Dat dus, zo'n leuk verrassingspakket en niet een saaie bon.quote:Op vrijdag 11 december 2020 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind zo'n traditioneel kerstpakket ook het leukst, allerlei meuk om uit te pakken, sommige dingen gebruik je wel, andere weer niet, maar het is gewoon leuk.
Ik zou @Homijn nooit opeten. Soberso geen liefhebber van wild eigenlijk. Los daarvan, Homijn is een bijzonder konijn, die zou ik gewoon een kekke worteltjestaart geven en een pint met 'm drinken en dan lekker praten over konijnenzaken. Zoals hoe je als konijn een regelmatige stoelgang onderhoudt bijvoorbeeld. Die konijnenkeutels zien er altijd zo droog uit, ik zou gigantische verstopping krijgen.quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2020 23:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zou @:Homijn nooit opeten. Soberso geen liefhebber van wild eigenlijk. Los daarvan, Homijn is een bijzonder konijn, die zou ik gewoon een kekke worteltjestaart geven en een pint met 'm drinken en dan lekker praten over konijnenzaken. Zoals hoe je als konijn een regelmatige stoelgang onderhoudt bijvoorbeeld. Die konijnenkeutels zien er altijd zo droog uit, ik zou gigantische verstopping krijgen.
En vaak zijn ze dan al over de datumquote:Op vrijdag 11 december 2020 23:14 schreef maily het volgende:
[..]
van die zoutjes die je zelf nooit zou kopen, maarja ... dan is er op een keer niks lekkers voor bij de borrel ... en dan ga je daar maar aan beginnen ....![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 december 2020 23:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En vaak zijn ze dan al over de datum
Is dat echt een ding eigenlijk?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |