Puur egoïsme en totale arrogantie, meer is het niet. Regels gelden alleen voor untermenschen, niet voor de uitverkorenen die naar de kerk gaan.quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:21 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe dicht je bij de biblebelt woont.
Ik woon in de buurt van Urk en Staphorst en niet naar de kerk gaan is not done voor die mafketels
Volgens mij waren het er zelfs dik 600.quote:
Jensen opgepakt?quote:Op vrijdag 11 december 2020 20:56 schreef capricia het volgende:
Gewapende man in Dordrecht opgepakt na online terrorismedreiging - https://nos.nl/l/2360248
[..]
Radicaliserende corona-wappies.
Ze hebben meerdere ruimtes in die kerk daarquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:29 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Volgens mij waren het er zelfs dik 600.
Fundamentalisten zien dat doorgaan wat anders. Wat iemand als "hulpmiddel" zelf kan maken en/of dan kunt hanteren (en soms toepassen) is anders dan het godvergeten lichaam daarvoor te mogen veranderen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:19 schreef summer2bird het volgende:
Net als die Urk gekkies die zeggen dat ze de corona aan God overlaten en zich niet laten vaccineren maar wel een bril dragen
Complotgek worden is dan niet nodig, want het RIVM geeft zelf ook aan dat dit een (mogelijke) oorzaak is.quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:33 schreef Tjacka het volgende:
Gek dat de cijfers ook omhoog gaan als je huisgenoten zonder klachten ook laat testen. Ik begin steeds meer een complotgek te worden.
Oh dan schat ik ze te dom in. Want ik denk dat het juist een goed beleid is, maar dan moet je niet gelijk in een strengere lockdown gaan.quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:35 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Complotgek worden is dan niet nodig, want het RIVM geeft zelf ook aan dat dit een (mogelijke) oorzaak is.
Ook de ziekenhuizen lopen weer langzaam vol ipv leeg, dus er is wel iets meer aan de hand dan alleen dat er wat meer wordt getest.quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:33 schreef Tjacka het volgende:
Gek dat de cijfers ook omhoog gaan als je huisgenoten zonder klachten ook laat testen. Ik begin steeds meer een complotgek te worden.
Ipv wierookquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:27 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Gezellig met draaiende motor elkaar vergassen.
Dat is heel fijn voor ze, maar ze vormen onderdeel van dezelfde samenleving als jou en mij. Wij zouden onze eigen familie niet eens meer mogen bezoeken, zodat gereformeerde egoïsten nog naar de kerk kunnen blijven gaan. Dat heeft natuurlijk niets met "er samen doorheen moeten" te maken.quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:33 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ze hebben meerdere ruimtes in die kerk daar
Geloof staat boven de wet he.quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:47 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Dat is heel fijn voor ze, maar ze vormen onderdeel van dezelfde samenleving als jou en mij. Wij zouden onze eigen familie niet eens meer mogen bezoeken, zodat gereformeerde egoïsten nog naar de kerk kunnen blijven gaan. Dat heeft natuurlijk niets met "er samen doorheen moeten" te maken.
Even een kleine aanvulling, dit is alleen als je naar voren komt uit bco of een melding uit de app.quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:33 schreef Tjacka het volgende:
Jij weet veel hè? Zien die twee te gebruiken vaccins (AZ en Sputnik) er wit of zwart uit?quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:51 schreef crystal_meth het volgende:
Misschien reeds gemeld? AstraZeneca gaat een combinatie van hun vaccin en het Russische testen. Maw eerste inspuiting met het ene, booster shot met het andere. (De Russen gebruiken twee verschillende vectors, adenovirussen iirc, ik weet niet of één van de twee dezelfde is als die AstraZeneca gebruikt).
AstraZeneca to start COVID-19 trial combined with Russia's Sputnik V vaccine
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
In die cijfers zie je toch geen vollopen? Hooguit een plateau?quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ook de ziekenhuizen lopen weer langzaam vol ipv leeg, dus er is wel iets meer aan de hand dan alleen dat er wat meer wordt getest.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is een beetje koffiedik kijken, maar de dalende trend lijkt weer een stijgende trend te wordenquote:Op vrijdag 11 december 2020 21:57 schreef chratnox het volgende:
[..]
In die cijfers zie je toch geen vollopen? Hooguit een plateau?
Tsja ze maken gebruik van de mogelijkheden die ze krijgen net zoals bijvoorbeeld hotels dat doen met etentjes in hun restaurant bij overnachten.quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:47 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Dat is heel fijn voor ze, maar ze vormen onderdeel van dezelfde samenleving als jou en mij. Wij zouden onze eigen familie niet eens meer mogen bezoeken, zodat gereformeerde egoïsten nog naar de kerk kunnen blijven gaan. Dat heeft natuurlijk niets met "er samen doorheen moeten" te maken.
Bij vollopen verwacht men een stijging?quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ook de ziekenhuizen lopen weer langzaam vol ipv leeg, dus er is wel iets meer aan de hand dan alleen dat er wat meer wordt getest.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:53 schreef Salina het volgende:
[..]
Jij weet veel hè? Zien die twee te gebruiken vaccins (AZ en Sputnik) er wit of zwart uit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik gok op wit of lichtgrijs, in voldoende concentratieare we infinite or am I alone
Nouja, het lijkt op dit moment stabiel te zijn, wat niet per sé positief is. Maar een stijging is ‘t niet.quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is een beetje koffiedik kijken, maar de dalende trend lijkt weer een stijgende trend te worden
Al weken stabiel met kleine fluctuaties, of zie ik iets over het hoofd?quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.theguardian.c(...)damning-covid-reportquote:WHO accused of conspiring with Italy to remove damning Covid report
The World Health Organization has been accused of conspiring with the Italian health ministry to remove a report revealing the country’s mismanagement at the beginning of the coronavirus pandemic – the publication of which was intended to prevent future deaths.
Italy was the first European country to become engulfed by the pandemic. The report, produced by the WHO scientist Francesco Zambon and 10 colleagues across Europe, was funded by Kuwait’s government with the objective of providing information to countries yet to be hit.
Called An Unprecedented Challenge: Italy’s First Response to Covid-19, the document was published on the WHO website on 13 May before being taken down the next day, as first reported by the Guardian in August. The 102-page report said Italy’s pandemic plan had not been updated since 2006 and that, due to being unprepared, the initial response from hospitals was “improvised, chaotic and creative”. It took time for formal guidance to become available, the report added.
The document was allegedly removed at the request of Ranieri Guerra, the WHO’s assistant director general for strategic initiatives. Guerra was the director general for preventive health at the Italian health ministry between 2014 and late 2017, and was therefore responsible for updating the pandemic plan as per new guidelines laid out by the WHO and European Centre for Disease Prevention and Control (ECDC). Guerra is among the scientists on the Italian government’s Covid-19 taskforce.
[..]
Zambon, who is based at the WHO's office in Venice, has been summoned three times to speak to prosecutors but has been prevented from doing so by the WHO, which has insisted he and the other 10 researchers involved in producing the report should have immunity from testifying.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |