SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ik geloof 5. En dan nog een jas die net geen winterjas is, maar die ik soms overdag prima kan dragen in deze tijd.quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:01 schreef just me het volgende:
Hoeveel winterjassen heb jij DDM
Ik heb er eentje
quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:01 schreef just me het volgende:
Hoeveel winterjassen heb jij DDM
Ik heb er eentje
quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik geloof 5. En dan nog een jas die net geen winterjas is, maar die ik soms overdag prima kan dragen in deze tijd.
Die gaan van bijna koud, naar koud en heel koud zeker ?quote:
Oh ja, dat is waarquote:Op vrijdag 11 december 2020 16:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Volgens mij was je erbij, just me, toen ik mijn warme lange winterjas kocht. Ik geloof dat ik nog 1 (winter)jas heb die niet bij de kringloop gekocht is.
quote:Op vrijdag 11 december 2020 17:14 schreef livelink het volgende:
Mijn dochter was net bij de kringloop om een vaas te zoeken. Ze zag een mooie vaas en pakte die op om even nader te bekijken, bleek dat het vol zat met as en dat het een urn was![]()
Iemand heeft dus gewoon een urn naar de kringloop gebracht. Of zoals mijn dochter het zei: "iemand heeft zijn oma naar de kringloop gebracht".
Ik kan vanavond niet luisteren, maar de volgende keer vast wel.quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:51 schreef DJ11 het volgende:
Vanavond op deze fraaie radiozender:
[ afbeelding ]
Deel 6 van mijn Top 250 aller tijden. We beginnen bij #84 en gaan in elk geval tot #51
Aanvang 19:00 uur (nog steeds de streeftijd)
Oeps. Dochter een trauma? Ik heb het alleen een keer gehad dat de vaas halfvol met zand was en dat dus daar zo over de vloer ging toen ik de onderkant ging bekijken. Apart dat zulke dingen niet gechecked worden.quote:Op vrijdag 11 december 2020 17:14 schreef livelink het volgende:
Mijn dochter was net bij de kringloop om een vaas te zoeken. Ze zag een mooie vaas en pakte die op om even nader te bekijken, bleek dat het vol zat met as en dat het een urn was![]()
Iemand heeft dus gewoon een urn naar de kringloop gebracht. Of zoals mijn dochter het zei: "iemand heeft zijn oma naar de kringloop gebracht".
Ik draag er eigenlijk maar eentje.quote:Op vrijdag 11 december 2020 16:27 schreef just me het volgende:
[..]
[..]
Die gaan van bijna koud, naar koud en heel koud zeker ?
Zij ging ook de onderkant bekijken en kreeg wat as over zich heen. Ze vond het wel een naar idee, ja.quote:Op vrijdag 11 december 2020 17:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oeps. Dochter een trauma? Ik heb het alleen een keer gehad dat de vaas halfvol met zand was en dat dus daar zo over de vloer ging toen ik de onderkant ging bekijken. Apart dat zulke dingen niet gechecked worden.
We hebben oma hier ook wel op bezoek gehad. Kwam uit een huis wat leeggehaald was.quote:Op vrijdag 11 december 2020 17:14 schreef livelink het volgende:
Ja, het blijft raar dat je dat dan niet meeneemt.quote:Op vrijdag 11 december 2020 17:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
We hebben oma hier ook wel op bezoek gehad. Kwam uit een huis wat leeggehaald was.
Volgens mij waren er ook geen nabestaanden.quote:Op vrijdag 11 december 2020 17:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, het blijft raar dat je dat dan niet meeneemt.
Misschien was ze bij leven al verstrooid...quote:Op vrijdag 11 december 2020 18:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Volgens mij waren er ook geen nabestaanden.
Ze is wel netjes uitgestrooid.
Dan was ze bij ons goed op haar plekquote:Op vrijdag 11 december 2020 18:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien was ze bij leven al verstrooid...
Thanksquote:Op vrijdag 11 december 2020 17:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik kan vanavond niet luisteren, maar de volgende keer vast wel.
Veel plezier.
quote:Op vrijdag 11 december 2020 18:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien was ze bij leven al verstrooid...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |