quote:Op vrijdag 11 december 2020 17:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je wilt een showtje geven cool
Morder i sandhemmquote:Op vrijdag 11 december 2020 17:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was al aan het zoeken maar kon niets vinden
Zo ben ik af en toequote:Op vrijdag 11 december 2020 17:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je wilt een showtje geven cool
Deze man snaptquote:
Ik Wil ook nog wat puntjesquote:Op vrijdag 11 december 2020 17:49 schreef hemarookworst het volgende:
Kijk die kuststadbewoner punten schrapen dan
Thnx heb hem in mijn lijst gezet.quote:
Die heb ik welquote:
DM je zo nog wel een paarquote:Op vrijdag 11 december 2020 17:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx heb hem in mijn lijst gezet.
En van mij danquote:
Nee moet nog beginnenquote:Op vrijdag 11 december 2020 17:57 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
heb je inmiddels dat stadion al af?
Goudkuipje, toch?quote:Op vrijdag 11 december 2020 17:57 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
heb je inmiddels dat stadion al af?
Ikkeh... heb heel veel ingeslagen maar nog weinig mee gedaan. Nu weer een Nintendo switch gekocht ben benieuwd of ik daar veel mee ga doenquote:
haha ach komt vanzelf een keer en dan heb je het maar in huisquote:Op vrijdag 11 december 2020 17:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Ikkeh... heb heel veel ingeslagen maar nog weinig mee gedaan. Nu weer een Nintendo switch gekocht ben benieuwd of ik daar veel mee ga doen
Ja truequote:Op vrijdag 11 december 2020 18:00 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
haha ach komt vanzelf een keer en dan heb je het maar in huis
Lekker veel switchen ende puntjes aan mij over latenquote:
Komt goed hoor.quote:Op vrijdag 11 december 2020 18:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker veel switchen ende puntjes aan mij over laten![]()
Kom likken danquote:
Ik weet dat hier in mijn stad dat soort dingen bij het gemeentehuis kunnen worden ingeleverd bij gevonden voorwerpen. Kun je altijd nog doen als niemand zich meldtquote:Op vrijdag 11 december 2020 18:04 schreef Superbadeendje het volgende:
Bril eigenaar nog niet gevonden. Morgen gaat de zoektocht verder.
Daarvoor steekt ze die tong toch uitquote:
Ik heb hem al als gevonden laten registreren. Er staat een serienr. in en ik weet nu dat die van een keten zoals Pearl komt.quote:Op vrijdag 11 december 2020 18:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik weet dat hier in mijn stad dat soort dingen bij het gemeentehuis kunnen worden ingeleverd bij gevonden voorwerpen. Kun je altijd nog doen als niemand zich meldt
Misschien door AB? Dat die postimg als reclame ziet?quote:
Zo vies ben ik niet hoorquote:
Ik zag hem eerst ook nietquote:Op vrijdag 11 december 2020 18:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien door AB? Dat die postimg als reclame ziet?
quote:
Ik ook. Mag vanavond losquote:Op vrijdag 11 december 2020 18:12 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zag hem gelijk. maarja ik heb een kabeltje
Ik heb een doos vol met kabeltjes.quote:Op vrijdag 11 december 2020 18:12 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zag hem gelijk. maarja ik heb een kabeltje
Zou je eens op moeten googlenquote:
quote:Op vrijdag 11 december 2020 18:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een doos vol met kabeltjes.
Jij ook al?quote:Op vrijdag 11 december 2020 18:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een doos vol met kabeltjes.
Ik zocht laatst een kabeltje en ik kwam zelfs nog oude printerkabels tegen van pre usb-tijdperk.quote:
Herkenbaar. Hier ligt ook nog een dozen vol kabels waarvan de helft al wel weg kan.quote:Op vrijdag 11 december 2020 18:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zocht laatst een kabeltje en ik kwam zelfs nog oude printerkabels tegen van pre usb-tijdperk.
Donequote:Op vrijdag 11 december 2020 17:02 schreef aloa het volgende:
[..]
Er bied zelfs iemand geld om haar hier weg te houden
Oh ik laat je wel winnenquote:Op vrijdag 11 december 2020 18:16 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
anders heb je straks nog 200 punten man
'N man een man, een woord een woordquote:Op vrijdag 11 december 2020 18:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, gezien. 100 euro, sjonge.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |