Drink wel regelmatig een alcoholvrije bier, daar is tegenwoordig veel keuze in en smaakt best okequote:Op vrijdag 11 december 2020 19:39 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja bier zit wel veel koolhydraten in
Bier zero bestaat zeker nog niet
Nee niks voor mij. Valt tegenquote:Op vrijdag 11 december 2020 19:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die is lekker!![]()
Een van m'n favoriete
Apart. Maar december is ook extra drukke maand. Dus er is best wat vertraging met al die pakketjesquote:Op vrijdag 11 december 2020 19:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik een paar keer, in de loop der jaren. Gelukkig verwaarloosbaar hoe vaak het maar gebeurd is.
Hey M1st1g 🖐🏻quote:
Nee dat nietquote:Op vrijdag 11 december 2020 19:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vandaar de username 'engine' ?
Dat ook nog eens en door corona wordt er ook veel meer online besteld.quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:40 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Apart. Maar december is ook extra drukke maand. Dus er is best wat vertraging met al die pakketjes
quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik een keer terwijl ik vrij had genomen. Die lui hadden een hele boze eend aan de telefoon.
En door diezelfde corona hebben ze ook minder bezorgers. Denk ik?quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat ook nog eens en door corona wordt er ook veel meer online besteld.
Niet alleen met bier. Ook wijn begint best populair daarin te worden. Champagne ken ik alleen de kinderversies vanquote:Op vrijdag 11 december 2020 19:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Drink wel regelmatig een alcoholvrije bier, daar is tegenwoordig veel keuze in en smaakt best oke
Daarom laat ik het, als die mogelijkheid geboden wordt, bezorgen bij het afhaalpunt bij de Bruna of de AH waar ik toch heen ga voor de boodschappen. Zeker als het niet urgent is (en dat is het zelden).quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:42 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]en hadden ze iets van excuses ofzo aangeboden? Dat ik een hele dag ervoor thuis ben blijven zitten en op laatste moment krijg te horen dat het een volgende dag wordt geleverd heb ik wel vaak.
Wordt steeds beter idd.quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Drink wel regelmatig een alcoholvrije bier, daar is tegenwoordig veel keuze in en smaakt best oke
Doe ik ook veel lieverquote:Op vrijdag 11 december 2020 19:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daarom laat ik het, als die mogelijkheid geboden wordt, bezorgen bij het afhaalpunt van de Bruna of de AH waar ik toch heen ga voor de boodschappen. Zeker als het niet urgent is (en dat is het zelden).
Ik haat alleen die radlers met zoetstoffen!quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik weet niet meer, het is alweer lang geleden. Er lag ineens een briefje op de deurmat dat er niet open was gedaan. Ik had een deurbel die je 3 huizen verderop nog kon horen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:42 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]en hadden ze iets van excuses ofzo aangeboden? Dat ik een hele dag ervoor thuis ben blijven zitten en op laatste moment krijg te horen dat het een volgende dag wordt geleverd heb ik wel vaak.
Geef maar aan mij danquote:
Ze hebben het wel heel zwaar die bezorgers. Veel werkdruk en maar zoveel tijd om alle pakketjes te bezorgen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weet niet meer, het is alweer lang geleden. Er lag ineens een briefje op de deurmat dat er niet open was gedaan. Ik had een deurbel die je 3 huizen verderop nog kon horen.
Dat drink ik bijna nooit. Wil gewoon puur bier zonder frisdrank er doorheenquote:Op vrijdag 11 december 2020 19:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik haat alleen die radlers met zoetstoffen!Net zo erg als de meeste frisdranken met zoetstoffen. (Stevia uitgezonderd)
Nou dat wordt moeilijk door de douane komen hahahahhihihihhohohohohoquote:
quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Hee, daar is onze kok.![]()
Geen blikvoer maar een pizza vanavond....
Nah, zo werkt dat bij mij en pizza niet. Pizza is mijn op 2 na grootste liefdequote:Op vrijdag 11 december 2020 19:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Een week lang pizza eten en dan zal je er maanden geen zin meer in hebbenof in een ander fastfood wat dat betreft.
Je hebt een Ferrari met een fietsendrager?quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nah, zo werkt dat bij mij en pizza niet. Pizza is mijn op 2 na grootste liefde![]()
(Op de Ferrari 250 Testa Rossa en mijn fiets na)
Ik heb meerdere Ferrari's maar geen enkele heeft een fiets dragerquote:Op vrijdag 11 december 2020 19:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hebt een Ferrari met een fietsendrager?
Dat kan echt niet hoor.quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb meerdere Ferrari's maar geen enkele heeft een fiets drager
Dan maar heeeeeeel af en toe pizza etenquote:Op vrijdag 11 december 2020 19:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nah, zo werkt dat bij mij en pizza niet. Pizza is mijn op 2 na grootste liefde![]()
(Op de Ferrari 250 Testa Rossa en mijn fiets na)
Ferrari's zijn bedoeld zonder fiets drager. Als ik op fiets vakantie ga neem ik wel de Maybach of een van de Rolls Royce's meequote:
Ja maar die sterretjes en fonteintjes voor op taarten zijn dan ook wel HEUL erg gevaarlijk he!quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:52 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
En nog meer vuurwerk aangeschaft
Ik wil nog naar Duitsland de 29e, hoop dat ze niet in lockdown gaanquote:Op vrijdag 11 december 2020 19:52 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
En nog meer vuurwerk aangeschaft
Moet je niet op een taart zetten johquote:Op vrijdag 11 december 2020 19:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar die sterretjes en fonteintjes voor op taarten zijn dan ook wel HEUL erg gevaarlijk he!
Waarom zo laat pas dan ?quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:53 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik wil nog naar Duitsland de 29e, hoop dat ze niet in lockdown gaan
Vroeger waren die sterretjes soms best wel gevaarlijk .quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar die sterretjes en fonteintjes voor op taarten zijn dan ook wel HEUL erg gevaarlijk he!
Zelfgemaakt ?quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Hee, daar is onze kok.![]()
Geen blikvoer maar een pizza vanavond....
Ze verkopen ook daar alleen de laatste drie dagen van het jaar.quote:
Zo gevaarlijk dat de politie ze nu daarom wil verbieden?quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vroeger waren die sterretjes soms best wel gevaarlijk .
Ow jaquote:Op vrijdag 11 december 2020 19:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ze verkopen ook daar alleen de laatste drie dagen van het jaar.
Daarom ga ik ook altijd heen, lekker graaien in de supermarkt, karretje vol allesquote:
Ze waren soms van slechte kwaliteit en konden bij het ontbranden krom trekken en tegen de hand aankomen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo gevaarlijk dat de politie ze nu daarom wil verbieden?
Ow dat krom trekken was toch behoorlijk standaard?quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze waren soms van slechte kwaliteit en konden bij het ontbranden krom trekken en tegen de hand aankomen.
Gewoon lekker bij de Laidel kopenquote:
Kijk, aan dit soort teksten zie je dat deze man een mooie jeugd heeft gehadquote:Op vrijdag 11 december 2020 20:00 schreef R-woud93 het volgende:
Rookbommen maken van sterretjes, gouden tijden
Vertel dat tegen een kind van 5 jaar.quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dat krom trekken was toch behoorlijk standaard?Maar dat ging geleidelijk, dan gooide je ze gewoon op de grond.
Zeker weten maatquote:Op vrijdag 11 december 2020 20:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kijk, aan dit soort teksten zie je dat deze man een mooie jeugd heeft gehad
quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:59 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook altijd heen, lekker graaien in de supermarkt, karretje vol alles![]()
Wil dit jaar naar de Lidl, Aldi en
Posten-Börse
Ja zulke ukkies met vuur laten spelen is sowieso niet echt handig.quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vertel dat tegen een kind van 5 jaar.
Ja als ze leuk vuurwerk hebben waarom niet hequote:Op vrijdag 11 december 2020 20:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon lekker bij de Laidel kopen
Onverantwoord idd.quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja zulke ukkies met vuur laten spelen is sowieso niet echt handig.
Dat wel maar 360 graden is wat teveel van het goede.quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:01 schreef ToT het volgende:
Ik vond het als kind juist altijd grappig en spannend dat het zo krom trok!
Ik zal er eens eentje open trekken ja.quote:Op vrijdag 11 december 2020 19:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
@:grrrrrrrr @:noodgang @:hemarookworst maar die zijn allemaal niet aanwezig op het moment. Niet dat ze zoveel drinken ofzo hoor
Fijne avond dametje![]()
Whehe joah.quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat wel maar 360 graden is wat teveel van het goede.
Ik ga er wel altijd naar de slager voor vlees, de drogist en tank ff volgooien en dan vuurwerk halen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]de een gaat er voor boodschappen en de ander voor vuurwerk
Proost Panter.quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zal er eens eentje open trekken ja.
Dat is wat laat wel voor een eerste kopquote:Op vrijdag 11 december 2020 20:03 schreef Limoentjuh het volgende:
Zo wel even mijn eerste kop koffie zetten van de dag.
Grrrr kampioenquote:Op vrijdag 11 december 2020 20:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zal er eens eentje open trekken ja.
De eerste pas? Hier staat de zoveelste mok alweer....quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:03 schreef Limoentjuh het volgende:
Zo wel even mijn eerste kop koffie zetten van de dag.
Kampimoentjuh!quote:
Mwah valt mee. Zoveel effect heeeft het nietquote:Op vrijdag 11 december 2020 20:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is wat laat wel voor een eerste kop
Ja preciesquote:Op vrijdag 11 december 2020 20:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja als ze leuk vuurwerk hebben waarom niet he
Gewoon doen dan jaquote:Op vrijdag 11 december 2020 20:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mwah valt mee. Zoveel effect heeeft het nieten heb er nu wel echt zin in. Heel de dag door thee gedronken
Ikzelf drink 's middags en 's avonds nooit koffie!quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De eerste pas? Hier staat de zoveelste mok alweer....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |