Spreek je in het dagelijks leven ook Fries of dat niet?quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2020 23:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Die gingen daarheen...dus moest ik maar mee
Ik heb het liefst een waardebon van zoveel euro, te besteden bij een winkel naar keuze .....quote:Op vrijdag 11 december 2020 23:08 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik heb earbuds gehad...En wat andere troep. Best leuk, maar ik heb een SkullCandy Crusher koptelefoon, dus wat moet ik ermee? Mij vrouw is er blij mee... Dus in dat opzicht wel leuk... Ik ben zelf meer van de traditionele kerstpakketen. Veel troep die je normaal gesproken niet koopt. Dat vind ik leuk.
Ik spreek nooit Fries.quote:Op vrijdag 11 december 2020 23:09 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Spreek je in het dagelijks leven ook Fries of dat niet?
BASSIE EN ADRIAAN JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Mike Oldfieldquote:
And nothing was ever heard of him ... except the sound of tubular bells ....quote:
Ik heb een aantal waardebonnen voor een reis gekregen...quote:Op vrijdag 11 december 2020 23:09 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb het liefst een waardebon van zoveel euro, te besteden bij een winkel naar keuze .....
ik snap je wel. meeste dingen zou je zelf niet kopen.
au ....quote:Op vrijdag 11 december 2020 23:10 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik heb een aantal waardebonnen voor een reis gekregen...
YESSSSHHHquote:Op vrijdag 11 december 2020 23:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
BASSIE EN ADRIAAN JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:Op vrijdag 11 december 2020 23:10 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik vind zo'n traditioneel kerstpakket ook het leukst, allerlei meuk om uit te pakken, sommige dingen gebruik je wel, andere weer niet, maar het is gewoon leuk.quote:Op vrijdag 11 december 2020 23:08 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik heb earbuds gehad...En wat andere troep. Best leuk, maar ik heb een SkullCandy Crusher koptelefoon, dus wat moet ik ermee? Mij vrouw is er blij mee... Dus in dat opzicht wel leuk... Ik ben zelf meer van de traditionele kerstpakketen. Veel troep die je normaal gesproken niet koopt. Dat vind ik leuk.
Moonlight shadowquote:
quote:Op vrijdag 11 december 2020 23:10 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Precies dat ja. Zoals het bedoelt is.quote:Op vrijdag 11 december 2020 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind zo'n traditioneel kerstpakket ook het leukst, allerlei meuk om uit te pakken, sommige dingen gebruik je wel, andere weer niet, maar het is gewoon leuk.
van die zoutjes die je zelf nooit zou kopen, maarja ... dan is er op een keer niks lekkers voor bij de borrel ... en dan ga je daar maar aan beginnen ....quote:Op vrijdag 11 december 2020 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind zo'n traditioneel kerstpakket ook het leukst, allerlei meuk om uit te pakken, sommige dingen gebruik je wel, andere weer niet, maar het is gewoon leuk.
Dat dus, zo'n leuk verrassingspakket en niet een saaie bon.quote:Op vrijdag 11 december 2020 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou @Homijn nooit opeten. Soberso geen liefhebber van wild eigenlijk. Los daarvan, Homijn is een bijzonder konijn, die zou ik gewoon een kekke worteltjestaart geven en een pint met 'm drinken en dan lekker praten over konijnenzaken. Zoals hoe je als konijn een regelmatige stoelgang onderhoudt bijvoorbeeld. Die konijnenkeutels zien er altijd zo droog uit, ik zou gigantische verstopping krijgen.quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2020 23:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zou @:Homijn nooit opeten. Soberso geen liefhebber van wild eigenlijk. Los daarvan, Homijn is een bijzonder konijn, die zou ik gewoon een kekke worteltjestaart geven en een pint met 'm drinken en dan lekker praten over konijnenzaken. Zoals hoe je als konijn een regelmatige stoelgang onderhoudt bijvoorbeeld. Die konijnenkeutels zien er altijd zo droog uit, ik zou gigantische verstopping krijgen.
En vaak zijn ze dan al over de datumquote:Op vrijdag 11 december 2020 23:14 schreef maily het volgende:
[..]
van die zoutjes die je zelf nooit zou kopen, maarja ... dan is er op een keer niks lekkers voor bij de borrel ... en dan ga je daar maar aan beginnen ....![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 december 2020 23:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En vaak zijn ze dan al over de datum
Is dat echt een ding eigenlijk?quote:
dan nietquote:Op vrijdag 11 december 2020 23:20 schreef murp het volgende:
[..]
Totaal geen moeite om sorry te zeggen!
Voor mij welquote:Op vrijdag 11 december 2020 23:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is dat echt een ding eigenlijk?
En toen?quote:Op vrijdag 11 december 2020 23:22 schreef maily het volgende:
[..]
Komt een konijn bij de bakker
"heeft U ook worteltjestaart?
je zou er gelijk een ophalen he, so cutequote:Op vrijdag 11 december 2020 23:23 schreef Chanel5 het volgende:
Ahhhhh die reclame van dat zwarte katje van de staatloterij smelt
"Nee"quote:Op vrijdag 11 december 2020 23:22 schreef maily het volgende:
[..]
Komt een konijn bij de bakker
"heeft U ook worteltjestaart?
Bakker zei "nee"quote:
Zo ja.quote:
Ik heb een hond maar toch ........ik vind alle dieren leuk, ook die ik niet wil hebben maar week wordt van binnen...quote:Op vrijdag 11 december 2020 23:23 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
je zou er gelijk een ophalen he, so cute
quote:Op vrijdag 11 december 2020 23:25 schreef maily het volgende:
[..]
Bakker zei "nee"
en zo ging dat een paar dagen achter elkaar
de bakker dacht "misschien toch maar eens maken"
Komt dat konijn weer
"heeft U ook worteltjestaart?"
Bakker: "jazeker!!"
Konijn: "vies he"
@Homijn is ook wel zo dat hij dat zou flikken bij zijn bakkerquote:Op vrijdag 11 december 2020 23:25 schreef maily het volgende:
[..]
Bakker zei "nee"
Komt dat konijn weer
quote:Op vrijdag 11 december 2020 23:25 schreef maily het volgende:
[..]
Bakker zei "nee"
Komt dat konijn weer
Ik heb de oorlog met @X-23 overleeft, ik kan alles aanquote:
Geen zand/klei/rotsen?quote:Op vrijdag 11 december 2020 23:30 schreef Deisyy het volgende:
There is water at the bottom of the ocean
Dat vind ik maar kut muziekquote:Op vrijdag 11 december 2020 23:32 schreef maily het volgende:
[..]
Crawling in my skin
these wounds they will not heal
Ik ga het even navragen bij de Talking Heads.quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2020 23:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zou @:Homijn nooit opeten. Soberso geen liefhebber van wild eigenlijk. Los daarvan, Homijn is een bijzonder konijn, die zou ik gewoon een kekke worteltjestaart geven en een pint met 'm drinken en dan lekker praten over konijnenzaken. Zoals hoe je als konijn een regelmatige stoelgang onderhoudt bijvoorbeeld. Die konijnenkeutels zien er altijd zo droog uit, ik zou gigantische verstopping krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |