is die juist hier op bezoek geweest.quote:Op zaterdag 12 december 2020 12:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jezus, wat hebben jullie toch gedaan bij elkaar?
quote:Op zaterdag 12 december 2020 12:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet zo heel veel bijzonders, ze zijn wel allemaal bij mijn opa op bezoek geweest (die nu in het ziekenhuis is opgenomen), bij mij is die juist hier op bezoek geweest.
Opa de superspreader.quote:Op zaterdag 12 december 2020 12:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet zo heel veel bijzonders, ze zijn wel allemaal bij mijn opa op bezoek geweest (die nu in het ziekenhuis is opgenomen), bij mij is die juist hier op bezoek geweest.
Nja, hopelijk knapt iedereen een beetje goed op.quote:Op zaterdag 12 december 2020 12:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:00 schreef Dr_Flash het volgende:
even kijken of mijn wasmachine nog leeft. Het kussen is klaar denk ik.
Hoe gaat het nu met OTVDK?quote:Op zaterdag 12 december 2020 12:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog een goede twee weken maar geloof ik of niet?quote:
Gaat de goede kant op, hij eet en drinkt goed en zijn koorts zakt, wel is die meer gaan hoesten. Ze verwachten dat die in de loop van de week weer naar huis mag, al gaat die dan waarschijnlijk als tussenstap nog wel naar een tijdelijke opvang.quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu met OTVDK?
Heb je die tennisballen speciaal voor dit doeleinde gekocht?quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Onheilspellende geluiden uit de drogerZo met die tennisballen erbij in
O, gelukkig maar.quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat de goede kant op, hij eet en drinkt goed en zijn koorts zakt, wel is die meer gaan hoesten. Ze verwachten dat die in de loop van de week weer naar huis mag, al gaat die dan waarschijnlijk als tussenstap nog wel naar een tijdelijke opvang.
komt die er nog wel goed mee weg denk ikquote:Op zaterdag 12 december 2020 13:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat de goede kant op, hij eet en drinkt goed en zijn koorts zakt, wel is die meer gaan hoesten. Ze verwachten dat die in de loop van de week weer naar huis mag, al gaat die dan waarschijnlijk als tussenstap nog wel naar een tijdelijke opvang.
Dit was ook de enige reden dat er tennisballen in het huis van mijn ouders aanwezig warenquote:Op zaterdag 12 december 2020 13:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je die tennisballen speciaal voor dit doeleinde gekocht?
quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:06 schreef bitterbal het volgende:
badkamer man heeft tekening van de badkamer gestuurd maar geen prijs
Niks meer, dat is allemaal al uitverkocht omdat het plebs er nu zonder pasje naar binnen mag.quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:06 schreef UitStraling het volgende:
Zo even naar de Sligro, eens kijken wat voor decadente kerstshit ze allemaal te vreten hebben
quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nog een goede twee weken maar geloof ik of niet?
quote:Op woensdag 9 december 2020 19:22 schreef Danny het volgende:
[..]
nee hoor, we gaan gewoon door. ook na 1 januari
(wat niet betekent dat donaties niet nodig - en welkom - zijn natuurlijk!)
Dat Robijn dit nog niet heeft verzonnen, met een lekker luchtjequote:Op zaterdag 12 december 2020 13:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dit was ook de enige reden dat er tennisballen in het huis van mijn ouders aanwezig waren. We kunnen ze beter drogerballen noemen denk ik
.
Ik ben wel teststraten aan het sparen, heb al Dordt, Roosendaal en Etten-Leur en morgen mag ik naar Bredaquote:
Ook wel een mooie dit voor in de Foqueville lexicon.quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dit was ook de enige reden dat er tennisballen in het huis van mijn ouders aanwezig waren. We kunnen ze beter drogerballen noemen denk ik
.
Niet een heel erg grote afzet denk ik, althans neem aan dat mensen niet wekelijks hun kussen wassen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat Robijn dit nog niet heeft verzonnen, met een lekker luchtje
Nee ik had ze in huis om mee tegen de muur te schurken als ik last had van spierknopen in mijn rug. Maar daar heb ik ze eigenlijk nog nooit voor gebruikt.quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je die tennisballen speciaal voor dit doeleinde gekocht?
Dan is het gratis, wettelijk gezienquote:Op zaterdag 12 december 2020 13:06 schreef bitterbal het volgende:
badkamer man heeft tekening van de badkamer gestuurd maar geen prijs
ga je nog een keer?quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben wel teststraten aan het sparen, heb al Dordt, Roosendaal en Etten-Leur en morgen mag ik naar Breda
"vieze kussens die aan uw hoofd blijven plakken, u moet de drogerballen van US pakken"quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Krijg je dan achteraf ook mailtjes om een review te schrijven?quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben wel teststraten aan het sparen, heb al Dordt, Roosendaal en Etten-Leur en morgen mag ik naar Breda
Prikpunten sparen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh joh top! Ik kon het me al haast niet voorstellen, dat de stekker er zomaar uit zou gaan. Maar iedereen sprak er op die manier over, dus ging ik het onderhand ook gelovenquote:
Ja op verzoek van de GGD.quote:
Jaquote:Op zaterdag 12 december 2020 13:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook wel een mooie dit voor in de Foqueville lexicon.
Snel, vraag patent aanquote:Op zaterdag 12 december 2020 13:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik eigenlijk ookquote:Op zaterdag 12 december 2020 13:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh joh top! Ik kon het me al haast niet voorstellen, dat de stekker er zomaar uit zou gaan. Maar iedereen sprak er op die manier over, dus ging ik het onderhand ook geloven.
En jij ook danquote:Op zaterdag 12 december 2020 13:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Spannend
ja moet haast wel dat jij ook besmet bent eigenlijk
Een tekening is een tekening, geen offerte?quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Dan is het gratis, wettelijk gezien
Die in Dordt was tot nu toe wel qua locatie de mooiste (oude brandweerkazerne) maar qua bereikbaarheid een beetje matig omdat je de halve stad door moest.quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Krijg je dan achteraf ook mailtjes om een review te schrijven?
mja, als dat wel zo was hadden we vast allang iets gehoordquote:Op zaterdag 12 december 2020 13:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh joh top! Ik kon het me al haast niet voorstellen, dat de stekker er zomaar uit zou gaan. Maar iedereen sprak er op die manier over, dus ging ik het onderhand ook geloven.
Maarrrrrrr.......... Waar hebben ze de lekkerste prikverpleegstertjes?quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die in Dordt was tot nu toe wel qua locatie de mooiste (oude brandweerkazerne) maar qua bereikbaarheid een beetje matig omdat je de halve stad door moest.
Ja 4 van de 5 mensen met wie ik contact heb gehad afgelopen week zijn positief getest.quote:Op zaterdag 12 december 2020 13:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Spannend
ja moet haast wel dat jij ook besmet bent eigenlijk
Lastig te beoordelen aangezien ze helemaal ingepakt zijnquote:Op zaterdag 12 december 2020 13:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maarrrrrrr.......... Waar hebben ze de lekkerste prikverpleegstertjes?
Het was een grapjequote:Op zaterdag 12 december 2020 13:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een tekening is een tekening, geen offerte?
Had je er even een disclaimer bij moeten zetten anders snapt Lossiepossie dat niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |