SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Ik moest snel wat bedenkenquote:
Ik ben 28, 29 en 31 december vrij.quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:17 schreef just me het volgende:
[..]
heb je wel wat vrij kunnen plannen rond de kerst ?
quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben 28, 29 en 31 december vrij.
De film heb ik wel gezien, maar de muziek is mij niet bijgebleven.quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:20 schreef DJ11 het volgende:
De laatste track van deze show is filmmuziek....
051 (077)John Williams - Welcome To Jurassic Park [1993]
quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ik daar heel actief naar op zoek was, maar dit nummer gaat feitelijk over een uitvaart. Ik vind het toepasselijk en mooi, vandaar.quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:22 schreef livelink het volgende:
[..]
De film heb ik wel gezien, maar de muziek is mij niet bijgebleven.
Mooi nummer van de PSB net, maar ik blijf het raar vinden om muziek voor je eigen begrafenis uit te zoeken
Je kunt het beter zelf uitzoeken dan het een ander laten doenquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:22 schreef livelink het volgende:
maar ik blijf het raar vinden om muziek voor je eigen begrafenis uit te zoeken
Begrijp ik. Maar ik vind dat iets voor de nabestaanden. Dat bedoel ik eigenlijk. Maar ik denk dat mensen die jou goed kennen waarschijnlijk wel op hetzelfde nummer zouden komen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:23 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ik daar heel actief naar op zoek was, maar dit nummer gaat feitelijk over een uitvaart. Ik vind het toepasselijk en mooi, vandaar.
Fijn voor jequote:Op vrijdag 11 december 2020 21:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat jij dat vindt en ook al een keer een show daarover hebt gedaan. Maar ik vind het uitkiezen van de muziek juist iets voor de nabestaanden om te doen. Maar dat is mijn gevoel alleen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:23 schreef just me het volgende:
[..]
Je kunt het beter zelf uitzoeken dan het een ander laten doen
Wij hebben het zelf uitgezocht en vast laten leggen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Begrijp ik. Maar ik vind dat iets voor de nabestaanden. Dat bedoel ik eigenlijk. Maar ik denk dat mensen die jou goed kennen waarschijnlijk wel op hetzelfde nummer zouden komen.
Mijn kinderen kennen mijn muziek smaak nietquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Begrijp ik. Maar ik vind dat iets voor de nabestaanden. Dat bedoel ik eigenlijk. Maar ik denk dat mensen die jou goed kennen waarschijnlijk wel op hetzelfde nummer zouden komen.
Tja, ik zal het zelf niet horen. Dus als zij troost vinden in Rammstein, dan mag het ook.quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:26 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn kinderen kennen mijn muziek smaak niet
Zoals ik vanavond elders al schreef:quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, ik zal het zelf niet horen. Dus als zij troost vinden in Rammstein, dan mag het ook.
quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil Rammstein met 'Wollt Ihr Das Bett In Flammen Sehen'.
En dan kom ik brandend in mijn kist vanuit de oven omhoog in plaats van andersom...
Ik draai me dan nog een keer om in mijn graf denk ik.quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoals ik vanavond elders al schreef:
[..]
Rust zacht voor zo!quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik draai me dan nog een keer om in mijn graf denk ik.
Hij brengt het echt leuk, ik krijg er honger vanquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:43 schreef MadMaster het volgende:
@:doedezemaar Heb je even getagd op FB, iets met stoofvlees...
Ik was er vanmiddag nog (na het ophalen van de wekelijkse portie vis), het is een aparte kwibus.quote:Op vrijdag 11 december 2020 22:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hij brengt het echt leuk, ik krijg er honger van
Goedemorgen livelink.quote:
Nou, dat wist ik dus even niet. Ik schrok om 06.30 wakker en dacht echt dat ik me verslapen had. Dus ik was mijn bed al uit voordat ik me realiseerde dat het zaterdag was. En om dan weer terug te gaan vond ik ook niet zo nodig. Dus nu zit ik lekker aan de koffie.quote:Op zaterdag 12 december 2020 07:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Je bent vrij, dat weet je toch hè?
quote:Op zaterdag 12 december 2020 07:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, dat wist ik dus even niet. Ik schrok om 06.30 wakker en dacht echt dat ik me verslapen had. Dus ik was mijn bed al uit voordat ik me realiseerde dat het zaterdag was. En om dan weer terug te gaan vond ik ook niet zo nodig. Dus nu zit ik lekker aan de koffie.
Mijn collega werkt niet op woensdag, dus dan moet ik wel werken. Gezellig met de top 2000 aan. Ik ga er vanuit dat het dan wel rustig zal zijn.quote:Op zaterdag 12 december 2020 07:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan maar even genieten van de rust in huis.
Ik las net dat je 28,29 en 31 december vrij bent. Goed geregeld.
Wel jammer dat je de 30 dat net niet bent dan.
Dat denk ik ook wel. Geniet van de vrije dagen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 07:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn collega werkt niet op woensdag, dus dan moet ik wel werken. Gezellig met de top 2000 aan. Ik ga er vanuit dat het dan wel rustig zal zijn.
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 08:50 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Vanmorgen wordt de kerstboom opgetuigd, Junior en de kabouter komen helpen en voor de gezelligheid komen de vrouw van Junior en de mini kabouter mee
Geniet ervanquote:Op zaterdag 12 december 2020 08:50 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Vanmorgen wordt de kerstboom opgetuigd, Junior en de kabouter komen helpen en voor de gezelligheid komen de vrouw van Junior en de mini kabouter mee
Scherven brengen geluk!quote:Op zaterdag 12 december 2020 09:44 schreef brother52 het volgende:
De brokken van Melting van gister waren toch een stukje beter dan die van mij net...
Schaaltjes zijn blijkbaar niet zo goed in stuiteren.
Dat noemen ze 'afschalen'...quote:Op zaterdag 12 december 2020 09:44 schreef brother52 het volgende:
De brokken van Melting van gister waren toch een stukje beter dan die van mij net...
Wat zonde zeg. Ik moet zeggen dat er hier al jaren nauwelijks iets sneuvelt, ik gok 2 bekers sinds we hier wonen. Wel een paar glazen en glazen schaaltjes uit voorzorg weggedaan omdat ze een barst hadden. Vroeger sneuvelde er bij heel veel, met name bij het afwassen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 09:44 schreef brother52 het volgende:
Het was een schaaltje van de Ikea, die komen hier gelukkig regelmatig binnen in de kringloop.quote:Op zaterdag 12 december 2020 09:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Wat zonde zeg. Ik moet zeggen dat er hier al jaren nauwelijks iets sneuvelt, ik gok 2 bekers sinds we hier wonen. Wel een paar glazen en glazen schaaltjes uit voorzorg weggedaan omdat ze een barst hadden. Vroeger sneuvelde er bij heel veel, met name bij het afwassen.
quote:Op zaterdag 12 december 2020 10:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zou er mooi mozaiek van zijn....
Op het juiste moment gepiektquote:Op zaterdag 12 december 2020 16:54 schreef livelink het volgende:
Ik vanochtend vroeg tegen mijn man: "Zullen we zo meteen een Kerstboom halen?"
Nee, dat kwam volgende week wel, het was nog veel te vroeg enz. enz. enz.
Een half uur geleden komt mijn man thuis: "We moeten nu een Kerstboom halen. Ik reed net langs het stalletje en ze zijn bijna op!".
Dus nu hebben we een Kerstboom in huis. We konden nog precies kiezen tussen 4 kerstbomen
Ze zijn niet aan te slepen dit jaar.quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:54 schreef livelink het volgende:
Ik vanochtend vroeg tegen mijn man: "Zullen we zo meteen een Kerstboom halen?"
Nee, dat kwam volgende week wel, het was nog veel te vroeg enz. enz. enz.
Een half uur geleden komt mijn man thuis: "We moeten nu een Kerstboom halen. Ik reed net langs het stalletje en ze zijn bijna op!".
Dus nu hebben we een Kerstboom in huis. We konden nog precies kiezen tussen 4 kerstbomen
Ja, ik heb net mijn ouders gebeld. Zij hadden ook nog geen kerstboom, dus mijn man gaat morgen maar op jacht naar een kerstboom voor hen.quote:Op zaterdag 12 december 2020 16:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze zijn niet aan te slepen dit jaar.
Iedereen wil iets leuks in huis halen...
Ik heb eventueel nog wel een zaag...quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik heb net mijn ouders gebeld. Zij hadden ook nog geen kerstboom, dus mijn man gaat morgen maar op jacht naar een kerstboom voor hen.
3e Kerstdag dus bij jou...quote:En gevraagd aan mijn ouders wat ze met de kerstdagen gingen doen en dat ze bij ons welkom waren. Maar ik ben natuurlijk weer te laat, want 1e Kerstdag gingen mijn jongste broer en mijn zus met haar man daar al naar toe en 2e Kerstdag kwam mijn broer met zijn 2 kinderen.
Ach, andersom kan het ook afgestemd worden...quote:Echt, ik moet wat meer georganiseerd worden en wat langer van tevoren plannen
Kerstavond is ook nog een optie. Wij zijn met zijn 4en en mogen dus niet daar naar toe. Zij wel naar ons, maar daar hebben ze kennelijk niet aan gedacht. Slaat trouwens sowieso nergens op, want het resultaat is hetzelfde.quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
3e Kerstdag dus bij jou...
[..]
Mogen wij meeluisteren of is het meer privé voor hen?quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:20 schreef MadMaster het volgende:
Ik draai nu wat (voor mij) gangbaar spul even via de stream, op verzoek van wat vrienden op Aruba die we deze week hadden moeten bezoeken...
Beetje wel, maar creatief moet je tegenwoordig ook zijn.quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Kerstavond is ook nog een optie. Wij zijn met zijn 4en en mogen dus niet daar naar toe. Zij wel naar ons, maar daar hebben ze kennelijk niet aan gedacht. Slaat trouwens sowieso nergens op, want het resultaat is hetzelfde.
De stream is uiteraard openbaar...quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Mogen wij meeluisteren of is het meer privé voor hen?
Ik gun jullie het kerstdiner van harte hoor! Ben heel blij dat dat door kan gaan op deze manier.quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Beetje wel, maar creatief moet je tegenwoordig ook zijn.
Wij gaan aan een negen gangen menu op 1e kerstdag terwijl een ander niet eens over straat mag...
We beginnen alleen al om 16.00 uur met de 1e gang vanwege het alcoholverbod na 20.00 uur...quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik gun jullie het kerstdiner van harte hoor! Ben heel blij dat dat door kan gaan op deze manier.
quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We beginnen alleen al om 16.00 uur met de 1e gang vanwege het alcoholverbod na 20.00 uur...
Op de stream nu wel.quote:
En jij gaat met gif aan de gang...quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ron is chefkok op Aruba en bereidt daar nu een diner voor...
Arbeidsvitaminenquote:Op zaterdag 12 december 2020 17:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ron is chefkok op Aruba en bereidt daar nu een diner voor...
quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is daar nog steeds erg rustig, hij is blij dat hij weer wat kan doen...
Zo lang de reismogelijkheden heen en weer schieten, kunnen ze nergens rekening mee houden...quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:50 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Ik hoop dat het snel beter zal gaan.
Die onzekerheid is misschien nog wel het ergste. Wens ze maar sterkte!quote:Op zaterdag 12 december 2020 17:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo lang de reismogelijkheden heen en weer schieten, kunnen ze nergens rekening mee houden...
Done!quote:Op zaterdag 12 december 2020 18:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Die onzekerheid is misschien nog wel het ergste. Wens ze maar sterkte!
Sterkte Rafeiro. Hopelijk gaat het slapen nu lukken.quote:Op zaterdag 12 december 2020 18:17 schreef Rafeiro het volgende:
Dan ga ik zo even plat. sinds ik zaterdag uit bed gepleurd ben niet normaal mee geslapen.
Bedankt MM.
Er viel net slechts een kerstboom om, gelukkig een nep variant en niet al te veel ballen er in...quote:Op zaterdag 12 december 2020 18:21 schreef livelink het volgende:
Dank je wel MadMaster en eet smakelijk. Hopelijk niet te veel kerstgedoe daar
Altijd een mooi excuus om nieuwe ballen te kopen!quote:Op zaterdag 12 december 2020 18:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er viel net slechts een kerstboom om, gelukkig een nep variant en niet al te veel ballen er in...
Nee, we hebben al jaren houten poppetjes, stenen sterretjes en zo in de boom.quote:Op zaterdag 12 december 2020 18:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Altijd een mooi excuus om nieuwe ballen te kopen!
Mooi nummer wel.quote:Op zaterdag 12 december 2020 21:10 schreef MadMaster het volgende:
Vanmiddag hoorde ik She's Leaving Home en ik heb nooit geweten dat dat die song was en dat die zo heette...
Ik ken de film ook niet.quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2020 21:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gelukkig heb je de verkeerde, dus de goede versie.
Dit is zonder die gilkip van Mc Remsy...
quote:Op zaterdag 12 december 2020 21:14 schreef MadMaster het volgende:
Klinkt als Ed Kowalczyk van Live...
quote:Op zaterdag 12 december 2020 21:17 schreef MadMaster het volgende:
Owen Paul - Favorite Waste Of Time
quote:Op zaterdag 12 december 2020 21:19 schreef livelink het volgende:
Tegenwoordig is de smartphone the favourite waste of time.
En niet eens 2 voor de prijs van 1.quote:Op zaterdag 12 december 2020 21:22 schreef livelink het volgende:
Nu is happy hour het laatste uurtje dat je in de supermarkt nog alcohol mag kopen.
Nee. Dit nummer straalt geen kerst uit, dus het zijn gewoon belletjes.quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2020 21:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee. Dit nummer straalt geen kerst uit, dus het zijn gewoon belletjes.
quote:Op zaterdag 12 december 2020 21:25 schreef MadMaster het volgende:
Instant Funk - Got My Mind Made Up
quote:Op zaterdag 12 december 2020 21:25 schreef MadMaster het volgende:
De Doodgewoonste Dingen - Passe Partout
quote:Op zaterdag 12 december 2020 21:29 schreef MadMaster het volgende:
Bomb The Bass - Save A Little Prayer
Als je er bij mee kan gillen, dan vast wel...quote:Op zaterdag 12 december 2020 21:33 schreef Symphonic het volgende:
Heeft Joling dit ook niet een keer uitgebracht?
quote:Op zaterdag 12 december 2020 21:36 schreef MadMaster het volgende:
Walking Back To Happiness - Helen Shapiro
Je man weet je nog altijd te verbazenquote:
Ik dacht altijd dat iedereen het gewoon maar Waka Waka noemde. Maar zo heet het dus echtquote:
100 % gejat van de song die ik gepost heb en zelfs die is niet origineel.quote:
Ik vond het wel leuk. Wist ook niet dat het een cover was.quote:Op zaterdag 12 december 2020 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
100 % gejat van de song die ik gepost heb en zelfs die is niet origineel.
Beetje goedkoop scoren tijdens een voetbaltoernooi...
Beter goed gejat dan slecht bedacht.quote:Op zaterdag 12 december 2020 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
100 % gejat van de song die ik gepost heb en zelfs die is niet origineel.
Beetje goedkoop scoren tijdens een voetbaltoernooi...
quote:Op zaterdag 12 december 2020 21:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Keur ik goed in dit geval.
[ afbeelding ]
Elvis leeftquote:Op zaterdag 12 december 2020 21:49 schreef MadMaster het volgende:
Close...![]()
En vlak hierna ging 'ie dood...
Dat was de wc.quote:Op zaterdag 12 december 2020 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, boven aan de trap, achter het gordijntje.
Ben 2 keer bij hem op bezoek geweest...
Daar kun je een hele dikke Elvis achter kwijtquote:Op zaterdag 12 december 2020 21:53 schreef MadMaster het volgende:
Hierachter woont Elvis in Graceland:
[ afbeelding ]
I'm sorry..... ze zegt het zelf al.quote:
Er zit een hele batterij aan kamers en ruimten achter, die door niemand bezocht mogen worden...quote:Op zaterdag 12 december 2020 21:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Daar kun je een hele dikke Elvis achter kwijt
Het zal nooit jouw vrouw worden, denk ik zo.quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2020 21:57 schreef Rafeiro het volgende:
Waag het niet om zo Ilse de Lange te draaien, dan mute ik.
Niks mis met Ilse.quote:Op zaterdag 12 december 2020 21:57 schreef Rafeiro het volgende:
Waag het niet om zo Ilse de Lange te draaien, dan mute ik.
Dat denk ik ook nietquote:Op zaterdag 12 december 2020 21:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Het zal nooit jouw vrouw worden, denk ik zo.
Mijn zusje ookquote:Op zaterdag 12 december 2020 22:01 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nee maar die vond en Ilse en Anouk erg leuk,
quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dan moeten we hem Rafeiroooooo gaan noemen
Triootje van Dennie, Christian en Mieke op zaterdagavond.quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Triootje van Dennie, Christian en Mieke op zaterdagavond.
[..]
[..]
Ze heeft haar sproetjes weggecamoufleerdquote:
quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:06 schreef livelink het volgende:
En ik maar braaf wachten op DDM
The Bee Gees - Stayin' alive
Sproetjes?quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze heeft haar sproetjes weggecamoufleerd
Maar die is al 135quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat kan niet iedere Mieke zeggen...
[ afbeelding ]
Ik meende sproetjes te zien in de foto met Dennie Christian. Dat vond ik juist zo leuk. Misschien zag ik iets dat er niet was.quote:
Herken je hem nu wel?quote:
Ja, het nummer herken ik nu wel. Nooit geweten dat dit van Ozzy was.quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Herken je hem nu wel?
Of nog steeds niet?
Daar staat me wel iets van bij.quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:35 schreef MadMaster het volgende:
Dit was de zangeres van Big Fun, meen ik...
Nee, van Soul II Soul, lees ik net.quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dus van de 'band' Inner City.
Niet zeker...
quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:40 schreef MadMaster het volgende:
January, February - Dutch Rhythm Steel & Show Band
Poeh...quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Poeh...
Ik gok op de man middenvoor, iemand met kort haar.
Hij maakte de steeldrums en stond de hele dag op zo'n olievat te hameren met een meetapparaat er bij om de zuiverheid van de tonen te meten.
Ja, ik had het uitgevogeld toen ik me relaliseerde dat de titel Dance little sister was.quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Omdat z'n zus moet dansen op Anouk, Ilse en de zus van DDM...
quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Omdat z'n zus moet dansen op Anouk, Ilse en de zus van DDM...
Echt? Ik vond het nooit super.quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:48 schreef Symphonic het volgende:
Het album van TTD heb ik redelijk grijs gedraaid
Ruud Gullit?quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:49 schreef MadMaster het volgende:
Ruud Gullit - Smoke Gets In Your Eyes...
quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:49 schreef MadMaster het volgende:
Ruud Gullit - Smoke Gets In Your Eyes...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |