quote:Op vrijdag 11 december 2020 15:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Moenie![]()
![]()
![]()
Zekers warm lust ik ze niet zo erg graag
quote:Op vrijdag 11 december 2020 15:46 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
MAAAAZZZZZZ![]()
![]()
![]()
Leuke UIKatten zijn altijd +1
Lekker, ik ga van het weekend aan het werkquote:Op vrijdag 11 december 2020 15:53 schreef DerRabbit het volgende:
Nog 7 minuutjes en dan klaar met werk voor deze week
Harde werkerquote:Op vrijdag 11 december 2020 15:53 schreef DerRabbit het volgende:
Nog 7 minuutjes en dan klaar met werk voor deze week
Dan misschien welquote:Op vrijdag 11 december 2020 15:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]ja zelfde hier. Ik haal ze alleen om zo te snacken.
Maar kunnen wel lekker zijn gemengd met andere groente voor een recept
Is dat lekker? Nog nooit geproefd (voor zover ik weet)quote:Op vrijdag 11 december 2020 15:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan misschien wel
Sommige dippen ze ook in hummus enz
Is ook best lekker. Maar liever zo zonder niksquote:Op vrijdag 11 december 2020 15:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dan misschien wel
Sommige dippen ze ook in hummus enz
Ik ook niet, durf het niet te kopen.. bang dat ik het vies vindquote:Op vrijdag 11 december 2020 15:56 schreef Jippie het volgende:
[..]
Is dat lekker? Nog nooit geproefd (voor zover ik weet)
Moet ze nog schrijven.quote:Op vrijdag 11 december 2020 15:56 schreef mazaru het volgende:
Klaar met de kerstkaarten!!!![]()
![]()
![]()
Meest onzinnige traditie ooit
Hoeveel kerstkaarten zijn het geworden johquote:Op vrijdag 11 december 2020 15:56 schreef mazaru het volgende:
Klaar met de kerstkaarten!!!![]()
![]()
![]()
Meest onzinnige traditie ooit
Katten en honden staan bij mij gelijk.quote:Op vrijdag 11 december 2020 15:56 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
Meeste dieren wel. Maar katten staan bij mij wel ergens bovenaan het lijstje
Precies, zo denk ik ook.quote:Op vrijdag 11 december 2020 15:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik ook niet, durf het niet te kopen.. bang dat ik het vies vind
Bleekselderij is ook wel lekkerquote:Op vrijdag 11 december 2020 15:57 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Is ook best lekker. Maar liever zo zonder niks
En dan gooi het weer weg en heel goedkoop is het nietquote:
Ja maar dan wel zonder die 'draden'quote:Op vrijdag 11 december 2020 15:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Bleekselderij is ook wel lekker
Dat sowieso jaquote:Op vrijdag 11 december 2020 15:58 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja maar dan wel zonder die 'draden'
Ik vind van wel. Maar zelf maken is wel lekkerder dan van die kant en klare vind ik. Die van maza vind ik niet zo. Dan liever baba ganoushquote:Op vrijdag 11 december 2020 15:56 schreef Jippie het volgende:
[..]
Is dat lekker? Nog nooit geproefd (voor zover ik weet)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |