Ook lekker als ze net warm uit de oven komen. met kaasquote:Op vrijdag 11 december 2020 20:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, morgen gewoon afbak broodjes uit pak
Allemaal gaan kijken, ik blijf hier wel om de puntjes boel in de gaten te houden.quote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Allemaal gaan kijken, ik blijf hier wel om de puntjes boel in de gaten te houden.
Was net meisje van 17. Wauw wat een stem.quote:
Zit wel talent tussen af en toe.quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was net meisje van 17. Wauw wat een stem.
quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Allemaal gaan kijken, ik blijf hier wel om de puntjes boel in de gaten te houden.
Alleen hoor je er vaak niet veel van terug.quote:
Haagsgod.quote:
hey grrrrrrrrquote:
De kans dat je door een talentenjacht een grote ster wordt is gewoon heel, heel erg kleinquote:Op vrijdag 11 december 2020 20:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alleen hoor je er vaak niet veel van terug.
4 kaizer broodjes afbakken en dan open snijden, geraspte kaas en dan met roerbak ei met een beetje prei erdoor on topquote:Op vrijdag 11 december 2020 20:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ook lekker als ze net warm uit de oven komen. met kaas
De beste blijf je wel zienquote:Op vrijdag 11 december 2020 20:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alleen hoor je er vaak niet veel van terug.
Dottert!quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |