Geheid dat er wel kroegen opengaan al is het maar om de laatste drankvoorraad op te maken voor hun definitieve sluiting.quote:Op zaterdag 12 december 2020 12:25 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Zou in de rij staan als ze de kroeg zouden openen
Ga er maar vanuit dat het laatste gewoon het geval is.quote:Op zaterdag 12 december 2020 12:25 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Maar ligt het aan de overtreders? Ik heb dat idee niet eigenlijk. Als maatregelen niet de juiste zijn zorgen ook de niet overtreders nog voor verspreiding.
Ja, dat moet haast wel. En terecht, met alleen Nederlanders is het al te druk. En het zou me niet verbazen als het donderdag al in gaat, het laatste weekend voor kerst wordt anders totale anarchie.quote:Op zaterdag 12 december 2020 12:23 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zou dit nieuwsbericht dan toch een reactie zijn op de lockdown van Duitsland en in bijzonder aangrenzend NRW?
Ligt aan het weer.quote:Op zaterdag 12 december 2020 12:25 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Maar ligt het aan de overtreders? Ik heb dat idee niet eigenlijk. Als maatregelen niet de juiste zijn zorgen ook de niet overtreders nog voor verspreiding.
Nou ik las vanochtend een artikel dat mensen die een operatie ondergaan blijkbaar verzwijgen dat ze corona hebbenquote:Op zaterdag 12 december 2020 12:25 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Maar ligt het aan de overtreders? Ik heb dat idee niet eigenlijk.
Ja, daar hebben we nu weinig aan.quote:Op zaterdag 12 december 2020 12:25 schreef quirina het volgende:
[..]
Omdat ze eerder strenger hadden moeten zijn. Hadden we ook een beetje kerst kunnen vieren.
Ja, lijkt me wel.quote:Op zaterdag 12 december 2020 12:25 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Ja, daar hebben we nu weinig aan.quote:Op zaterdag 12 december 2020 12:25 schreef quirina het volgende:
[..]
Omdat ze eerder strenger hadden moeten zijn. Hadden we ook een beetje kerst kunnen vieren.
Ja, lijkt me wel.quote:Op zaterdag 12 december 2020 12:25 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Echt, wtf. Wat voor een gore klootzak ben je dan.quote:Op zaterdag 12 december 2020 12:27 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Nou ik las vanochtend een artikel dat mensen die een operatie ondergaan blijkbaar verzwijgen dat ze corona hebben![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)s-dodelijk~abd21782/
Dat soort mensen moeten ze sowieso weigeren van de IC
Ik vraag me af hoe ze dit allemaal zo zeker weten, de kans is namelijk veel groter dat hij een paar besmet heeft en die weer andere hebben besmet.quote:Op zaterdag 12 december 2020 11:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
https://nos.nl/teletekst#127
Dat was dus niet zo'n handige actie van Sinterklaas
Maar laten we eerlijk zijn. De mensen die last zullen hebben van maatregelen is niet die groep, dat is de groep die toch al schijt heeft. Dan kun je meer maatregelen afkondigen die toch niet opgevolgd worden door die groep, maar je kunt ook ‘s gaan nadenken over op een slimmere manier handhaven.quote:Op zaterdag 12 december 2020 12:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, daar hebben we nu weinig aan.
[..]
Ja, lijkt me wel. [ afbeelding ]
Mensen hebben er gewoon schijt aan.
Ja dat is natuurlijk wel echt debiel. Maar ik bedoelde meer alle andere maatregelen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 12:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[..]
Ja, zit wat in. Je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 12 december 2020 12:30 schreef chratnox het volgende:
[..]
Maar laten we eerlijk zijn. De mensen die last zullen hebben van maatregelen is niet die groep, dat is de groep die toch al schijt heeft. Dan kun je meer maatregelen afkondigen die toch niet opgevolgd worden door die groep, maar je kunt ook ‘s gaan nadenken over op een slimmere manier handhaven.
Las vanmorgen dat er iets van 5000 boetes uitgedeeld zijn voor het niet dragen van mondkapjes. Wedden dat dat in de meeste gevallen mensen zijn die ‘t gewoon vergeten zijn?
Bizar idd. Maar daar helpen alle voorgestelden en reeds genomen maatregelen niet tegen. Daarmee tref je ook de welwillende burger die het uiteindelijk ook een keer gehad met dat toontje van Knabbel en Babbel.quote:Op zaterdag 12 december 2020 12:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[..]
[..]
Echt, wtf. Wat voor een gore klootzak ben je dan.
Ik heb geen idee. Bij influenza worden verschillende vaccins gemixed in een vaccin omdat er heel veel varianten van het influenzavirus zijn, maar bij SARS-CoV-2 is dat (nog lang) niet het geval.quote:Op vrijdag 11 december 2020 23:41 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ik vraag mijzelf af of de kern hier is dat Oxford hun vaccin ook projecteert op een ander Adeno-virus of dat zij daadwerkelijk de Sputnik-SpikeEiwit formule willen gaan toepassen (en/of dat bestellen danwel zelf produceren).
Dat er verschillend Adeno virussen zullen (moeten) worden gebruikt is vanuit de vector-strategie op (wereld)schaal bijna onvermijdelijk. Gelukkig zijn er heel veel Adeno serotypen.
Ik weet alleen zelf (nog) niet of en op hoeveel manieren de Covid19 signatuur als antigeen - dat moeten worden herkend om af te weren - op dat Adeno-virus kan worden aangebracht of ingebracht.
Covid19 zelf lijkt mij zelf al vrij specifiek en kan mij nog niet goed indenken dat er dan veel (werkende) antigenen zijn die kunnen dienen als aangrijppunt voor een herkenbare T-cel afweer.
Ms kan @:George_of_the_Jungle wat toevoegen, mij corrigeren of hier aanvullen inzake Plan van Oxford om hun ChAdOx1 te gaan combineren met het Sputnik Ad5/Ad26 vector vaccin.
Exitkaart :quote:
Toch vind ik het positief dat ze hier serieus overna denken. Net zo goed als dat er pogingen worden gedaan om een routekaart op te stellen - die dan vooral lijkt voor te schrijven welke maatregelen er nog moeten komen - hoort de andere kant ook op te worden vastgelegd. En dan niet richting niveautje waakzaam maar gewoon richting normaal.quote:Op zaterdag 12 december 2020 12:38 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Exitkaart :
Nog een jaar vol maatregelen, langzame vaccinatie, geen evenementen, etc
Nee ik heb geen hoop
Wel een heel zwart beeldquote:Op zaterdag 12 december 2020 12:38 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Exitkaart :
Nee ik heb geen hoop
Het kan heel hard gaan inderdaad als er vanaf het voorjaar daadwerkelijk grootschalig gevaccineerd gaat worden.quote:Op zaterdag 12 december 2020 12:44 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Wel een heel zwart beeld. Ik denk dat aan het einde van de lente/begin van de zomer de grootste ellende wel voorbij is.
Ze kunnen momenteel nog geen 5 dagen vooruit denken.quote:Op zaterdag 12 december 2020 12:38 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Exitkaart :
Nee ik heb geen hoop
Ik s aphet.quote:Op zaterdag 12 december 2020 12:27 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Nou ik las vanochtend een artikel dat mensen die een operatie ondergaan blijkbaar verzwijgen dat ze corona hebben![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)s-dodelijk~abd21782/
Dat soort mensen moeten ze sowieso weigeren van de IC
Het zal een soort inzichtelijk beeld willen schetsen wat in welke volgorde onder welke voorwaarden versoepeld kan worden.quote:
Jawel hoor.quote:Op zaterdag 12 december 2020 12:46 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Ze kunnen momenteel nog geen 5 dagen vooruit denken.
Inderdaad. We moeten ons ook niet blind staren op die 60% voor groepsimmuniteit. Dat is nodig om het virus volledig uit te laten doven. Als het percentage dat gevaccineerd is straks gestaag op gaat lopen, zal dat ook betekenen dat het virus zich gestaag steeds minder makkelijk kan verspreiden.quote:Op zaterdag 12 december 2020 12:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het kan heel hard gaan inderdaad als er vanaf het voorjaar daadwerkelijk grootschalig gevaccineerd gaat worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |