SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Ik moest snel wat bedenkenquote:
Ik ben 28, 29 en 31 december vrij.quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:17 schreef just me het volgende:
[..]
heb je wel wat vrij kunnen plannen rond de kerst ?
quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben 28, 29 en 31 december vrij.
De film heb ik wel gezien, maar de muziek is mij niet bijgebleven.quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:20 schreef DJ11 het volgende:
De laatste track van deze show is filmmuziek....
051 (077)John Williams - Welcome To Jurassic Park [1993]
quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ik daar heel actief naar op zoek was, maar dit nummer gaat feitelijk over een uitvaart. Ik vind het toepasselijk en mooi, vandaar.quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:22 schreef livelink het volgende:
[..]
De film heb ik wel gezien, maar de muziek is mij niet bijgebleven.
Mooi nummer van de PSB net, maar ik blijf het raar vinden om muziek voor je eigen begrafenis uit te zoeken
Je kunt het beter zelf uitzoeken dan het een ander laten doenquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:22 schreef livelink het volgende:
maar ik blijf het raar vinden om muziek voor je eigen begrafenis uit te zoeken
Begrijp ik. Maar ik vind dat iets voor de nabestaanden. Dat bedoel ik eigenlijk. Maar ik denk dat mensen die jou goed kennen waarschijnlijk wel op hetzelfde nummer zouden komen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:23 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het is niet zo dat ik daar heel actief naar op zoek was, maar dit nummer gaat feitelijk over een uitvaart. Ik vind het toepasselijk en mooi, vandaar.
Fijn voor jequote:Op vrijdag 11 december 2020 21:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat jij dat vindt en ook al een keer een show daarover hebt gedaan. Maar ik vind het uitkiezen van de muziek juist iets voor de nabestaanden om te doen. Maar dat is mijn gevoel alleen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:23 schreef just me het volgende:
[..]
Je kunt het beter zelf uitzoeken dan het een ander laten doen
Wij hebben het zelf uitgezocht en vast laten leggen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Begrijp ik. Maar ik vind dat iets voor de nabestaanden. Dat bedoel ik eigenlijk. Maar ik denk dat mensen die jou goed kennen waarschijnlijk wel op hetzelfde nummer zouden komen.
Mijn kinderen kennen mijn muziek smaak nietquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Begrijp ik. Maar ik vind dat iets voor de nabestaanden. Dat bedoel ik eigenlijk. Maar ik denk dat mensen die jou goed kennen waarschijnlijk wel op hetzelfde nummer zouden komen.
Tja, ik zal het zelf niet horen. Dus als zij troost vinden in Rammstein, dan mag het ook.quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:26 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn kinderen kennen mijn muziek smaak niet
Zoals ik vanavond elders al schreef:quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, ik zal het zelf niet horen. Dus als zij troost vinden in Rammstein, dan mag het ook.
quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil Rammstein met 'Wollt Ihr Das Bett In Flammen Sehen'.
En dan kom ik brandend in mijn kist vanuit de oven omhoog in plaats van andersom...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |